Ik moest even Fiiiiiiihaaaaaaafiiiiiiiiiiiihaaaaaaafiiifiiiiiiiiiiiiiiiiiiii zeggen, maar zie al dat ik dat gedaan heb.
dit hebbenw e toch al 5 miljoen keer gezien?? waarom beginnen ze niet als eerst die stijl een keer te veranderen damn..
Lijkt er op dat dit geen een side viewing fighter word maar meer een 3d person view vanaf de schouders? Zou wel potentie kunnen hebben als de omgeving goed gebruikt wordt.
De camera is gewoon achter je personage, het is wel 3D. Maar goed, dat is nu ook al 3x langs gekomen op de PS2 en Wii.
Ik hoop dat het verder gaat dan de Cell Saga want wat ze bij Burst Limit geflikt hebben daar trap geen tweede keer in
De Buu Saga is waarschijnlijk al bevestigd. Op YouTube ben ik een filmpje tegen gekomen van enkele speelbare, waaronder Kid Buu. Helaas kan ik dit filmpje niet meer vinden...
Was vroeger geloof ik wel een RPG game van DBZ voor de SNES(in de stijl van die japanse 2D- RPGs vroeger) en die vond ik toch best vermakelijk. Het kan dus wel. Had je tenminste een beetje vrijheid. Was turnbased, though. Dat hoeft van mij niet meer.
Je had alleen de vrijheid om xp te grinden die je hard nodig had om de bazen te verslaan, dus een soort verplichte vrijheid
Gaat dit spel ook door t/m alle DBZ GT series etc? Net zoals bij Budokai Tenkachi 3? Edit: Characters tot nu toe bekend. E3 Filmpje: [yt]xeqm5w-2PAQ&eur[/yt]
Wat ik me afvraag he.. Wat is nou het verschil tussen deze game en Burst Limit..? Het ziet er echt precies hetzelfde uit.
Als kid buu erin zit haal ik deze wel. Dan zitten tenminste alle saga's van DBZ erin. De saga's van DB GT kunnen me weinig schelen (behalve het shenron-saga die mag er van mij wel inkomen).