Gears of War 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 17 apr 2009.

  1. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoe zijn map packs eigenlijk voor GoW2?
    Is er een de moeite waard of echt niet doen?
     
  2. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Wacht nou nog ff 20 dagen en dan moet je het kopen, dan misloop je geen geld omdat er dan een nieuwe pack aankomt. 20 Euro en je hebt elke mappack welke er nu zijn + een nieuwe. En daar zit een extra SP chapter bij + Xbox Theme, een poster en een guide!

    Dus ik zou ff wachten ;)
     
  3. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Hmz, ik weet t echt niet meer met deze game...tis gewoon zo fucked up...net twee potjes gespeeld, eerste potje kon ik drie keer op iemand schieten voordat ie down was, terwijl bij het tweede potje ik iemand met één shot uit elkaar knalde...Ja ik weet t, host voordeel! Maar alleen DAN is GOW2 leuk, als je hostvoordeel hebt! En aangezien ik dat maar af en toe heb, is t gewoon kut :9!
    Maja, als die nieuwe mappack komt, koop ik die toch wel weer (net als alle andere mappacks, waar ik nou dus spijt van heb 8))! En dan de eerste paar weken maar gewoon lkkr Horde spelen met wat mensen van hier! En hopelijk haal ik daar level 50 mee, want dan hoef ik iig voorlopig geen multiplayer meer te doen ;)!
     
  4. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ging toch niet meer door omdat mensen hadden geklaagd op het Gears forum? Er zou daarom toch alleen maar DLC komen en geen cd oid. Tenminste dat had iemand hier gezegd volgens mij :eek:.
     
  5. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Like wtf dan? Niks van gehoord?
     
  6. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Heb ik toch anders ook gelezen hoor en volgens mij gewoon in dit topic ;)!
     
  7. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij had Lethal AK74 daar een bericht oid over gepost :9.
     
  8. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    POSTER :eek: !!?
     
  9. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Jup
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Duurt dan alsnog behoorlijk lang.
    100 punten per wave, 50 waves, 5k punten en dan ben je een lange avond bezig. Na 2 zware, lange avonden ben ik dan pas level 42.
    Met double xp weekend een potje gedaan, maar met die oneerlijke potjes was ik dat ook zo zat. Moest dan nog een stuk of 7 van die frustrerende potjes spelen om op level 42 te komen. En dan nog bijna 200k exp oid om op level 50 te komen.
    Denk niet dat ik die update ga kopen, misschien wel, maar wordt er nu nog niet warm van.
     
  11. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    All Fronts Map Pack komt om DLC, niet op aparte Dics !
     
  12. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Pff, sorry zeg maar kan iemand die post geven waar iemand zei dat hij niet doorging? Wil ik dan wel ff weten.. Op forum zie ik ook niks van Gears of War?

    Hierboven, fack man.. Meen je niet? ik verheugde me op dat thema en die poster ;(
     
  13. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoek in de posts van Lethal :+.

    E:

     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2009
  14. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het persoonlijk redelijk kut dat ze het op DLC zetten, want je moet toch naar de winkel gaan om die MS points te kopen, kan je zo even goed de uitbreiding gaan halen.

    Ik zou wel eens willen weten welke zeikerds dat allemaal hebben gevraagd !?
     
  15. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Dankje wel :b:

    Pff, vind het zelf facking bullshit maargoed. Daar gaan mijn extra's :mad:

    Dan maar MS points kopen.
     
  16. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoogstwaarschijnlijk iedereen die alle maps al hadden gedownload en ze ten eerste opnieuw moesten kopen en ten tweede werden ze zwaar genaaid want dat hele pakket zou veel goedkoper zijn dan alle maps apart kopen dacht ik.
     
  17. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Wie koopt er nou MS points in de winkel???? Online is t veel goedkoper! En makkelijker, dus ik vind t prima zo, gewoon lkkr DLC, hoef ik de stad niet in, zelfs mn bed niet uit :+!
     
  18. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen die geen 24 jaar oud zijn en geen eigen inkomen hebben en niet zelf kunnen beslissen wat en hoe ze iets kopen en die btw nog bij hun ouders wonen :+
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2009
  19. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    klinkt bekend, maar ik koop ze ook gewoon online.

    over all fronts: kunnen ze nu niet een theme gratis maken? ^^ en posters gratis op te halen bij frs en mm met speciale codes oid
     
  20. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Geen eigen inkomen? Je bent 15, neem een krantenwijk ofzo! En je krijgt vast en zeker zakgeld? Dat staat vast op je eigen spaarrekening, waar je heus wel mee kunt internetbankieren, nou...een paypal account is ook zo aangemaakt, dus je kunt best online dingen kopen ;)!
    Maar goed, mocht dat allemaal niet het geval zijn, dan helaas pindakaas en maar gewoon volle pond in de winkels betalen :+!

    Anyway, nog beetje ontopic, een gratis premium theme bij aanschaf van All Fronts/Dark Corners lijkt mij ook wel wat!
     

Deel Deze Pagina