[XOne] Kingdom Under Fire II

Discussie in 'Games' gestart door Willem, 28 jan 2008.

1. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het nooit meer doen:'-(

2. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0

LoL Beetje scheef van my om hem zo duidelijk te missen op dat plaatje....

Vond de eerste missie van rupert ook belachelijk moeilijk. Maar ik heb het gehaald. sommige missie's moest je echt gewoon rennen voor je leven. net als de laatste van walter en de laatste van kendall tering.. (zover ik me kan herinneren.) Ik hoop dat ik snel me xbox terug krijg dan kan ik heroes ff proberen uit te spelen =) Maare wanneer kuf II uit is moeten we maar een potje doen.

(vind die dreads bij die menselijke hoofd personage wel een beetje faggot)

Laatst bewerkt: 9 feb 2009
  3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Heroes draait niet op de Xbox 360, althans, voor zover ik weet. En ja, er zitten een aantal ren-voor-je-leven missies bij. 8)

4. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
    Heb me xbox terug dus ben weer met heroes bezig, Moet alleen nog urukubar uitspelen. en je hebt gelijk die eerste missie is meteen alweer klote...

Death to pagans :p hehehe

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Heb die nooit uitgespeeld... zo enorm veel van die Earth Elementals. Nu vond ik die Elementals al een toevoeging met waarde 0,0 maar in die missie is het helemaal een drama.
    Vond in Heroes het vetst denk ik Morene...

6. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb ook wel eens een paar elementals in myn leger gehad maar das echt waardeloos... (of je moet zo'n leger van 15 hebben ofzo) Morene was op zich wel vet, aan het einde heb ik Lucretia maar afgeslacht. Btw omdat ik het zo lang niet gespeeld heb ben ik de draad een beetje kwijt. Morene's verhaal, loopt dat nou net nadat je in 'the crusaiders' Lucretia hebt uitgespeeld?

Verhaallijnen:

Ellen: haar missies speel je 5 jaar voor crusaiders

Rupert: als de hoofdstad van hirroneiden belegerd word

Walter: Als hij de ancient hart naar die tempel brengt (op de hielen gezeten door kendal en volgens my ook reignier)

Leinhart: als die hexter onder een vlag word gespannen

Urukubar: Als zijn stam word uitgekozen om de sterkste te worden van hexter(denk ik)

Cirith: vergeten :p

Klopt dit ?

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Volgens mij wel. Je neemt het onder andere op tegen die Patriarch, right? Dus dat moet sowieso ergens tussenin de gebeurtenissen van The Crusaders inzitten, toch? :+

Volgens mij zit Cirith met haar campaign vóór de Lucretia campaign uit The Crusaders. Want ze wordt opgehaald door haar zus(sen) om mee te gaan in de oorlog.
    Rupert is inderdaad dat stuk dat Hironeiden belegerd wordt en hij naar de elven en dwergen wordt gestuurd om hen om hulp te vragen. Leinhart zou ik echt niet meer weten en van Urukubarr heb ik geen idee. Ellen zit vóór The Crusaders ja, want ze maakt in die campaign voor het eerste kennis met Gerald.

8. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

voor wanneer staat deze game gepland?

9. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij derde kwartaal..

10. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet 2e?

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij is zelfs nog TBA. Dus dat wordt op zijn vroegst 4e kwartaal.

12. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aaarrrggg

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik hoop dat ze dit waar kunnen maken.
    Verder is deel 1 nog voor een leuke prijs aan te raden?

14. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Helemaal mee eens, ook misschien maar deel 1 ff kopen om beter in het verhaal te komen. Is het compatible op 360?

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Kingdom Under Fire: The Crusaders is speelbaar op de Xbox 360 en draait zonder problemen. Enkel Xbox Live is niet beschikbaar. Maar raad hem sowieso wel aan. Het is een goede mix tussen strategie, knokken en wat kleine RPG-elementjes zoals het uitrusten en upgraden van je leger / Hero.
    Kingdom Under Fire: Heroes is niet compatible. ;)

16. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Top bedankt ff door zoeken zie hem alleen voor 20euro te koop staan en op ebay maar koop daar niet. Wat woon je trouwens op een top locatie willem, ben jaloers op je :p

Trouwens als ik hem koop en hij is niet leuk verwacht ik een biertje van je

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Haha, als jij speciaal voor dat biertje naar hier komt, dan krijg je er nog wel een van me. En als jij even googled op Biervliet, zal je zien dat deze plaats nog echt bestaat ook. ;)

18. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Je moet eens weten wat men allemaal doet voor een biertje :)

Trouwens gevonden voor 12euro dus vandaag maar even bestellen

Laatst bewerkt: 8 apr 2009
  19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Goedzo! Veel plezier er mee. ;)

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Kingdom Under Fire II naar Xbox 360

Met Kingdom Under Fire II ontwikkelen Blueside en Phantagram momenteel een Massively Multiplayer Online Action RTS voor de PC en consoles.
    Origineel werd Kingdom Under Fire II aangekondigd voor de PC en de consoles, maar de laatste maanden toonde Blueside exclusief de PC versie. Deze verschijnt namelijk als eerste. De PC versie staat voorlopig gepland voor 2009. Vandaag schenkt Blueside echter aandacht aan een andere versie. Ze kondigen vandaag namelijk officieel de Xbox 360 versie aan.

De Xbox 360 versie van Kingdom Under Fire II zal sterk verschillen van de PC versie. De PC versie legt de nadruk op de online actie, maar voor de Xbox 360 versie wordt er meer nadruk gelegd op het singleplayeraspect. In deze singleplayer ontdek je meer over het verleden van Bersian. Qua multiplayer krijgt de game een Castle Siege mode en een conventionele Action RTS multiplayer. Het MMO aspect wordt dus schijnbaar geschrapt. De Xbox 360 versie moet midden 2010 verschijnen waarna later DLC volgt.

Heb je geen Xbox 360 en geen gamewaardige PC? Dan moet je nog niet wanhopen. Voor de andere consoles doet Blueside later aankondigingen. Ondertussen kunnen we allen genieten van zeven verse screenshots.

Mooi, ik moet niks hebben van MMO's (of online games in het algemeen)

Deel Deze Pagina