1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 1943: Pacific

Discussie in 'Algemeen' gestart door Aernhem, 6 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit was om 12:19 een post op een ander forum.

     
  2. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    dat staat in het spel zelf ook dat ze eraan het werken zijn. dus komt goed. nu al 2 uur bezig met een lagloos potje.
     
  3. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Toch maar even gekocht, ik kon toch niet wachten:p

    Net weer een geweldig potje gespeeld als scout, heerlijk.
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Zeer bedankt! :b:



    Uiteraart is het allemaal weer de standaard EA anuspijn en krijg ik de confirmatie email niet binnen en moet je weer je live email veranderen naar een @live.nl, wat ik nu gedaan heb en nog steeds die kut mail niet.

    Het is dus gewoon wel mogelijk een bedrijf nog meer te haten.
     
  5. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Iemand tips voor vliegtuigen. Wanneer is het het beste om je bommen te droppen? Echt ver van tevoren of niet?
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Op de tutorial werkt het best om erg laag te vliegen en dan iets van tevoren los laten, dus gewoon veel oefenen man!
     
  7. *SEKTOR*

    *SEKTOR* Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    EA ik ben in je teleurgesteld dikke FAAl.. jij en battlefield kunnen opkatten forever.. ik laat me niet kisten door EA
     
  8. james

    james Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou,nou,nou, geef ze ff de kans!! ik heb de 1ste dag ook regelmatig connection-problemen gehad, maar gister en vandaag totaal geen problemen meer met online matches...ook nooit geen last van lag ofzo. Totaal ook geen spijt van deze aanschaf, E.A had gelijk: dit is inderdaad het beste wat je voor 1200 MP kan kopen!
     
  9. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt het wel een beetje jammer dat ik mijn bommen niet kan zien neerkomen in 3th person als ik ze ergens op gooi.
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2009
  10. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Met D-Pad naar onder kan je achter je kijken, dus ook je bom zien neerkomen. Ook kan je met LB ingedrukt in de cockpit view vrij rondkijken met je rechter stick.
     
  11. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ik wist het niet, mischien had ik toch maar die tutorial moeten volgen :9

    Bedankt iedergeval :thumbs:
     
  12. Hanzo187

    Hanzo187 Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    beste manier is om de 'duiken'

    gewoon je neus optrekken omhoog en vertical naar beneden duiken bommen droppen en je neus weer optrekken uiteraard :p

    kost wel wat meer tijd dan de normale manier van bommen droppen maar voor beginners is dat makkelijkste manier..

    echter wat mij opgevallen is is dat de bommen in dit deel veel zwakker zijn dan voorgaande delen je moet echt letterlijk op iemands hoofd een bom laten vallen wil je een kill...
     
  13. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat beviel me eerlijk gezegd wel, geeft ons voetvolk een overlevingskans. :b: Toen ik de demo speelde(haal de game zelf wel wanneer de problemen zijn verholpen) liep ik samen met een teamgenoot bij AA Village op Wake Island en haalden we net een vijand neer. Een paar seconden later komt er opeens een vliegtuig onze kant op en schiet met de machinegeweren vlak langs me heen(m'n teamgenoot werd wel doorboord) en daarna dropt ie nog 2 bommen; 1 landt een stukkie voor me tegen een flak-gun en de andere valt echt een meter naast me neer, maar stuitert nog 10 meter door en ontploft dan pas. daardoor overleefde ik het nog net. :thumbs:
     
  14. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik wou net vragen of je ook werkelijk mensen/voertuigen kon opblazen met bommen. Ik ben niet verder gekomen dan 'Tank Spotted' of 'Enemy Spotted', maar ze zijn dus echt slap gemaakt. Maarjah zoals Ravage al zei, dat is niet zo erg, vooral als je niet zelf in de lucht zit.

    Ik heb het spel nu een kleine 3 uur gespeeld en ik moet zeggen dat het me zeker bevalt \o/, ik raak (nog) geen olifant van een halve meter afstand als infantry, maar in voertuigen wil het aardig lukken :p
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Je doet nou net alsof EA net pas z'n eerste game released heeft 8)

    Dice had nooit samen moeten werken met EA, EA is de enigste uitgever die games uitbrengt op de xbox met z'n eigen servers. Het nadeel hiervan dus is dat ze niet genoeg serverruimte beschikbaar hebben gesteld waardoor veel gamers de dupe ervan zijn. Dit vind ik erg jammer :{
     
  16. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ff voor Jojo en Aerhem, ik had weer een disconnect. Ik kap er voorlopig weer ff mee, moet zo toch weg.

    Toch wel weer een tijdje gespeeld en bijna helemaal lag free. Dan is het zeker goed te doen. Top arcade game.:thumbs:
     
  17. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je nou al met squads joinen ?
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Vanmiddag geprobeerd maar werkt voor geen meter.
     
  19. *SEKTOR*

    *SEKTOR* Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ze krijgen nu de laatste kans en idd het loopt al wat beter :)O-)
     
  20. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    The game appears to be unavailable, please try again.

    2 dagen verder en nog geen enkle game kunnen spelen. klere EA
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina