Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    6 in een halfjaar? Ik zit nog steeds met m'n eerste. :)
     
  2. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    ja, irritant broertjes die niet zuinig met spullen om kunnen gaan op het moment dat ik zo vriendelijk ben ze op mijn 360 te laten :{

    ook heb ik er zelf 2 gemold, 1tje door erop te gaan zitten :+ en de ander door er cola overheen te morsen.
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2009
  3. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, daar heb ik gelukkig geen last van :+.

    Maar, ik had ergens ingesteld dat ik automatisch inlogde wanneer ik m'n 360 aandeed, sinds ik hem terug heb van reperatie is dat niet meer zo. Dus al speel ik offline/zit ik op Live moet ik eerst inloggen. Waar kan ik dit veranderen? Had ff snel gekeken maar kon het niet vinden :9.

    E: Nevermind, net gevonden. Ik vergeet steeds dat wanneer je op het dashboard zelf zit je alsnog dat mini dashboard hebt :9.
     
  4. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    bij opties?:+
     
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb dus dit weekend op iemands ander's Xbox mij GamerTag gerecovered en nu ik weer thuis ben en op me eigen Xbox wil gamen moet ik weer recoveren? Raak ik dan niet al m'n savegames kwijt dan?
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja, nee
     
  7. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1

    Iemand?
     
  8. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Bedankt! :b:
     
  9. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Microsoft bellen ;)
     
  10. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké, ik wil dus een Play & Charge kit om mijn batterijen op te laden. Maar diegene levert alleen een kabel, en niet de batterijen erbij of dergelijk.

    Maar is die bepaalde kabel dus speciaal gemaakt voor die batterij die je er standaard bij krijgt, of kan ik andere oplaadbare batterijen gewoon gebruiken & opladen met die kabel?

    Wie o wie kan mij zekerheid geven?
     
  11. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Die ''batterij'' is gewoon een accu. Met de kabel kan je niet normale batterijen mee opladen. Dus heb je niet zo veel aan die kabel... Je controller blijft wel aan met die kabel erin
     
  12. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, nee dat bedoel ik dus niet :p

    Ik heb nu op dit moment Oplaadbare batterijen in mijn controller. Als die batterijen opgaan, moet ik nu naar boven lopen en in de batterijoplader stoppen & dan kan ik niks met mijn controller.

    Ik wil dat ik dat dus nu gelijk vanaf mijn Xbox kan doen, en ik dus niet hoef te wachten.
    Kan dit met de batterijen die ik nu gebruik of moet ik die speciale (?) batterijen gebruiken wil dit gaan lukken?
     
  13. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet idd die accu hebben die je krijgt bij een Play & Charge kit. :)
     
  14. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    [​IMG]

    Hierboven zie je ze in de verpakking zitten.

    Hieronder is het uitgepakt, links zie je de oplaadbare accu die erbij zit. Deze komt in de plaats van het houdertje met de 2 penlite batterijen. De kabel gaat in de controller en aan het uiteinde zit een usb die in de xbox gaat waarna die oplaadt terwijl je aan het spelen bent.

    Als het lampje dat in het midden zit groen wordt, is die vol.

    [​IMG]

    Ik begrijp uit je verhaal dat iemand de kabel aan je verkoopt zonder de accu. Ik weet niet of je er zomaar oplaadbare batterijen in kunt doen en of de xbox deze dan oplaadt.
    De losse kabel kost nieuw maar €10, een losse accu €15 en de play and charge kompleet €19,95

    http://www.bol.com/nl/l/games/platf...ssoires/N/3135 7192 5207 5276/No/0/index.html

    (ik heb een keer een blauwe accu gekocht, was niet mooi, maar kostte maar 10 euro)
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2009
  15. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Hoe weizig je je geboortedatum van je xbl account?
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Bij je email instellingen op www.hotmail.com.. (tenminste, als je hotmail hebt gebruikt ervoor)
     
  17. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Dat heb ik.
    Ik zal het eens proberen lenny;)

    Edit*
    Het is gelukt, nu vanavond effe proberen of ik online kan met battlefield.
    Alvast bedankt lenny.
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2009
  18. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Wat je wel kan doen is die kabel kopen, en dan wanneer je batterijen op zijn kan je die kabel er in stoppen terwijl de batterijen in je batterijlader aan het opladen zijn. Je kan dan de controller nog gewoon gebruiken terwijl er geen batterijen in zitten.
     
  19. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Kan je een nieuwe headset gratis krijgen van Microsoft als hij stuk is? M'n garantie is verlopen. Maar m'n voeding was ook kapot destijds en ik heb een nieuwe gekregen (ze zeiden dat je er 1 malig garantie op had). Is dit ook zo bij de headset?

    (Ja, ik heb dit al eerder gevraagt. Maar ik heb het destijds opgelost en ik ga echt niet honderden pagina's doorspitten terwijl iemand het misschien in 5 seconden kan typen O-))
     
  20. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Eén gratis item per xbox.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina