Je moet die ene aanval doen, dat je springt en dan zo'n zitbom zeg maar...jeweetwel ! Als je die helemaal ge-upgrade hebt, is t piece of cake! Verder goed kijken van welke pilaren die beestjes omlaag komen en dan op die dingen onderaan die pilaar slaan!
Ow...ik dacht dat ie dat level bedoelde in dat paleis met al die pilaren en dat die beestjes die schatten aan t jatten zijn...Maja, is tijd geleden dat ik die game gespeeld heb!
Ik voel me zo ellendig dat ik geen zin heb om verder te gaan met harry potter, tenzij dulle me zegt waar het portret wachtwoord van de man met de 3 hoofden is
Als je later groot bent dan besef je dat het je niks meer uit maakt voor welke leeftijd een game is bedoeld. Zolang je er zelf maar plezier aan hebt. Ik weet niet hoe leuk die game is, maar het gaat om het principe. Weet ik niet uit mijn hoofd.
Ik had de set eerlijk gezegd gehaald voor Lego Indiana Jones en omdat hij maar 8 euro was, maar ik vind de game toch gewoon erg leuk. Het is geen topper ofzo, maar gewoon een solid, leuke game met mooie graphics.
zijn lego indiana jones en kung fu panda beide easy 1000G? want misschien dat ik m dan morgen nog gauw haal voor de challenge afgelopen is
Zo easy vind ik kung fu panda niet en Indiana Jones moet ik nog spelen, maar op xbox360achievement staat kung fu panda als moeilijkheid 2/10 en Indiana Jones 3/10. Dus moet te doen zijn.
Ze zijn volgens mij beide makkelijk, alleen t kost wel wat tijd..Kung Fu is iig niet erg moeilijk, ben zelf gestopt toen ik nog 2 achievements moest, had geen zin om weer bijna alle levels te doen om dingen te zoeken.
Je moet daar ook geen geld aan uitgeven, tenzij je echt fanatiek bent met het halen van achievements. Off-topic Edit: Als ik beide games op 1000/1000 heb mag je ze kopen voor €5excl.
Heb 'm hier ook nog wel liggen, wat heb je te ruil? Heb ze beide op 1000, easy shit. Alleen Indiana Jones duurt wat langer, maar daar mag je weer cheats gebruiken.
Tuurlijk *google* Maar vind je de game wel leuk genoeg? Ik ontdekte dit allemaal gewoon door rond te dwalen in het kasteel en alles uit te proberen.
Nou, de camera is irritant, de 2 stalkers ook, het fluimstenen spelen is moeilijk en dat portret is onmogelijk.
Camera: Ok, lichtelijk irritant 2 stalkers zijn gezellig Fluimstenen is easy. Je moet niet winnen, maar je moet de andere laten verliezen. Portret is tricky ja.