[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 9]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Linkje

En als je een beetje zoekt op Google zijn er wel meer berichten waar staat dat er nog een deel zal uitkomen.

2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Nee joh, verstand op nul en gewoon kijken ! :)

Ok deel 4 was niet zo goed , maar liever een nieuw deeltje Indy dan Harry Kutkoter.

Sorry dulle, nothing personal

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Nah, zo slecht was Indy 4 niet maar het is nu gewoon echt genoeg. Het is gewoon niet leuk meer, al die vervolgen op hele oude films. Er zijn bijvoorbeeld ook veel geruchten wegens een Ghostbusters 3. Ik vind Ghostbusters echt madness, maar ik wil gewoon geen nieuwe film.

Maar goed, volgens mij was zo'n soort discussie een tijdje geleden er ook al. :+

@Willem: Oh, ik bedoelde het ook niet negatief hoor. Ik dacht dat je misschien dat ene bericht alleen niet genoeg vond. :+;)

Laatst bewerkt: 6 jul 2009
  4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Tuurlijk, maar het heeft geen haast en ik vraag het jou wel gewoon. ;) Luiheid.

5. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Tsja , in deze tijd ( durf het bijna niet te zeggen .... kredietcrisis) gaat men liever voor iets ''safe'' dan far-out-fetched. Daar komen extra kosten bij. Bioscoop bezoek is al dalende,dus kiezen ze voor veiligheid. Wel in een nieuw jasje uiteraard.

Tis wel zonde ja. Persoonlijk zou ik zelf een film willen zien van [Prototype], maar omdat deze toch nooit voor de main-stream publiek zou vertoond kunnen worden ,zal die niet zo snel gemaakt worden. Al de kredietcrisis er niet was, zou het sneller tot een film kunnen komen. Dan is de cirkel weer rond gemaakt tot datgene wat ik eerder verwoorde : SAFE.

6. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Stond al een flinke tijd in de kast en vanavond eindelijk gekeken...
    Iron Man! _O_ _O_

Teaser aan het einde krijg ik ook meteen zin in deel 2.
    Iemand enig idee wanneer die ongeveer moet gaan uitkomen?

*Haalt meteen Ultimate Alliance maar weer eens uit de kast*

Laatst bewerkt: 6 jul 2009
  7. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    http://lmgtfy.com/?q=Iron Man 2 Releasedate

Ontdekking van de eeuw die url :)

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Net terug van Transformers en moet zeggen dat het mij goed vermaakt heeft. Een échte bioscoop film, bak popcorn en cola erbij en gaan met die shit. Hier al wat recensies gelezen en gelezen dat de gevechten erg chaotisch waren, maar dat vond ik zelf best meevallen.

Ook de muziek vond ik erg tof erbij, heerlijk opzwepend! Megan Fox maakte de film ook nog iets interessanter :+

Verder vond ik de humor niet altijd even goed, maar ik heb toch wel een paar keer moeten lachen door van die droge grappen. Deze film komt zeker als dvd in de collectie!

8,5/10

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Een regisseur als Steven Spielberg hoeft zich niets aan te trekken van de kredietcrisis. Die man heeeft het al gemaakt. Met zo'n status kun je gewoon zeggen "ik doe iets creatiefs of ik doe niks". Indy is van hem en ik denk dat hij het dan ook echt zelf wil.
    Jammer, want we hebben de discussie laatst al gevoerd en ik denk nog steeds dat meer vervolgfilms toch de glans van een serie afhalen. Indy kan niet meer ter sprake komen zonder dat het gesprek weer over deel 4 begint. :+

Dit doet me denken aan die ge-ni-ale South Park aflevering waarin Steven Spielberg en George Lucas fysiek Indiane Jones verkrachten. 8)

10. Dsquared

Dsquared Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag in de voorstukjes dat Final Destination 4 ook weer kwam.
    Zo wat zag dat er weer heerlijk uit zeg! Maar deel 2 was tot nu toe wel het meest geslaagd

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Het stukje met de glasplaat is gewoon geniaal _O_
    edit//

Laatst bewerkt: 7 jul 2009
  12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Big Stan

Wat een geweldige film, gaat helemaal nergens over maar Rob Schneider is lachen. En Bob Sapp ook.

8/10

13. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ronin
    Leuke film over 5 criminelen die een koffertje moet stelen voor een onbekende opdrachtgever met oa. Robert deNiro. Er zaten daarnaast ook wat toffe achtervolgingsscenes in. 7/10.

14. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Los van het feit dat hij het zelf wil, het gaat er ook om of de studios er ook voor willen gaan. Laatst is nog de GM van Universal ontslagen wegens teleurstellende resultaten (denk aan eddie murphy films). Ongeacht hoe groot je bent, het gaat om geld en zekerheid.

Indiana Jones is een tijdloze karakter. Elke ''decade'' is er weer een nieuw miljoenen-publiek. Als de karakter goed is en er is een markt voor, dan waarom niet een deel 5 maken ?

15. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    En NIEMAND weet wat er in het koffertje zat :+

16. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    inderdaad :)

17. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    Drag Me To Hell

Echt een vette film voor mij was dit de beste horror film sinds de eeuwwisseling, perfect camera werk die er echt voor zorgen dat je schrikt en niet een klein beetje ik schoot een paar keer uit mijn stoel en ik ben toch wel wat gewend :)

8+

18. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook helemaal verliefd op je avatar!!! :thumbs:

gevechten Chaotisch heb ik zelf niet veel van gemerkt...kon alles makkelijk volgen!

19. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Als jij een audiocommentaar zou willen verzorgen voor de DVD release dan koop ik hem wel voor dat extraatje :thumbs:

1 grote waas van zand en tonnen blik die elkaar zaten te meppen en op te blazen herinner ik me alleen.

Scene in het bos was dan nog wel overzichtelijk (en beter, kort maar krachtig).

20. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week was het uitverkocht en daarna had iedereen het te druk ivm school/werk. Ga er dan eindelijk deze week heen. Ik ben benieuwd, ben zelf vooral liefhebber van keiharde actie/gevechten tussen big ass robots (iets wat ik eigenlijk een klein beetje miste bij deel 1 want daar had je ook weer wat nonsens ertussen) dus ik denk wel dat de film bij mij in smaak valt.

Heb het over Transformers btw. :)

Laatst bewerkt: 7 jul 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina