Welke game heb jij meer dan 100 uur gespeeld?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 jan 2009.

  1. Dylan`

    Dylan` Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Saints Row
    The Godfather
    FIFA 09
    Runescape
     
  2. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou CounterStrike hier ook goed tussen passen (over PC games pratende). CS op de xbox was niet zo heel geslaagd :p
     
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    -Halo 3
    -Rainbow six: Vegas

    beide vanwege de ijzersterke multi player

    madden 08 en 09 heb ik ook beide wel 100 uur + aan besteed. voornamelijk online en tegen vrienden spelen

    De enigste single player games die ik 100 uur + heb gespeeld zijn MGS 1 en 2. die heb ik echt tig keren uitgespeeld. en als het aan mij ligt was dat met deel 3 en 4 ook het geval geweest alleen helaas heb ik geen ps2 en 3 gehad dus daardoor is het daar niet van gekomen.(heb ze uiteraard wel beide al een aantal keer uitgespeeld)
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik sprak ooit's met iemand en die had toen net precies een jaar gespeelt en linkte het in z'n sig,
    [​IMG] (1 jaar = 8760 uur)
    Dit was al 7 maanden ofzo terug, hij speelt nog steeds :lol:
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Jongens, deze thread heeft al eens ter discussie gestaan. Aan enkel lijstjes heeft niemand iets. Waarschijnlijk leest niemand dan überhaupt wat je gepost hebt. Maak er geen opsomtopic van en vertel ook eens wat over die game waar jij zo aan verslaafd was! :)
     
  6. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is gewoon niet meer normaal. Moet zeggen dat ik soms ook elke dag iets van 4 uur CS speelde, maar dan kom ik lang niet aan zoveel uren.... Dat is echt niet meer normaal..
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Call of Duty 4. Net aan denk ik wat 100 uur betreft maar het blijft een toffe shooter.
    Deathrow. Co-op en een fantastisch, en vaak ook ondergewaardeerd, spel.
    Halo 1, uren en uren co-op gespeeld.
    Halo 2, gewoon omdat het een geweldige online shooter was en veel vids gemaakt met de clan, mooie herinneringen aan, ook al was het "maar een spelletje". Gewoon veel fun mee gehad met grote party's.
    Ik vrees Halo 3 maar heb geen idee waarom.
    Saints Row 1. Teller staat nu op iets van 130 uur geloof ik, gewoon urenlang rondklooien in die stad.
    Team Fortress 2. Alleen al 130 uur als de sniper maar het is dan ook één van de beste shooters voor de 360 vind ik.
    Timesplitters 2. Uren gestoken in het bouwen van maps en dan met een maat allemaal bots gek maken met flamethrowers en noem het allemaal maar op, fantatisch spel.

    Voor de xbox 1 zullen het er vast nog veel meer zijn. Denk dat ik Serious Sam 1, Freaky Flyers en Kung Fu Chaos ook 100+ uur heb gespeeld, samen met nog heel wat anderen. Ik mis het gebrek aan co-op spellen echt bij de 360... Nog verder terug in de tijd zijn het spellen als Wolfenstein 3D, Keen, Worms, Goldeneye, Banjo, Mario enz. enz. die mij als kind heel wat uren hebben bezig gehouden.
     
  8. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Oblivion: Krijg je gewoon niet onder de honderd uur uitgespeeld ;)

    Call of duty 2: die multiplayer was voor mij zo verslavend8)
     
  9. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij elk van ondestaande spellen geldt dat je tijdens je eerste spelbeurt al denkt, dit ga ik volgende keer anders doen. Uberhaupt speel ik altijd eerst globaal, en dan de 2e ronde heel uitgebreid.

    Oblivion
    Het is al aangehaald, dit spel is niet te spelen in onder de 100 uur tenzij je alleen de hoofd quest volgt. Laten de andere quests het nu net het briljante spel maken. Ik heb 2 karakters met tegen de 200 speluren erin zitten. Geweldige uitbreidingen ook.

    Mass Effect
    Bioware weet als geen ander spellen te maken die je in de gameplay opzuigen. Vooral de mogelijkheden van het hoofdkrakter, groepsamenstelling, plus alles verkennen zit je snel aan de 100 uur, zeker als je paragon en renegade alles wil doen. En dat wil je gewoon. Kan niet wachten op deel 2!

    Fallout 3
    Bijzonder knap hoe Bethesda de geweldige sfeer van de fallout serie heeft overgezet, dit spel klopt gewoon qua sfeer, graphics, gameplay, NPCs etc. Ook zo'n spel dat je niet zomaar even moet spelen maar uitnodigt om elk veldje uit te pluizen. En de mensen bij bethesda weten hoe je extra spel content maakt: net als bij oblivion voegt het niet alleen veel speluren toe, maar vooral ook veel kwaliteit en net even wat andere elementen.

    Met Fable II zit ik er wel tegenaan denk ik, en hopelijk kom ik er nog met GTA IV.
     
  10. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Het mag dan geen Xbox 360 spel zijn maar als nog:

    The Legend of Zelda: The Windwaker
    Omdat je in Zelda allemaal kleine dingetjes kan doen naast de hoofdquest die ik echt te gek vond. Zoals in een klein stadje mensen helpen met hun problemen, op zee zoeken naar piraten 'eilandjes' en ze overnemen, upgrades zoeken voor bijvoorbeeld je magie, pijl en boog, enz. Alleen al het verkennen op je bootje is echt leuk om te doen.

    GTA 4
    Ik had de eerste keer dat ik het uitgespeeld, het onder 30 uur gedaan. Wat eigenlijk best wel zonde vond, omdat ik niet echt tijd genomen om goed te roamen en te verkennen. Dus was ik opnieuw begonnen en heb ik echt lang alleen van die kleine sidequests gedaan zoals racen, bezorgen, random mensen helpen, taxichauffeur zijn, politie/brandweer/ambulance helpen. Nadat heb ik me ook nog goed vermaakt met Live opties.

    Fable II
    De reden dat ik het zoveel gespeeld heb lijkt op die van Zelda. Je kan blijven ontdekken en legendary wapens zoeken. Maar bij Fable II heb ik ook echt veel energie en tijd erin gestoken om 'pure' en 'good' te zijn. Ik zag Fable II als een mengeling van The Sims en ZeldaxD. Je vrouw en kind gelukkig maken en daarna het bekende knopjes raggen:p
     
  11. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Gameboy:

    Pokemon Silver:
    Was nog in de periode dat ik ook de kaarten verzamelde. Ging je hele middagen samen met vrienden via die link cable tegen elkaar vechten. Pokemons handmatig tot level 100 trainen etc etc. Ruim 100+ uur gespeeld.

    PC:


    Medal of honor: Allied assault spearhead & breaktrough

    Deze games heb ik echt ziekelijk veel gespeeld ( speel het nu al 5 jaar ). Singleplayers heb ik nooit aangeraakt maar de multiplayer is echt geweldig.Jammer dat er meestal wel wallhackers aanwezig zijn maar als je een beetje snel bent kan je die ook wel aan :lol: Ik speel het nu een stuk minder maar kan nog steeds flink schieten :+

    CoD2
    Toen ik MOHAA een tijdje zat was ben ik aan cod2 begonnen. Daar heb ik wel een paar maanden iedere dag rifle only gespeeld. Was wel leuk maar erg lastig om echt goed te worden.

    Oblivion:
    Ik heb een aantal jaren geleden zelfs een andere videokaart aangeschaft speciaal voor oblivion. Ik was echt zwaar hooked aan deze game :eek: Samen met alle uitbreidingen,mods en ander spul ben ik hier zeker wel 200 uur mee zoet geweest.


    360:


    GTA 4:
    Singleplayerteller staat op 50 uurtjes, maar ik heb zo ontzettend veel zitten kloten in liberty city zonder de game op te slaan dat dit ruim 100+ uur is geworden. Het rondrijden en random killen blijft gewoon leuk. :)
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    FFX: Wilde zo sterk mogelijk worden en alles halen.. En dat duurt ff ^^
    Met Fable II ben ik volgens mij inmiddels de honderd uur ook wel gepaseerd.. Paar keer uitgespeeld en bij de 2e keer wilde ik ook alles halen.

    Volgende wordt denk ik weer een FF-game.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Wow, ik had nog niet gepost hier :+

    Er zijn denk weinige enkele games waar meer dan 100 uur zit. Het is toch meer dan je denkt..
    CoD4 heb ik 4 dagen staan en 4 uur, dus zo goed als 100 uur.
    Oblivion heb ik sowieso meer dan 100 uur.
    En verder komt er weinig meer. Ja, PES5 had ik 180 uur op Xfire (op de PC toendertijd :+). Voor de hele PES serie zit ik vast op 400 uur. Ziekelijk gewoon, verreweg de meeste uren die ik in een game heb gestopt.

    Voor de PC ook nog RtCW, vooral online vele maanden gespeeld. Zelfs 2 jaar na dato zat ik nog toernooitjes te spelen met andere gasten :+.
     
  14. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer dan 100 uur , pff ik ben niet zo iemand die games zolang speelt

    maar games die ik zeker meer dan 100 uur heb gespeeld zijn Counterstrike op de PC en COD(1) en 2 ook wel denk ik
     
  15. Shock10

    Shock10 Pro!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    PC:

    Rainbow six: Ravenshield:

    Deze game misschien wel over 1500+ uur gespeeld! Heb in totaal 3 cd's gehad omdat de andere versleten waren. Alles gewonnen wat je kon winnen met dit spel, ik noem hierbij Nr.1 World ranking. Na dit spel ben ik echt begonnen met gamen _O_

    Call of Duty:

    Omdat Ravenshield dood was gingen veel spelers call of duty spelen, waaronder ik! Het beviel me en werd er al snel goed in! Dus elke dag trainen en wars en af en toe Lan-Party's! Volgens Xfire zit ik op 569 uur, met de uren waar ik nog geen xfire had toch wel zo'n 800+ uur denk ik!

    Call of Duty 2:

    De opvolger van de game die ik geweldig vond! Direct na de release gekocht om met mn clan hoge ogen te gooien. In het begin viel het wat tegen maar na verloop van tijd was dit weer een heerlijke game. Xfire: 676 uur. Omdat ik een break heb gehad en hele tijd niet heb gespeeld met xfire zit ik ook wel op zo'n 900+ uur denk ik. Heb deze game sinds een week weer opgepakt en speel weer minimaal 10uur per week. Dus op naar de 1000 :)

    Unreal Tournament 2004:

    Deze game gekocht om met mijn maat te spelen. En wat een game is dit zeg!
    In het begin veel online gespeeld maar na verloop van tijd ook elke dag tegen bots omdat die in deze game echt goed zijn uitgewerkt. Veel gedaan op Lan-party's enzo. Nu inmiddels ook wel op 200+ uur denk ik..

    Xbox 360:

    Fifa 09:

    Fifa 09 heb ik meteen met mijn Xbox360 besteld! En dit was zeker geen fout. Ik was op de PC een PES verslaafde maar na wat filmpjes te hebben gezien wist ik het al. Fifa wordt de game op de Xbox360. Inmiddels ook 100+
    uur aan besteed :)
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2009
  16. Darkness-evil

    Darkness-evil Benaan

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb fallout 3 200 uur gespeeld. dat is zeker een cool spel!
     
  17. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook. Vanaf VII trouwens alles over de 100. Bij FFX zat ik geloof ik aan de 196 uur.

    Gears of War 1 heeft ook heel wat uurtjesvan mijn leven weggenomen. :)
     
  18. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Cod 1 , Cod 2 , World of Warcraft. Vast wel nog meer maarja ;)
     
  19. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfoeh, dat zijn er best veel:
    Golden Sun
    Halo 3
    Super Smash Bros
    Super Smash Bros Melee
    Super Smash Bros Brawl
    Pokemon Silver
    Pokemon Diamond (singeplayer was best saai, maar online vechten was echt vet)
    Fifa 07
    Mario Party games


    En ik ben goed op weg met Gears of War 2 en CoD4 :p. Deze lijst is trouwens exclusief games die ik vaker dan één keer heb uitgespeeld.
     
  20. Yaron

    Yaron <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Counter-Strike back in the day, al heel lang niet meer though.

    WoW heeft enkele honderden uren van mijn leven gestolen. Ik geloof over de 1000 totaal, over de afgelopen 4 jaar ofzo. Misschien wel meer, weet het niet eens. Een level 80, 2 level 70.
     

Deel Deze Pagina