Maar volgensmij gaat dat rijmpje van da portret zo: Zoek de 3 hoofden ....... doe het niet of blijf bij mij.
nee sorry niet gezien jaja ik ben nu zelfs in de late uurtjes nog hard aan het werd voor wat achievements.
Mwaa.. 275 GS meer komt er ook niet bij vandaag amper tijd (misschien zie ik nog een gaatje grid is dat wel waard en morgen naar spanje! Ben al lang tevreden met 275 GS als 'Personal Record'!
nouja, tis dan wel vakantie, maar meestal maak ik het niet te laat, moet straks ook weer werken enzo, ik ben ook niet zo'n nachtdier Ik weet dat voor velen deze tijd niks voorstelt
Hij ligt bij een vriend van me, maar hij was gisteren weg en ik weet niet wat die vandaag gaat doen. Zoiezo heb ik zelf ook weinig tijd vandaag .
Hmm oke dus mijn spel is vandaag nog niet aangekomen! Belachelijk terwijl het spel al zaterdag onderweg moest zijn. Ik verwacht nog weinig te halen, misschien dat ik wat arcade games ga spelen.
Ik ga zo even mijn eerste achievement halen, nog 1 race rijden en dan heb ik eindelijk een miljoen online credits met forza!
zo net ff de 1000g van Race Pro volgemaakt, nu kan ik alleen nog achievements halen voor PES09 en dat gaat al helemaal niet snel maar ik ben blij
Waar is de update? ^^ edit:// oow, dus dat bedoeld Modder-Eter... 360voice heeft hem ook nog niet geupdate...