Battlefield 1943: Pacific

Discussie in 'Algemeen' gestart door Aernhem, 6 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    ik heb helemaal nergens last van speel de heleavond al:thumbs:
    vind het erg leuke game :)

2. Mcnabby

Mcnabby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook graag ééns wat info van andere spelers krijgen.
    Ik kan met bf bc zonder problemen spelen en vermits ik diezelfde melding ook bij bf bc al gehad heb ligt het volgens mij dus wel degelijk aan de drukte op de EA servers;

Hoe dan ook, ik ga me een boek uit de kast nemen dat ik onlangs gehuurd heb, dat doet het tenminste altijd :p

3. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nog maar eens proberen, vooralsnog niet gelukt om een game te joinen.

4. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Kut zooi, hij kan nog steeds niet conecten met de EA server in de trail versie, en dus weet ik ook niet zeker of ik de game kan spelen omdat ik geen 18+ heb ingevuld bij geboortedatum.
    Waarom maakt EA er altijd zoon groot punt van=( =(

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Hier kan ik met de trail ook geen game joinen. Hij blijft maar doorzoeken. Daarnaast staat er in het menu dat ze de servers aan het uitbreiden zijn.

6. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Same here. Alleen maar games zoeken, en idd zijn ze bezig met het toevoegen van servers. Alsof ze dit niet van tevoren hadden kunnen weten |:-

7. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Bij mij connect hij niet eens met de EA server laatstaan een game zoeken:eek:

8. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja dat krijgt iedereen met de trial game, als je de hele game koopt blijft hij eideloos connecten

9. basler360

basler360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik dit spel in de winkel had gekocht had ie vandaag nog terug gegaan, wat een )#*%)($*%($*%)$(%#)$%(_ spel. Betaal er 1200 points voor en heb nog geen enkele keer kunnen spelen...

10. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol? is het dan meteen een ... spel? als je nog niet gespeeld heb zoals je al zegt kan je toch nog niet oordelen? geef die mensen ff de tijd, ze zijn bezig het te fixen.

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Alleen jammer dat EA niets heeft geleerd van BC want daar was er exact hetzelfde probleem. Een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen maar EA vind die steen schijnbaar wel relaxt. Ik kan me best de "woede" voorstellen. Je betaald voor een spel en dan kan je hem niet spelen, en waarom niet? Omdat EA niet had verwacht dat het zo populair zou worden, hebben ze überhaupt wel gekeken naar de populariteit van de PC versies :emo:

12. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Ligt het aan mij of kan ik hem helemaal niet vinden :confused:

13. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    inderdaad, het is gewoon erg irritant dat een gekocht spel door dergelijke problemen nauwelijks te spelen is. Het is enorm suf van EA dat ze de populariteit op zo'n manier hebben onderschat.
    Ik heb hem zelf ook gekocht en tot nu toe geen spijt ervan. Vanmiddag ben ik een paar keer tegen lag aangelopen, maar vanavond heb ik daar verder geen probleem meer mee gehad. De grootste issue is gewoon het niet kunnen vinden van een match. Zeker samen met mensen in een party schiet dat niet echt op. Ik hoop en verwacht dat deze problemen snel worden opgelost en dan is het toch een erg vermakelijk spel.

14. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kijk op Dashboard. Daar kan je hem alleen vinden.

15. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ook bij BF2 was dit zo:emo: dus de ezel EA stoot zich nu al voor de 3e maal aan dat steentje (en ws wel veel vaker aangezien ik verder weinig EA games online gespeeld heb)

16. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Oh, lekker handig, hij stond gelukkig ook niet levensgroot in beeld :+. Wel super dat hij niet tussen de normale arcade games staat :thumbs:

17. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Hij staat/stond ook tussen de video's, dus het is al een vooruitgang :+

Jammer dat ik alleen om 12 uur even met friends heb kunnen spelen. In ieder geval wel 10 achievements gehaald en die challenges zijn ook wel geinig, alleen jammer dat je er niets aan hebt.

Maar even over die sniper, wat een bagger wapen is dat hier. Of de range is slecht of de headdies kloppen niet. In bijna elk spel, op COD na, snipe ik veel maar hier is het een drama. Als ik iemand onder mij zie zitten en perfect op zijn hoofd richt dan krijg ik hem niet en moet je weer erg lang herladen en inmiddels is dat poppetje dan al lang weg gerent. Als hij redelijk dichtbij zit dan lukt het wel maar een beetje verder en je moet hem 2 keer raken. Imo een erg slecht uitgewerkt wapen.

18. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik kan geen 1 game joinen... iemand zelfde probleem?

19. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    zijn mensen hier toevallig bezig met een private match want ik kan weer geen games vinde

20. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Lees even alle posts vanaf 11.00, om het samen te vatten: Ja, er zijn meer dan genoeg mensen met dit probleem :+

Ook daarvoor heb je een server nodig, dit werkte bij ons ook niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina