dit spel lijkt me erg leuk, maar is online nou kut of niet door de lag? Zo ja dan ga ik toch voor FNR 4 want vind online toch wel een belangrijk aspect van een fightinggame.
Ik probeer me te verbeteren in ''ground matches'' maar zo graag wat tips willen hebben hoe je het beste iemand full mount kunt krijgen, bij verdediging eruit te komen.
Dat hangt er een beetje vanaf denk ik tegen wie je speelt. Ik speel alleen met een vriend van me die 30km verderop woont en dan is het prima te doen. Ik merk wel verschil met local play maar het is niet storend. Wat me wel stoort is dat de online opties nogal beperkt zijn en t allemaal nogal lang duurt qua laden en sessies maken etc. Gebruiksvriendelijk is t allemaal niet echt. Zo kun je volgens mij alleen als je een sessie maakt de gewichtsklasse kiezen. Als dan de match voorbij is en je doet een rematch kun je tussentijds dus niet de gewichtsklasse aanpassen en moet je dus weer van voor af aan een sessie gaan maken. Het werkt allemaal wel maar er is volgens mij niet zo lang over nagedacht.
ligt er ook aan welke grapple classe je pakt. Met BJJ kun je vanuit gubbergard naar full mount. vooral die technical gebruiken dus niet |_ maar _/ als het duidelijk is
Even wat tips. voor grondgevechten kom je echt niet ver met een wrestler ( behalve als je bovenop zit ) onderop is BJJ het beste, door middel van transitions met gebruik van je linker button (waar jij bovenop komt ) transition block is het belangrijkst, zodra jij een transition draait moet je je stick naar rechts duwen zodat je tegenstander geen transition kan maken. verder is full mount eigenlijk gewoon een overwinning, zolang je direct na je klap je stick naar rechts duwt kan je tegenstander er niet uitkomen.
Wat is de beste manier om jezelf los te krijgen als je iemand full mount hebt in een clinch. Meestal grijpen ze je dan bij het hoofd en om daar los van te komen wilt maar niet lukken waardoor je niet op iemand in kan slaan.
Details van de patch die binnenkort komt: \o/ - We recognize premature match quitting as the biggest online issue and have taken steps to fix it. The Patch will have integrated code that detects who pulls the cable and will assign a Loss as well as a Did Not Finish to that player. The DNF is only counted for the player who executes the disconnection. The DNF rate will be displayed on the fighter selection screen of the Online Ranked Match. When disconnected the Winning Streak is also reset to 0. - We’ve adjusted Ranked Matches to match up players with better connections, which will improve lag issues we’ve seen to date. - We’ve adjusted the difficulty of performing submissions against AI opponents to improve the balance of subs vs. striking when playing against the AI. - We’ve adjusted the Flash KO rate so that they are less frequent. - We’ve increased maximum number of points awarded in online play from 99,999 to 999,999 and we’ve increased the Max Level from 100 to 200. - We’ve lowered the Winning Streak Bonus Max from 5 to 3. - We’ve removed the decimal places on the Leaderboard Winning Percentage so we only show whole percentages. - We’ve addressed the CAF cheat so the skill levels in CAF cannot be cheated and increased. Also any CAF with unfair point values will no longer be able to be used Online. - For PS3 users we’ve also fixed a bug that causes a freeze during auto-save; whichever controller was used to Press Start on the Title Screen will be identified as the main controller.
- We’ve adjusted the Flash KO rate so that they are less frequent. hier heb eigenlijk geen problemen meegehad
Even een vraagje, ben nu net met de career beginnen en heb Muay Thay en Judo gekozen(waar ik van de laatste al spijt van heb maar goed). Maar de vraag is wanneer kan ik eens iemand in zijn nek trappen. Gewoon offense van kicks verhogen zeker? Als ik het zo hier en daar lees, heeft eigenlijk iedereen of Bjj of wrestling voor grappling, dus heb ik nu een fout gemaakt met judo te kiezen?. Als iemand me een beetje ups en downs ervan kan uitleggen zou ik dat zeker waarderen.
je moet die in die speciale traingen je skillpoints verhogen. als je bij muay thai level 1 haalt wordt de high kick beschikbaar. judo is opzich niks mis mee. het zit een beetje tussen wrestling & BJJ in. Oftewel de mogelijkheid om mensen te werpen vanuit de clinch en ook in staat zijn om aanvallend te wezen als je zelf onder ligt. Lees op het forum van Undisputed dat ze juist erg te spreken zijn over judo. Gebruik het zelf ook bijna nooit.
Ok, bedankt voor de snelle reactie. Maar dat klinkt allicht wel wat beter, moet alleen wel nodig wat aan mijn groundwork gaan veranderen want dat is tot nu toe echt zwaar ruk
gatver wat vind ik dit toch een heerlijk game, gister avond was het 01:30, toen moest ik toch echt kappuh! Heb mijn eigen fighter nou redelijk sterk. Sterkte, conditie, en snelheid staat allemaal rondt de 90 En mijn skills staan allemaal boven de 50 en de aanval skill staan boven de 80. In sparrings sessie sla ik die gast zo'n 3 maal KO. De gevechten beginnen wel uitdagender te worden, vooral als we naar de grond gaan want daar ben ik nog steeds bere slecht in. Als ik in een wedstrijd die gast binnen een minuut niet KO heb, dan verlies ik!
vind het ook een gruwelijke game, om je ground game te verbeteren zou je anders bij tutorial moeten trainen en dan je tegenstander op een hoge moeilijkheidsgraad zetten en vooral grappling laten doen. Dan lig je bijna alleen maar op de grond maar je kan er wel goed mee oefenen. En als je altijd verliest als je niet binnen 1 minuut wint dan zou je misschien je stamina balkje aan kunnen zetten bij je options. Als je stamina low is ben je vatbaarder voor stoten en submissions en zit er veel minder kracht achter jouw aanvallen. miss dat dat je iets helpt als er nog mensen dit spel online spelen voeg me eens toe voor een potje ben nog niet heel goed maar het gaat steeds beter.
nou, bij mij werkte die dan niet. Had 2 mensen in het einde van een submission en toen werd de xbox weer uitgezet en ik kreeg geen punten.