Battlefield 1943: Pacific

Discussie in 'Algemeen' gestart door Aernhem, 6 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Hahaha! Gelukkig, ik ben niet de enige.

Ik vind het moeilijk om te zien wie de vijand is en vaak zie ik helemaal niet dat er iemand bij me in de buurt loopt.
    Ook het vliegen is buitengewoon lastig. Tanks besturen en opblazen gaan me redelijk af. Vliegtuigen neerhalen ging erg goed!

Erg leuk, maar ook moeilijk.:thumbs::thumbs: Ik ben dan ook helemaal ombekend met deze serie, dus is het sowieso ff wennen.

connecten: niet een probleem. Soms moet je wel een keer of 5 proberen in het begin, maar daarna geen enkel probleem. 2 x een freeze gehad.

Laatst bewerkt: 11 jul 2009
  2. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Iehihi, heb ik jouw vandaag niet een paar keer neergeschoten Jojo? En jij mij natuurlijk :p

@AnklyosoR

Nee, nog geen freezes hier

@Ferry34

Als er niet van die icoontjes waren was het helemaal een hel geweest voor mij :p

3. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Aj, dubbel

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mhm, straks maar even de demo downloaden, ben erg benieuwd.
    Ik denk overigens wel dat ik hem ga kopen.

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    We zitten nu al op bijna 2 miljoen kills. :D

Pff site van Battlefield 1943 is wel erg sloom met updaten van stats zeg, volgens hun heb ik pas 2,5 uur gespeeld ofzo en ik zit nu tegen de 11 uur aan.

6. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ga pitten.. waag het niet om m'n score in te halen peoples... ;)
    En ik weet dat mijn uur/score ratio niets voorstelt maar speel behoorlijk voor de fun en niet altijd voor de puntjes (veel vliegen etc.).. maar wil wel bovenaan mijn friendlist blijven hehehe

Respect voor die lui die het constant kunnen opbrengen om voor punten te spelen. Wordt er toch wel moe van na een tijdje om bijv. constant van flag naar flag te gaan om te capturen, grotendeels met een tank. Imo zijn het die wat moeilijkere kills die BF1943 leuk maken (met TNT bijv. of bombs droppen op een tank met een plane, of met bazooka van een grote afstand een jeep hitten).

7. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi dat zoveel mensen al genieten van deze game. Maar ik twijfel echt nog. Is deze game het waard om op een SD TV te spelen?

Ik vrees van niet. Tenzij er een patch komt, want een vette HDTV zit er nu echt niet in helaas. Echt shit, eindelijk een game die me bevalt, heb ik dit weer.

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dan zul je me binnenkort moeten verwijderen. :9 }:]

@ Bertje sim, download anders ff de trail, dan weet je het antwoord.

9. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ik speel het op een gewone breedbeeld van 62cm, geen HD..
    Eigenlijk geen probleem, alleen soms kleine getallen/letters zijn idd wat lastiger om te lezen maargoed heb toch geen tijd om te lezen veel te veel actie :)

Download idd ff de trial!

/me accepteert de challenge ;)

10. Valorite

Valorite Information = Power

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien wel handig om te weten.
    Als je een tank op z'n achterkant raakt is ie in 1 keer kapot. :D

Lekker in de bosjes zitten, wachten.... boem:9

Ow en schuilen in een bunker, als er een Air raid aan komt heeft geen zin. :x

11. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb de trial al gespeeld, en het is retevet. Echter, alle tekst is onleesbaar. En de minimap is zo onduidelijk, daar kan je ook niks mee.

Dus ik kan wel een beetje rond lopen, maar echt mee spelen zit er amper in. Ik weet niet waar mijn teammates zijn, ik zie niet welke vlaggen van ons zijn. Ik kan niet lezen wie wie dood schiet.

Kortom, de HUD is onleesbaar.

12. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je HD? ik had het probleem op een breedbeeld TV (geen HD) en kon dead rising niet spelen omdat de tekst niet te lezen was.

13. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit al vaart in, en ik heb natuurlijk ook mijn steentje bijgedragen *)

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hoe zit dat met Air Raid?

15. Gradekocks

Gradekocks Gta + Fifa = Me

Leuk Bevonden:
    0
    Guys, ik heb echt een probleem man.

Ik heb dus vroeger BF: BAD COMPANY de demo gespeeld. Daarbij was ik dus te jong. Ik heb blijkbaar een nieuwe email aangemaakt die ik nu dus ben vergeten. Toen ik BF:1943 ging opstarten, hoefde ik helemaal geen account of iets aan te maken. Dus hij kijkt automatisch naar die van BF BC maar hoe kom ik hier nou in godsnaam achter? Ik vind het echt kut want ditzelfde geldt bij mij ook voor Fifa 09.

16. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem: Ik kan de trial game niet spelen, er staat dan: Failed to connect to EA server.

Ik wil namelijk eerst kijken of de game vet is voordat ik hem download. En misschien als ik hem download dat er dan ook staat Failed to connect to EA server. Weet iemand wat er mis is?

17. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lees het topic door?

18. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik niet gedaan want dat wist ik niet maar nu wel. Thx.

19. Gradekocks

Gradekocks Gta + Fifa = Me

Leuk Bevonden:
    0
    Guys, ik heb echt een probleem man.

Ik heb dus vroeger BF: BAD COMPANY de demo gespeeld. Daarbij was ik dus te jong. Ik heb blijkbaar een nieuwe email aangemaakt die ik nu dus ben vergeten. Toen ik BF:1943 ging opstarten, hoefde ik helemaal geen account of iets aan te maken. Dus hij kijkt automatisch naar die van BF BC maar hoe kom ik hier nou in godsnaam achter? Ik vind het echt kut want ditzelfde geldt bij mij ook voor Fifa 09.

20. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Die zijn 1 keer in de 2 minuten beschikbaar als ik het goed heb, op de map worden die gebouwtjes weergeven als 3 vliegtuigjes bij elkaar.

Op de tutorial map kun je die dingen uitproberen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina