Tales of Vesperia

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Later in het spel, kan je alle items vinden in
    Keiv Moc
    om een moon selector te maken. Dat is hetgene wat je nodig hebt om tijdens een gevecht van personage te verwisselen. En daarvoor moet je het redden met 'personage X' vooraan te doen in de menu.

Auto = word compleet bestuurd door computer
    semi-auto= dat jij skills etc. doet, maar de personage automatisch loopt naar de vijand. Ik vind deze zelf het beste, sinds je veel minder mist.
    Manual = Dat jij alles, en dan echt alles zelf doet. Maar je hebt een veel grotere kans dat je aanvallen missen. Daarom is het beter om op semi-auto te spelen IMO.

Oh, en er is genoeg vrijheid in ToV! :mad:

Laatst bewerkt: 7 jul 2009
  2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Had hem uitgespeeld na 40 uur

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dan ben je er wel best snel doorheen gegaan... volgens mij kom ik straks rond de 60 uur speeltijd uit. Mijn chars zijn van een behoorlijk hoog level, maar ik wil ook niet teveel missen qua skills en items.

@ ryan23: Manual is het beste als je alle controle zelf wilt houden. Het missen van aanvallen valt best mee, als je eenmaal aan deze manier van besturen gewend bent geraakt. Als bonus levert het je een kwart procent meer rating op per gevecht.

4. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Geen tijd gehad om te spelen. Misschien vanavond. Ik zit namelijk 3 dagen op cursus in Eindhoven (Leende) en ik woon in Ridderkerk (Vlak onder Rotterdam). De aansluiting is best kut waardoor ik bijna 3 uur moet reizen. Ik ben net een kwartier thuis en was kwart over 5 klaar :mad:.

Misschien dat ik vanavond nog wat ga spelen. Morgen sowieso niet en dan wordt het donderdag. Het weekend ook geen tijd, want ik ga volgende week donderdag op vakantie, dus ik ga al mijn dingen eventjes regelen. Pfff, ik wil zo graag verder :mad:.

5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik heb geen enkele sidequest gedaan, was ook laag level.

Nu ben ik opnieuw begonnen met een walkthrough om niets te missen. Ben net voorbij de Shaikos ruins

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk spel, nu 18 uur gespeeld en characters op 32/33/32/32/31 ofzo, ik ben in het bos voorbij de guildcity. De sfeer is erg relaxt, en de combat is ook leuk. Enige dat ik verwarrend vind is dat ik voor mijn gevoel niet snel level.

Voor 't volgende level heb ik bv 7.000 experience nodig maar ik krijg per potje slechts 170 experience, de verschillen in damage tussen de levels vallen ook mee. Dit is heel anders dan bij Eternal Sonata waar je gewoon even een gebied kon kiezen waar je dan een paar uur ging grinden om vervolgens de monsters snel te killen.

Maarja eerste Tales game en wss niet de laatste, echt een super sfeer :)

7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    beetje late quote maar keek dit filmpje en zag kleine Anime stukjes die ik niet zag tijdens het spel:

de mage die de blastia core verwijderd uit de lower quarter en een blik van Estelle in haar kamer in prinsessen outfit o.a.

8. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Die mage die die blastia core verwijderd komt gewoon uit het beginfilmpje. :)
    Het andere stukje wat je noemt kan ik zo uit m'n hoofd ook niet plaatsen...

Laatst bewerkt: 8 jul 2009
  9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoeveel GS had je toen?

10. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Hoe kan ik zien wat arcane en altered zijn?

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Druk Y, ga dan naar artes, en dan naar bijvoorbeeld 'Azure Edge' van Yuri.
    Daar staat het volgende :

Azure Edge

Base Arte:en dan de beschrijving.

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    na uitspelen had ik iets meer dan de helft. Je krijgt iets van 400-450 puur voor het uitspelen door 3 verhaal achievements van 100-150 GS

trouwens wel ziek hoeveel items en wapens er in dit spel zitten.

In de laatste dungeon kreeg ik een Skit waarin Rita me informeerde dat we de collectorsboek voor de helft hadden ingevuld!

Laatst bewerkt: 8 jul 2009
  13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga maar goed levelen, om wat nieuwe artes te halen.
    Ook wapens halen voor de skills zodat ik altered artes kan krijgen.

Simpelweg, events etc. doen om artes erbij te krijgen ^^.

14. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik wil het niet spoilen, ook niet in spoilers, maar wat is Yuri een koele kikker zeg. :eek:

15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd, net weer een boss gekild, en nog 4073 experience over voor 't volgende level. Ben level 32, en dat was Lequero al 2 gebieden daarvoor.

16. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een grinder pur sang, dat weet je toch.
    Was bij Final Fantasy XII iets van level 14 voor ik überhaupt m'n eerste teammate kreeg... :lol:

17. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Heh, volgens mij liggen mijn char levels ook heeeel erg hoog vergeleken met waar ik ben. *)

18. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik was heel onderleveled. Het verhaal was te spannend. Ik moest verder in het verhaal zonder grinden. Nu 2e keer level ik meer. Komt omdat ik ook alle items wil synthesizen inc. Accessoires zoals hoedjes en zonnebrillen

19. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ben jij een beetje overpowered daar?
    Ik ben nu ook op dat stuk.. Echter met de levels rond de 28 en het gaat me allemaal al gemakkelijk af.. :) Zat te twijfelen om nog wat te levelen, maar volgens mij hoeft dat helemaal niet (tenzij je graag sneller meer dingen wilt kunnen uiteraard, maar dat boeit me niet heel veel)

Vanmiddag nog ff stukje door rammen denk ik ^^

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Heeft één van jullie al andere outfits?
    En zo ja, hoe ben je eraan gekomen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina