PES 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 8 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    ja leuk maar dit is het Pes2010 topic..

2. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dus? Deze zaken zaten ook in 2009 en ik beweer dat dit ook in 2010 er allemaal weer in zit.

Screens doen we toch ook vergelijken met de vorige versies? Nou, ik vergelijk de gameplay, die gewoon kut was en als ik alle berichten online lees over 2010 dan wordt het weer een schijtgame.

Laatst bewerkt: 7 jul 2009
  3. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Dat die cheats erin zatten zelf online, roep ik al sinds ik pes4 online speelde op de pc.
    Echter niemand geloofde mij toen. Nu pas zien mensen het in. Het is iid frustrerend dat je verliest vanwege cpu cheats in het voordeel van de tegenpartij. Als je barca kiest dan merk je gewoon dat je bijna de joystick los kan laten, want de spelers rennen bijna automatisch naar de bal of de bal komt via de kluts altijd richting jou mannetje. Bij een kleine team gaat de bal van je weg, staan je spelers stil en reageren je controls vaak gewoonweg niet. Echt zwaar nep en dit heeft er vaak voor gezorgd dat de joystick door de kamer gevlogen is :9

Laatst bewerkt: 7 jul 2009
  4. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik weet het al jaren, en heb ook heel veel mensen hun ogen geopend, maar sommigen willen het maar niet zien.

Het begon toen ik dat pes boek, later DVD ging bestuderen. En wat ik daar allemaal las, dus hoe de engine werkt, daar zakte mijn broek van af. Sindsdien ik dat weet, is pes gewoon geen ruk meer aan.

Maar goed, elk jaar hoop je toch maar weer dat de AI nu wel eerlijk is.

5. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Als ik jou was zou ik je verhaal neerpennen op het WENB forum (of die van PESFan). Daar kijkt het Konami dev team mee. Hoe meer input ze krijgen over een bepaald item, des te groter de kans dat het wordt opgepakt lijkt me.

http://kitanamedia.com/forums/viewforum.php?f=32

6. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    SeaBass heeft altijd toegegeven dat er een AI cheat inzat, om het spel uitdagender te maken. In een interview over 2010 wordt er beweerd dat ze dat hele systeem eruit geflikkerd hebben.

7. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    cheats als je tegen de cpu speelt vind ik niet zo erg. Ik denk dat het er altijd wel in blijft zitten om het spel uitdagend te houden, tenzij ze een super realistische humanoid AI kunnen creëren.
    Echter cheats als je tegen een mens speelt is onacceptabel.

8. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7

Mwah....aardig.... ;)

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Wat voor zin hebben deze plaatjes? Ze zijn niet ingame, dus zeggen ook niets over wat dan ook :p.

10. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn wel ingame
    *zucht*

Zelfs de eerste screenshot van Messi was ingame, evenals die van Torres.
    Toch beter de previews lezen he :)

Althans, in de preview zei men dat het er echt zo uit zag! :)

Laatst bewerkt: 10 jul 2009
  11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Echt waar? Ik wil het nog steeds niet geloven.. Check die lichtinval op de bal. Als je zo'n bal met 50 FPS over het veld kan laten rollen, vind ik het echt knap. Als Konami zo'n bal met 50 FPS over het veld kan laten rollen vind ik het echt ongeloofwaardig 8).

12. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Schijnt dat de lichtseffecten echt ongelofelijk goed zijn! 15 juli komt het commentaar van WENB die nog veel dieper ingaat op het spel ipv de preview van PSM!

In augustus komen de eerste gameplay beelden van de gamescom :D

13. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Iemand had van een Franse site wat info opgepikt en weer vertaald:

Screenshots schijnen echt ingame te zijn. Die belichting is echt super. Dat was ook een aspect waar ze veel energie in hebben gestoken. Wel, dat lijkt zich dubbel en dwars uit te betalen. Hier kan de concurrent van dromen. Want dat ziet er minder natuurlijk en meer kunstmatig uit. Ik word steeds enthousiaster. :D

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Enige wat ik nog wens is de balans in gameplay, betere keepers en verdedigers, stomme bugs eruit zoals stilstaan na een vrije bal en betere scheidsrechters! Ik geloof dat daar ook gehoor aan gegeven is, dus na 2 mindere jaren hoop ik dat PES weer mijn hart gaat stelen :D

15. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    De dingen die jij noemt heb ik volgens mij langs zien komen als verbeteringen. Tel daar ook nog eens de betere animaties bij op en het kan leuk worden. Is het al 22 oktober? ;)

16. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    die screenshot zal zeker wel ingame zijn, maar het is duidelijk dat er ook wat photoshop aan te pas is gekomen.

17. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk dat het wel ingame is alleen het gaat er natuurlijk om hoe het eruit ziet wanneer je op Wide Cam speelt. Laat iets meer van de tribunes zien aan de overkant (nog iets wider bijvoorbeeld?)

18. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
  19. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    de zandzakken zijn verdwenen \o/ en ik zie ook een bidon staan.
    nu nog alleen nog goalnetten die overeenkomen met die in de echte stadia voorkomen en ik ben blij :)

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Dan is het toch geen ingame meer |:-|:-
    En gevarieerde goalnetjes zou wel leuk zijn. Zoals een extreem 'kort' doel in San Siro, en een extreem lang doel zoals in Turkije overal.
    Of een wit rood netje in de Kuip.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina