nep dus, call of duty hoort er niet meer op te staan en waar is het activision logo en de andere bullshit?
Kan nep zijn, maar waarom zou een dev een fake box laten zien? Daarbij zou ik het ook slechte marketing vinden als ze Call of Duty niet ergens op de box zetten. 1 van de grootste franchise namen van dit moment haal je niet zomaar van je verpakking af..
ze hebben niet voor niks aan gekondigd dat ze geen call of duty meer in hun naam wouden, waarom dan wel op hun box art? is onlogisch want dan heet het alsnog call of duty
Ik heb dat plaatje ook al gezien bij de game mania (ze hebben daar zo een rek met games die je kan pre-orderen) en daar stond hij bij (met Call of Duty) en trouwens op Kotaku staat er naast het plaatje ook iets bij dat ze dus toch weer Call of Duty er gaan opzetten
Denk toch dat hij fake is, en dat ze bij IW vragen willen creƫren in de community. Je gaat toch "Call of Duty" niet zo klein afbeelden? Tevens spreekt Robert Bowling nog steeds over "Modern Warfare 2", en niet over "Call of Duty Modern Warfare 2". Vergelijk trouwens alle boxarts van IW Games. Daar hebben ze nog altijd "Call of Duty" gecentreerd. Tevens ziet de boxarts er ook nogal "raar" uit. Ook heeft IW zelfs uitgelegd bij de E3, waarom ze de "CoD" naam niet zouden gebruiken.
We zullen wel zien hoe het eruit ziet en who gives a F*** hoe de boxart eruitziet zolang het spel maar KickAss is
Boxart is fake, zo ik heb ook weer mijn zegje gedaan. De echte zal alsnog bijna hetzelfde eruit komen te zien.
Waarom zou die box-art fake zijn dan? Er staat weer een soldaat op de voorkant net zoals bij deeltje 1!
waarom zou hij echt zijn? het is namelijk voor veel mensen een hobby om neppe box arts uit te brengen, bij zoveel spellen is dat al gebeurt en sommige leken ook zo echt maar bleken gewoon gemaakt te zijn door iemand die dat voor de lol deed.
Mooi, kan de titel van de topic ook meteen weer veranderd worden. Echt kneuzen die lui bij Activision op moment.
Ik bedoel; het veranderen van de titel als excuus gebruiken dat mensen anders niet weten wat voor soort game het is. Is het wel echt COD??? Man, dit is gewoon een reclamestunt en ik vind het achterlijk dat ze het niet toegeven.
Het is niet eens bevestigd dat MW2 nu opeens CoD:MW2 heet. Het kan net zo goed een prank zijn van IW, want Robert Bowling spreekt nog steeds over MW2, en niet CoD:MW2. http://www.fourzerotwo.com/ Ik zou gewoon afwachten. Edit: Op het IW forum zijn er nogal wat topics over de boxart. Aldus nogal wat mensen zou het een slimme zet zijn, maar de boxart kan wel eens een prank zijn, omdat er nogal wat (verplichte) dingen mission op de boxart. Ook toont de Modern Warfare 2 site van IW een hele andere boxart
de makers van call of duty waw hebben toch de rechten van call of duty gekocht niet? daardoor dat het modern warfare 2 wordt en niet met cod ervoor...
Activision is de uitgever. Treyarch heeft dus de rechten niet gekocht. En die boxshot die je plaatst is nep.