Apple / Mac - [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Wat voor MacBook heb je? een Intel grafische chip of NVidia? RCT3 & Sims 2 kan je op beide wel lekker draaien. Voor Sims 3 en andere nieuwe games is een MacBook met die Nvidia chip wel aanbevolen

2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ben beetje aan het zoeken voor een sleeve voor de MacBook Pro 13'. Nu kom ik op deze uit: http://www.igadgets4u.nl/?menu=article&categoryID=441459&articleID=7472908. Alleen vind hem erg goedkoop, misschien iets te goed. Zijn die dingen altijd rond die prijs? (Hij is natuurlijk wel afgeprijsd van 25 naar 13 euro).

EDIT:
    Iemand een andere site?

Laatst bewerkt: 10 jul 2009
  3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zoals je zelf zegt, hij is afgeprijsd. Hij ziet er wel degelijk uit. Ik heb een Tuscano MacBook sleeve voor mijn 13" MacBook en dat is een uitstekende sleeve.

4. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ja vond die ene wel erg vet maar 30 dagen is wel lang. Misschien morgen ff bij de MM langs wippen.

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb deze nu:

Vandaag binnengekomen. Duurt 10 tot 14 dagen. Misschien nu iets minder (2 of 3 dagen) omdat ze ze nu weer op voorraad hebben.

Wel een vet dingetje.

Maar ik heb ook nog een vraagje:

Ik heb nu mijn Logitech MX Revolution binnen (dat vliegwieltje is echt chill), maar ik kan helemaal geen fuck instellen, terwijl er zoveel knoppen op zitten. Alle knoppen (5), afgezien van links en rechts en het muiswieltje, hebben nu de functie 'expose' (hoe typ je een accent aigu?). Is er geen applicatie dat je dit geavanceerder kan instellen?

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Logitech heeft een programma waarmee je het nauwkeuriger kunt instellen. Maar ik maak gebruik van de third-party tool Steermouse waarmee je 'm nog fijner kunt instellen. Kost een paar euro maar dan kun je je muis perfect afstellen.

http://plentycom.jp/en/steermouse/

7. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    alt+e, [letterwaarhetaccentopmoet].

8. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hallo allemaal ik heb een ipod alleen kan ik op deze computer helaas geen itunes er op zetten:mad: maar ik heb er al 3 soorten programma geinstalleerd maar die werke op de een of andere manier niet?Dus weten jullie meschien wat ik kan doen en wat voor programma meschien er nog is om muziek op me ipod te zetten of andere mogelijkheden.
    Gr,al vast bedankt_O_

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  10. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Eey ik hem effe gedownload maar hoe zet ik me muziek op me ipod ?:9
    Via dat programma?

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Wel vette HDD voor bij mijn witte Macbook:

Enig punt is dat ik dan een hub of switch op mijn kamer moet plaatsen om alles van een netwerkverbinding te voorzien (Xbox, Xbox 360, Macbook, HDD, PC). Daarnaast ben ik altijd nog een beetje huiverig qua network HDD's, aangezien ik niet alles over het gehele netwerk wil delen, maar enkel tussen de media op mijn kamer.

13. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    iBood :)

Maar er zit ook usb-aansluiting op, dus je kan em ook rechtstreeks via usb aan je macbook hangen. Dan komt heel dat netwerk gebeuren er niet bij kijken.

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Klopt. Heb al een externe HDD , ruimte zat voorlopig op die externe disc en in pc.
    Ziet er wel gelikt uit, maar nog niet de ideale oplossing voor HTPC/NMT, waar ik nog niet helemaal over uit ben.
    Eerst maar eens nieuwe batterij voor witte macbook zien te bestellen/vinden op eBay.

15. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    misschien weet hier iemand mijn usb hdd probleem te verhelpen

mijn hdd was in gebruik een keer omgevallen en sinds dien wil mac noch windows mijn hdd lezen en geeft ie op mac een error.

de hdd was ntfs 3 geformatteerd.

hoe fix ik dit ? :'-(

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Kapot?

17. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Een hele zware hersenschudding !

Hoor je de externe HDD nog wel draaien ??
    Kan zijn dat de leeskop van de HDD door de "klap" vast zit !!

18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Hoe kan ik een foto verkleinen? Heb net een nieuwe iMac 24", waarvan ik een foto van 2500*1500 heb, en die wil ik even verkleinen. Dit lukt me alleen niet helemaal :9

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Open de foto met Preview (Voorvertoning in het Nederlands) ga naar Tools > Adjust Size.

20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Thanks gelukt. Ben nog helemaal noob met Mac OSX, dus zal regelmatig terugkomen met vragen :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina