Hoe kom ik in vredesnaam uit die Astronomie toren? Kan het echt niet uitstaan dat ik daar vast zit door Krap en Boil.
Serieus? Pak die hendel op. Gebruik Depulso om em kapot te gooien. Wingardium Leviosa door het hek. Reparo om em te fixen. Wingardium Leviosa om de hendel te plaatsen Eitje.
Uiteindelijk zo'n 5 min na mijn vorige post zelf ondekt. Tsja, maar sommige dingen zijn echt ruk. Neem die doelloze A.I. leerlingen die ook nog eens je geduld tarten door WL te doen als jij een crest probeert te pakken. Ik heb de neiging de lead designer te gebruiken als Avada oefening. Echt, zo gruwelijk hoofdpijn A.I. dat deze game heeft.
Ik vond Order of the Phoenix al tof dus zal ik deze ook wel leuk vinden alleen wacht ik wel tot ie goedkoper is
Slimme zet. Ik ben al bijna klaar. Moet alleen nog 3 crest levels en dan nog die andere laatste master badge spul voor potions en duels. Geen idee hoe ik die in vredesnaam moet halen, zelfde geld voor dat verneukte zwerkbal.
Dat heb ik altijd al gedaan alleen een game die ik echt wil hebben zoals Saints Row en GTA 4 die heb ik meteen gekocht.Maar goed we hebben het over Harry PotterIs het wel een leuk spel?
Mijn gehele collectie van HP: HBP walkthroughs: Part 1: Part 2: Part 3: Part 4: Part 5: Part 6: Lion Statues: Easy 5 stars at Duels First 10 minutes + First Crests Yellow, voor Duels heb ik dus een filmpje. Zwerkbal moet je gewoon precies door het midden van de ster vliegen. Dan telt het als 'Great'. Je hoort een verschil tussen een Good en een Great. (ook te horen in het First 10 minutes filmpje) Potions... Tsja, ik weet niet of er een trucje is. Probeer iig niet te veel te rekenen op wanneer je controller trilt. Beoordeel zelf wanneer ie de goede kleur is. De potion waar ik het langste over had gedaan om 5 sterren te krijgen is trouwens de allereerste op de lijst. Die maak ik ook in het Lions filmpje.
Dulle die tip over het portret van jou is niet het juiste portret, Want het is zoon gassie met een roze/rode mantel aan en hij zegt het rijmpje 'zoek de drie gezichten zoals ik zei doe het niet of blijf bij mij.
@ DulleNL Helemaal goed ! Waar haal je de tijd vandaan om die dingen te maken?? Was toevallig te logeren in Eijsen van de week in hotel De Maastol. Iedereen liep daar ook te toveren
Voor de achievement: Zijn er daar dingen voor waar je moet op letten? Ik weet hoe ik 5 sterren kan halen dankzij dat filmpje van Dulle, maar de achievement unlockt niet. Moeten dat 10 verschillende duels zijn of mag dat 10 keer hetzelfde duel zijn, junior duel van Griffoendor?
Ik neem aan 10 verschillende. Maar met die techniek uit dat filmpje is het niet zo moeilijk om bv de champion te verslaan én 5 sterren te krijgen.
Toch knap dat mensen na het bekijken van mijn walkthrough nog steeds crests weten te missen. Gelukkig had ik al op dat soort mensen gerekend, en bewijs bijgevoegd dat mijn filmpjes wel werken. Klik maar eens op play (je gaat direct naar het goede punt) [yt]sbYyaD8Fttk&start=365[/yt] Als ik na het maken van die filmpjes netjes op 125 uitkom, dan moeten andere mensen daar ook op uitkomen. Stelletje apen.
ik vond harry potter 5 beter want dan kon je veel meer ontdekken op zweinstein... dit is maar saai schildjes zoeken zweinstein is alleen wel een stuk groter/leuker in 6
Het líjkt groter. Maar ze hebben net zo goed locaties weggehaald, dus uiteindelijk zal het qua grootte niet veel verschillen. Zeinstein leuker... Neuh, kan ik niet zeggen. Training Ground bv wat nieuw is vind ik maar een uitermate saaie locatie... Maar dat kan ook door de matige graphics komen. Ze hadden veel meer met deze game moeten doen.