Gears of War 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Uitgever:
    Microsoft
    ~
    Ontwikkelaar:
    Epic
    ~
    Genre:
    TPS
    ~
    Release:
    20 September 2011​

In Gears of War 3 is de laatste menselijke stad gevallen en is de mensheid ondergedoken voor de Locusts. Marcus Fenix en zijn Delta Squad, dit maal versterkt met Anya in bepantsering en met wapen, zijn gevlucht naar een vliegdekschip genaamd ‘The Raven’ waarvandaan ze hun aanvallen uitvoeren. Maar er is een nieuwe vijand die de mensheid en de Locust naar het leven staat; de Lambent. Deze monsters zijn nog genadelozer en krachtiger dan de Locusts, maar waar komen ze vandaan en hoe kun je ze vernietigen? Zelfs als een Lambent sterft zal hij je nog met zijn tentakels proberen te grijpen.

Spelers zullen een assortiment een nieuwe wapens kunnen proberen, zoals een granaat die de grond in gaat en onder vijanden explodeert en een ‘Silver Back’, een bepantserd pak waarmee je vijanden aan gort kunt schieten terwijl je dekking geeft aan je teamleden door je bepantserde benen. Omgevingen zullen zowel in single- als multiplayer constant dynamisch veranderen en de spelers verrassen. Natuurlijk zal het spel een uitgebreide multiplayermodus kennen en een coöperatief campagne kennen voor vier spelers.

[SPOILER1][​IMG]
    [​IMG][/SPOILER1]

[SPOILER1][​IMG]
    [​IMG][/SPOILER1]

TRALALALALA

Locked!

Na die stukjes 'info' vond ik het wel een mooi moment om een topic te openen. Want het lijkt me nou voor niemand een verassing als ie officieel wordt aangekondigd?:+

Wat moet beter? (jaja, matchmaking, maar buiten dat)
    Willen we een RPG Gears?
    Willen we een nieuwe grafische stijl (mocht dat over Gears 3 gaan)

Of gewoon wederom Bigger, Better and more Badass?​

Goedenmiddag. Wat heb ik nu gehoord over een beta?

Nou. Zoals de laatste tijd zo populair is komt er ook voor Gears 3 een beta. Het schijnt dat het Multiplayer gedeelte bij Gears 2 niet helemaal perfect werkte. Zo een fiasco willen ze dus deze keer voorkomen.​

Klinkt leuk. Wanneer komt het en hoe krijg ik toegang?

Midden april zal de beta beginnen.
    Een manier om deel te nemen (en zo heb je sowieso ook als eerste toegang) is door Bulletstorm te kopen. MAAR. Niet getreurd als die game je niks lijkt! Je zult niet verplicht zijn om die game te kopen; uiteindelijk krijgen veel meer mensen toegang tot de beta. Op dit moment is nog niet bekend hoe, maar het kan!​

Wat zal er in de beta zitten?

Eenhoorns en magische toverstokjes!​

Echt?!

Nee =(

Dit zul je vinden in de beta:

Gamemodes

King of the Hill - Now, it should be obvious how this one is played, but this time around, the mode has been combined with Annex and given a clearer rule set. The UI has also been simplified, so determining where and who your targets are will be easier. The ring moves around the map as well, to keep you on your toes.

Capture the Leader - This mode is a combination of Guardian and Submission, with some tweaks. Depending on whose side you're on, you will either aim to capture Chairman Prescott or Queen Myrrah and then hold on to him or her as long as you can. Everyone here is armed with one smoke grenade, which forces your opponent to drop the meat shield that he or she is holding, so use it wisely. The leader isn't useless either; he or she can see through walls to help coordinate his or her teammates. You can now use the left stick to spot enemies, which helps tremendously.

Team Deathmatch - While all the modes are fairly intense, Team Deathmatch can get really hairy once you start to run out of respawns. Each team is assigned 15 respawns, and if your team is the one eating those up, the next time you spawn, you'll likely appear next to a teammate so that hopefully you won't die as quickly.

De Maps

Trashball
    Ja, nu kunnen we eindelijk een idee krijgen hoe die sport eruit zag! Wel opletten voor dat scorebord! Dat kan zomaar op je mooie hersenpan vallen.
    Pijnlijk.

Checkout
    Hier kun je gezellig tussen de winkels elkaar afknallen! Weet je nog al die keren dat je uren op je vriendin hebt staan wachten tijdens het shoppen? Weet je nog dat je moeder altijd zei dat het niet goed is om frustratie op te kroppen?
    Schiet alles aan gort! Eindelijk wraak op die verloekte winkels.

En misschien op wat Locust... whatever.

Map X1
    Tot 28 februari kun je op de Gears of War Facebook pagina stemmen welke andere 2 maps je nog in de beta wilt zien.

Map X2

Nou hetzelfde verhaaltje als hierboven dus. Stemmen dus!

Wapens

Probeer niet flauw te vallen van de schrik, maar er zullen wapens in de beta zitten! Zelfs wat nieuwe!

Een match begin je altijd met de oude en vertrouwde wapens. Hammerburst, Shotgun, Lancer, Gnasher. Je kent ze wel. Maar er zal ook wat nieuws zijn en hier en daar wat getweaked worden.
    Wat dan?

One-Shot - If you can get someone in your line of sight, all that's going to be left of him is a red mist. It's not very discreet, so once you hear the sound, you better find something to hide behind.

Sawed-off Shotgun - The shotgun tends to be a favorite among players, and the new double-barreled gun can not only take out a single opponent in one shot, but it can also take out up to three if they are clustered together. You have to get close--like up close and personal close--for this to work. Otherwise, it wouldn't be fair, right?

Incendiary Grenade - Aah, grenades are always good in a pinch. Especially the ones that explode on impact.

Digger Launcher - The "nom nom nom" weapon fires a digger that burrows underground and eventually jumps out at its target, like a really fast and vicious mole.

Retro Lancer - While you can't use a chainsaw to halve your enemies with this, you can definitely surprise enemies by skewering them in the back. You have to charge first though, so it's easy enough to dodge in close-quartered combat. But if someone's not paying attention…

Hammerburst - Iron sights have been added to the hammerburst, so you can use the right stick to get a better view.

Ik was 1337 met Gears 1 en 2. Kan ik gelijk weer n00bs gaan pwnen?

Nee, helaas is er deze keer geen host voordeel meer. Je zal nu echt skills moeten gaan opbouwen.
    Er zullen Dedicated Servers gebruikt gaan worden​

Damnit. Zijn de controls op zijn minst hetzelfde?

Ja.
    Een kleine tweak wat ze hebben gemaakt is dat knoppen nu 2 functies hebben (niet nieuw) en dat je onderscheid maakt tussen die functies door op de knop te 'tappen' of door de knop wat langer ingedrukt te houden.

Voorbeeld:
    • Druk op (Y) om een vijand op te pakken als Meat Shield
    • OF houd (Y) even ingedrukt om een execution uit te voeren.

Is er een teammate down, maar je wilt eerst ammo oppakken wat vlak naast hem ligt (anders pikt hij het in!)

• Druk even op (X) om hem te reviven
    • OF houd (X) even ingedrukt om de ammo op te pakken. MUAHAHA!

Ook zijn er kleine tweaks gemaakt aan de active reload. De timing op het perfect te krijgen is niet meer bij ieder wapen hetzelfde.
    Zo is de timing bij de Hammerburst later dan normaal, maar bij de Retro Lancer juist vroeger dan je gewend bent.

Aan jou dus om te kiezen of je voor de Active Reload gaat of niet. Risk vs Reward. Je kunt niet meer blindelings op de reload knop drukken.​

Nog iets anders wat ik moet weten?

Hm, het is misschien handig en leuk om te weten dat ze een manier hebben gevonden om matches wat vlotter te laten lopen.
    Weet je nog hoe je op het laatst 3 kwartier in de spectator cam zat te staren omdat 1 lafaard zich maar bleef verstoppen en de match dus niet eindigde?

Before, the game was broken up into rounds: a group of players would search for a match, connect, load the map, and then play out each round against another team. A lot of times, you'd have to suffer through long-drawn-out rounds because a player on the other team was hiding or not actively playing. This waiting game was further compounded by the wait-time between rounds.

In Gears 3, each team now has a pool of shared lives, which is depleted as players respawn. If that pool hits zero, your team loses -- and the first team to win two rounds wins the match.

This subtle change really seems to have addressed the pacing issues. Throughout my admittedly brief time with the game, there wasn't an instance of waiting to play that exceeded 30 seconds, even between matches. The engagement is further augmented by constant on-screen awards: milestones, badges and other mini-achievements. You now earn assists, too, which should help quell some of the "kill-stealing" that has irked a lot of players in the past.

Zozo. En wat krijg ik voor al die moeite? Zo een game testen is zwaar werk!

Epic beseft maar al te goed wat voor ellendig werk dit voor ons moet zijn! Dus je kunt 2 dingen in de beta voor Gears 3 unlocken!

Golden Retro Lancer
    1. Speel 90 matches in de beta.
    2. Hiermee unlock je de Golden Retro Lancer in de beta.
    3. Maak er nu 100 kills mee om de GRL voor gebruik in Gears 3 te unlocken!

Trashball Cole Skin
    1. Speel 70 matches in de beta
    2. Nu heb je de skin voor in de beta vrijgespeeld
    3. Speel er nu nog eens 13 keer mee om het voor gebruik in Gears 3 te krijgen.

Ik heb nog nooit een Gears game gespeeld. Hoe ziet die Multiplayer er eigenlijk uit?

Nou...

Heb je nog tips voor me?

Ehm... Niet geschoten is altijd mis?
    LET'S KICK SOME LOCUST ASS BABY!

[yt]yPk1LtESE-U[/yt]​

Laatst bewerkt: 26 feb 2011
  2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Gears of War 2 was een topper en zeker beter dan deel 1, maar persoonlijk vond ik het net geen triple-A status. Je kunt niet eeuwig op hetzelfde truukje blijven teren. Meer is niet beter, meer is gewoon meer. Van mij mogen ze dus lekker experimenteren met RPG elementen. Ik heb wel vertrouwen dat ze alleen dingen doen die ook daadwerkelijk "leuk" zijn om te spelen.

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zelf heb ik liever dat GoW3 gewoon het zelfde wordt als GoW1 en 2. Zelfde game maar iets uitgebreider dus. De Muliplayer maakt me geen zak uit, die speel ik toch niet.

4. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Van mij mag deel 3 best wel weer wat vernieuwend worden, of gewoon een totaal andere weg inslaan. Heb me prima vermaakt met deel 2, maar het was zo rond de laatste levels van de campaign ook echt wel genoeg van hetzelfde.

en de MP, tja.... het blijft gewoon jammer dat ze die nooit echt goed werkend hebben gekregen.

Door alle lag verword iedere match weer tot rondrennen met een shotgun en kijken wie er mazzel heeft. het spel word gewoon niet gespeeld zoals bedoeld naar mijn gevoel.

5. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    In mijn ogen moeten ze ook verder gaan op deel 1. Deel 2 is niet geheel slecht maar wel minder goed. De snelheid in deel 1 was echt perfect. Een spel waar je als skillvol Gears of War speler écht opviel door prachtige headshots, springacties en no-scopes. In Gears of War 2 is dit helaas allemaal veel minder geworden. Het tempo is flink achteruitgegaan, de sniper en torqbow zijn vrij nutteloos met lag. Gears of War 1 liep gewoon beter. En het was veel meer fun om te spelen. Ik heb gigantisch veel momenten gehad waarvan ik dacht: "Holy shiittt! Die had ik gruwelijk neergeschoten." Op een of andere manier heb je dit haast nooit in Gears of War 2.

De twee belangrijkste punten waar ze echt aandacht aan moeten besteden zijn in mijn ogen:
    - Snelheid weer verhogen tot deel 1
    - Goede servers maken zodat iedereen gelijke kansen heeft.

De singleplayer vond in beide delen wel goed, al vond ik in deel 2 dat er teveel voertuigen aan te pas kwamen.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    GoW2 Singleplayer < GoW1 Singleplayer
    GoW1 Multiplayer < GoW2 Multiplayer

That's it. GoW2 Singleplayer vond ik echt te baas, maar de multiplayer suckte echt koeienstront. Wat ik wil van GoW3 ? Net zo'n toffe Singleplayer als GoW2 en geen weirde shit. Dus geen RPG dingetjes of andere grafische prut, zijn een stel idioten bij Epic als ze het veranderen. Multiplayer maakt me weinig uit, laatste tijd kan multiplayer me gestolen worden en anders weer zo baas als deel 1.

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    *Fixed O-)

8. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze er een RPG van willen maken, moet ze dan toch eerst een beta uitbrengen een een beetje feedback krijgen van de gamers anders is het toch dom dat ze het gwn veranderen zonder de mening te vragen van de consument.

9. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Gewoon verder het verhaal vertellen, het wat uitbreiden en verbeteren en niks geen RPG shit of nieuwe grafische stijl. Ik vind deze grafische stijl juist zo vet en waarom nou weer RPG elementen? Bij Gears denk ik aan een lekkere liniaire 3rd person shooter.

10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Helemaal mee eens, heb deel 1 MP kapot gespeeld maar deel 2 eigenlijk zelden.

Hopelijk is deel 3 koning kwa MP.

Eigenlijk wil ik weer old-skool gritty gears 1 MP.

11. prozaxx

prozaxx Jeroen__W

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet nog eens aan gow2 beginne, tis de moeite precies;), en wa een titel voor die game gears of war 2+1 :D

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Als het aan mij ligt halen ze de gehele MP weg. Ik wil gewoon weer een epische Singleplayer ervaring _O_
    Met RPG elementen zou niet eens zo erg zijn aangezien dat je alleen maar meer reden geeft om de game vaker te spelen.

Andere grafische stijl weet ik nog niet. Op zich natuurlijk totaal niet erg, maar ik ben van de andere kant bang dat GoW dan zijn identiteit verliest.

13. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Dit ^
    Zou me tof lijken als het goede multiplayer wordt zonder lag. Maar zolang singleplayer al sick is koop ik hem. Deel 2 was echt té vet qua singleplayer. Beter dat ze hem niet teveel veranderen... Zou erg zonde zijn omdat ik GoW toch wel iets anders vind dan de meeste andere shooters.

14. JeePee

JeePee Guest

Zolang ze die netcode niet veranderen zal ik deze laten liggen denk ik.
    Single player is leuk voor een keer, maar daarna speel ik toch alleen maar online. Als Call of Duty zo goed als lagloos kan zijn, dan moet GoW3 dat ook kunnen zijn. En wat Bonnie al zei: de snelheid moet weer omhoog. Ik wil weer kunnen wallbouncen!

15. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Gears of War 2 is ook totaal iets anders dan er op de markt was/is. Maar ik hoop niet dat ze er een RPG van maken, daar gaat de unieke status van GoW dan. Als het blijkt dat 'ie hetzelfde blijft te zijn als GoW2 dan haal ik hem meteen in huis. Als ze er andere elementen in hangen, wacht ik lekker de reviews van XBW af. :)

Ik zou het uiterst bruut vinden al gaan ze door op de stoy van Gow2 waarbij dan blijkt dat die 'Shiny Locust' ( © Cole :+ ) nog ergens in de aarde rond dwarelen en zich zo ontwikkelen dat ze in 't water kunnen leven. Geeft ook weer een hele andere wereld als je onder water moet gaan knokken.

Zomaar een ideetje.

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Van mij mogen ze met RPG en andere melkie producten komen na GoW3. Net zoals bij Halo dus. Zolang ze de trilogie ( Dus alleen nog GoW3 ) gewoon met rust laten en geen rare dingen toevoegen.

17. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Als je deel 2 hebt uit gespeeld hoor je nog Marcus vader. Dat ze daar maar verder mee gaan.

18. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond de GoW 2 SP echt facking meesterlijk. Altijd van die goede momenten, goed en sterk verhaal alleen vond ik Chapter 3 wat minder maar goed. De MP mag inderdaad wat verbeterd worden omdat de lag soms niet normaal is, ook wel DC's etc.

Heb er wel zin in :)

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Én de Locust Queen. Dat vond ik zo bizar. Je introduceert twee gigantische open plekken (eigenlijk 3, want hoe zit het nou precies met die research facility?) en vervolgens doe je er niks mee.
    Die dingen vind ik eigenlijk veel interessanter dan de vrouw van Dom. Alhoewel dat al best goed overkwam in de game. :) Drama was een goede toevoeging. Kun je nagaan wat ze in deel 3 kunnen doen nu ze pas echt materiaal hebben voor een verhaal.

20. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Nadat je uit de worm komt glijden krijg je in eens de opdacht op de Research Facility binnen te gaan (waarom werd mij ook niet duidelijk), vervolgens blijkt er Locust Info te zijn en daar ga je achter na. Later schakel je de elektronische dude uit die ze maakt, of wat 'ie dan ook deed? Dus de Research Facility gebruik je om meer te weten te komen over de Locust.

/Mod Spoilertags toegevoegd - the Matrix

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina