Ja Wel Jammer dat er weinig Nederlanders zijn om mee te spelen. Is er hier nog iemand van plan om Blazblue te importen=
Blazblue is ook uit op de 360 maar alleen in de VS. Voorlopig komt dit spel niet naar Europa. Ik kan het ook wel begrijpen omdat de fighting game markt in Europe erg klein is en publishers niet het risco willen nemen om een 2d fighter te publiceren
Ik zat erover te denken om deze game in Hong Kong te kopen, maar play-asia gaf aan dat ie niet regiovrij was helaas...(of er stond een vraagteken ofzo). Ik had hem in principe ook voor de PS3 kunnen halen, maar uiteindelijk geen games gehaald in HK (wel wat SF4 controllers en een wireless internet adapter voor de 360).
De gameshop hier in den haag heeft m ook laten importeren. ze hebben vandaag alleen de LE voor de ps3 ontvangen. 90 euro helaas.
Het kost maar 40 euro om te importeren. Ik vraag af of het wel legaal is wat hun doen. Er staat duidelijk achterop het doosje dat het spel alleen in Noord-Amerika en Canada verkocht mag worden
Zou t niet weten of dat legaal is. ik meld alleen dat de game daar ook te koop is. Via welke site heb jij m besteld dan?
www.videogamesplus.com Nu zijn ze uitverkocht maar ik had het spel ook begin Juni gepreordered. Videogamesplus heeft echt erg snelle leveringstijden (Het spel was donderdag verzonden en Ik kreeg het dinsdag) En ze zijn nog goedkoop ook. Ze zetten ook altijd op het pakket dat het maar $20 is zodat je geen invoerrechten hoeft te betalen. Top webshop. Het spel zelf is trouwens ook geweldig. Vooral de Story mode als je van Anime houdt
Heb je die nog of heeft Zifnap die inmiddels al? Ik ben in ieder geval wel van plan om hem te importeren voor de PS3.
Ik heb overigens ook nog wel interesse . Maar weet iemand dan nog andere import site's? (ps3 natuurlijk)
Online werkt perfect. Ik kan tegen Japanners en Amerikanen spelen zonder maar een beetje lag. Blazblue lagde eerst heel erg maar toen kwam er patch en nu werkt alles perfect. Story mode is ook erg gaaf. Nog nooit dat een fighter zo'n goede Story mode heeft gehad. Het is net een Visual Novel. Online speelde ik Bang en had toen bijna alles verloren. Sinds ik met Jin speel verlies ik bijna nooit meer
Ik heb het spel in mei voor de PS3 gepreorderd bij videogamesplus.ca. Ook bij mij was de game op donderdag verstuurd en had ik hem op dinsdag al binnen. De game is werkelijk waar fantastisch!
Mijn PSN is ShinNihonKikaku. Ik heb nog drie andere accounts, maar ik hou deze denk ik aan voor BlazBlue. Voeg me gerust toe! ik ben zelf ook geen expert hoor! De game is voor mij ook nog hartstikke nieuw, maar bij deze game heb ik een zeer goed gevoel. Hier wil ik best meer tijd in steken om een wat hoger niveau te ontwikkelen.