Tales of Vesperia

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    sidequests doen en synthesizen. Bij key items (treasure box) in synthesise menu staan 2 soorten items. met een sleutel, en met een soort waterfles.

die laatste categorie zijn outfits etc.

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ok.
    Ik loop momenteel vast.
    Ik heb nu
    Nan en die andere verslagen, Ba'ul gekregen, wat side-quests gedaan, getraind, wat (mystic/altered)artes erbij gekregen, EN ik ben naar Dahngrest, Nordopolica etc. gegaan. Niks gaat over het verhaal, en ik weet echt niet wat ik nu moet doen.

3. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Heeft het eigenlijk nog zin als je (bijvoorbeeld) Defend 2 + Defend 1 aan zet bij je skills? Worden die 2 dan bij elkaar opgeteld , dus dat je dan 15 % hebt?

4. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Je moet naar Aspio.

5. Scytale

Scytale Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    "coop"

Ik zit eraan te denken ToV te kopen maar kan moeilijk informatie vinden over hoe het is om te spelen met meerdere mensen, wat ik altijd erg leuk vind. Het schijnt mogelijk te zijn om met anderen te joinen tijdens battles. Is dit de moeite waard? Heeft iemand ervaring met het spelen v/h spel met meerdere personen?

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik heb het samen met een vriend eff gedaan. Het vechten samen is leuk en chaotisch. Minstens net zo leuk als wanneer je alleen vecht. Probleem is wel dat je vrienden alleen mee kunnen doen tijdens de gevechten. Loop je dus met je poppetje over de landkaart, of praat je met NPCs, dan kunnen zij alleen toekijken.

7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    geen ervaring hierin, wel in andere tales games.

Het is erg leuk.

player 1 bestuurt de hoofdpersoon en loopt door steden en dungeons.

bij een gevecht is player 2 de 2e character van de party, player 3 de derde etc.

als je ongeveer een kwart in het spel bent kun je ook tijdens gevechten wisselen van character.

voor die tijd kun je het alleen doen voor battles

8. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu Tales of Phantasia:Full voice edition. Wat een verschil in battle systems zeg :eek:

9. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wat is dan het verschil. :eek:?

Weet iemand trouwens hoe je als je bv. Estelle speelt iemand kan targeten met first aid, want bij mij is het nu de hele tijd helemaal random.
    Ben nu bij Heracles, echt een cool verhaal en gelukkig is die niet dood. :D

10. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tales of Phantasia is de oudste Tales title die er is. Zoek maar is een gevecht filmpje op op youtube en vergelijk dat met vesperia

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Heb ik ook gespeeld. Welke verschillen zie jij dan? Ik zie juist heel veel overeenkomsten.

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Kan hoor, vanaf 't begin. Met RB :b:

13. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Lol Gatusso wel in een keer gehaald gewoon terwijl ik hier en daar las dat mensen veel problemen met hem hadden
    word ik daarna in helior gewoon 3x dood door tweedle a en tweedle b8) waardoor ik sowieso 3x 5 minuten bezig was met gesprekken doorklikken:x

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond de mensen in je spoiler juist makkelijk.
    Die had ik in 1x gehaald!

15. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Ja voelde me ook een redelijke debiel dat het pas de 4e keer lukte bij een soort trainingsgevecht xD Misschien dat het iets te maken had met het feit dat ik net wakker was, want verder ben ik nog geen een keer dood gegaan.
    Heb nu alweer 11.15 uur op de teller staan en heb hem pas sinds gisteren middag en vandaag maar een uurtje gespeeld:x Echt een magistraal spel:D

Laatst bewerkt: 10 jul 2009
  16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    24 uur gespeeld, level 35 en nu bij een
    ghost ship
    . Heerlijke sfeer hier, sowieso dit spel is gewoon te ownage. Ik moet meer tales games spelen :b:

17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    jij bent echt overleveld. Wat doe jij allemaal in de tussentijd naast het verhaal?

Ik doe nu bij het verhaal bijna alle monsters in een dungeon afmaken. En als ik bij een nieuwe stad komt maak ik net zoveel monsters af in de omgeving zodat ik genoeg heb om de nieuwste items the synthesizen.

En ik ben al 3 levels hoger dan ik behoor te zijn.

18. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Op welk level zit je nu dan en bij welke stad?

Zit nu zelf op level 28 en zit op net 16 uur.
    Zit nu in helior na het hele barbos gedoe
    Heb verder nog geen sidequests gedaan maar ga ik nu wel naar op zoek denk ik.
    Iemand wat tips om waar te zoeken voor een beetje uitdagende en leuke sidequest, zonder te veel te spoilen aub?Vermijd nu namelijk nog de faq sites omdat ik anders straks wat verziek voor mezelf.
    Ik vind de stemmen trouwens echt voor de eerste keer in een jrpg goed gedaan. Bij symphonia werd ik bijvoorbeeld al vrij snel lijp van genis en over enchanted arms nog maar te zwijgen, god wat was ik blij dat die op zijn japans kon:emo:.
    Had in het begin ook een beetje moeite met Karol's stem, maar vind hem nu wel perfect passen bij heel het personage. Verder vind ik Yuri en Raven ook echt te droog allebei:thumbs: Vind Yuri tot nu toe echt een van de beste main characters in een jrpg.

19. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik ben precies daar en level 29, dus ongeveer zelfde als jij Whitehawk

20. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    er zijn niet eht sidequesten tot op later in het spel. Daarvoor zijn het voornamelijk scenes met een beloning,.

Enige echte sidequesten zijn monsterbook verzamelen en item book. Maar ook titels en skitts verzamelen is een quest.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina