FIFA 09 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 23 mei 2009.

  1. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje: hoe en waar juist kan je een eigen speler maken?

    thx prozaxx
     
  2. dopje15

    dopje15 Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een opstelling/tacktiek maak met een team, Hoe kan ik er dan voor zorgen dat ik automatisch met die opstelling/tacktiek speel als ik online ga, zonder eerst allerlei instellingen hoef te veranderen.
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    In Manager mode kun je dit doen of met het Ultimate Team gedeelte. Jammer genoeg heb je niks aan een zelfgemaakte speler tijdens XBOX Live games.
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    In het hoofdmenu ga je naar Manage Teams. Daar kies je het team naar keuze en stel je je opstelling/tactiek in. Als je klaar bent met instellen ga je naar: My Fifa 09 -> Save/Load -> Save Squads. Dat moet genoeg zijn.

    Bij mij werkt het echter niet, denk dat het met die squad updates te maken heeft bij ranked matches. Maar misschien dat het voor jou werkt.
     
  6. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    WAY DE FUK is er gebeurd met dit spel!!! :confused: Mensen hebben nu opeens alle sterspelers in hun team Bij ranked matches :confused:. Ik spel tegen ibrahimovic, drogba, ronaldo, ribery, therry, en nog veel meer en dat allemaal in 1 team. wat de fuck is dit !!!!!!!
     
  7. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Onder welke steen kom jij vandaan
     
  8. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    of je legt het even uit. Ik heb gewoon een tijdje geen fifa meer gespeeld. Wat is dit dan? (wel normale Fifa he, geen ultimate)
     
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Of je kijkt een paar pagina's terug! :)
     
  10. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een normale nickname en Avatar had, Had ik misschien de moeite genomen om het uit te leggen:+
     
  11. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    agg dat was toen het einige plaatje dat paste en die stond bovenaan. En me naam is al tijdje oud. Maar als je het daar op afrekent doe je ding.

    Kan EA dit niet tegengaan?
     
  12. YamaPI

    YamaPI Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees gewoon wat pagina's verder terug door voordat iedere forum user extreme deja-vu's krijgt.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Of we zeggen gewoon even wat het is inplaats van een pagina vol te discussieren over niks. :+

    Het is een glitch die zielige mensen gebruiken. Of EA er mee bezig is weet ik niet. Verwacht het eerlijk gezegd niet omdat ze bezig zijn met FIFA10. Wil je niet tegen ze spelen? Als de wedstrijd begint moet je even opletten met welke spelers hij speelt, heeft hij een dreamteam = Jij leaved binnen 5 minuten ingame, dan verlies je niks. ;)
     
  14. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik heb een probleem: ik wil en moet C.Ronaldo maar daarvoor moet ik 1 van mijn beste spelers verkopen. Maar welke?
    Nistelrooy voor 66 miljoen
    Van de Vaart 81 miljoen
    Fernando Torres 64 miljoen
    Sneijder 61 miljoen

    ???
     
  15. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Torres, gewoon omdat het kan..
     
  16. Fuente

    Fuente Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    van nistelrooy
    die word te oud:emo:
     
  17. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat je er twee moet verkopen, je moet immers aan minstens 94 miljoen komen he.
     
  18. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lukt dus nietxD, te weining spelers, maar daar heb ik al een oplossing voor.
    Ik heb van Nistelrooy verkocht en daarna ga ik nog heinze verkopen, dan heb ik meer dan genoeg
     
  19. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Is het inmiddels al gefixt dat hij niet meer blijft hangen als je met z'n tweeën gaat op 1 xbox? Ik wil even met een guest online gaan.
     
  20. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Zorg dat je guest speelt met Controller 3, zolang Controller 2 niet meedoet kan je met zijn tweeen spelen;)
     

Deel Deze Pagina