[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 9]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Je moet bij dat soort films ook niet op de verhaallijn letten:9.

Gister bij iemand Scary Movie 4 gekeken.

Had 'm nog nooit gezien maar vond hem zwaar lachen (waarschijnlijk ook omdat ik al wat biertjes had weggeketst). Kwam ook een stukje van MJ in voor, best wel hard om te zien en dat hij nu dood is..

En eergister Last House on the Left gekeken.

Beetje standaard thriller. Meisje gaat samen met vriendin met een jongen mee, dan komen die oom, vader en vriendin daarvan thuis (Die vader was net uit een politieauto geramd omdat die werd afgevoerd oid, dus niet echt relaxt tuig;)) en dan begint alle zooi. Einde is wel echt vet
    Wanneer die vader van dat joch wordt verlamd door die vader van het meisje dat was verkracht/neergeschoten en met z'n hoofd in de magnetron wordt gegooid8)

6/10

Laatst bewerkt: 10 jul 2009
  2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Indiana Jones:Raiders of the lost Ark

De eerste keer dat ik een Indy film zie. Moet zeggen dat het precies is zoals ik me had voorgesteld. Actie wat behoorlijk voorspellend zou zijn, maar toch erg leuk om te zien. Veel leuke locaties en goede karakters. En een boze Duitser :cool: Zeker leuk en ik ga binnenkort vrolijk door met de volgende delen.

7,5/10

Shooter

Ram, bam, wat een film. Begin is erg leuk. Ik vind het leuk om te zien hoe dingen worden voorbereid. Daarom vind ik films zoals Ocean ook zo leuk. Plannen maken en dan tot uitvoer brengen. Bij deze film was het alleen een plan en geen uitvoer, maar dat werd best goed opgevuld :+ Ook mooi om te zien hoe de 'rook' zover omdraait dat hij Swagger gaat helpen. En Kate Mara :D Erg leuke en boeiende film.

8/10

3. GameKid360

GameKid360 Guest

Transformers: Revenge of the Fallen. Machtige film. Nu wil ik nog Brüno en Up zien.

4. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Lost highway gekeken. In het begin was de film nog wel te volgen, maar later gebeuren verschillende dingen waardoor je goed op moet letten wat er gebeurt. Wel is het een zeer toffe film, die je zeker nog een keer moet kijken wil je alles begrijpen wat er precies gebeurt. 8/10.

5. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Goeie film inderdaad Zeepsop, ben hem nu ook aan het kijken :+ (3de keer ofzo)

Gister in de bioscoop:
    Angels & Demons
    Goeie film, ging allemaal wel erg snel. Vond denk ik Da Vinci Code leuker, toch meer mysterie. Vraag me bij deze films wel altijd af in hoeverre het feit en in hoeverre het fictie is (m.b.t. Illuminati bijvoorbeeld). Paar leuke one-liners van Langdon. En het einde was ook verrassend.
    Ik had hele film al het idee dat Richter Illuminati was, en toen kwam dat uit dacht ik, maar op het einde opeens een wending. Achteraf ook wel aan zien kunnen komen, maar op dat moment was ik wel verrast
    8/10 omdat ik toch hele tijd in de film gezogen was en de tijd ontzettend snel ging, net als bij Da Vinci Code, al vond ik die iets beter.

6. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik hou niet van drama maar damn dit ziet er toch wel vet uit:

Brothers

Ik vind het ook goede acteurs

7. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Doe jezelf een lol en ga gewoon Brødre kijken, voor zover ik kan zien uit de trailer is het gewoon een 1 op 1 kopie.

8. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ah wist geeneens dat het een ripoff was!

9. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Komop, wat in Hollywood is tegenwoordig geen remake, sequel, reboot of rip-off? :+

10. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Good point my friend :+

11. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Transformers 2
    Baggerfilm, heb in de bios aantal keer met me ogen dicht gezeten. Acteren was om te huilen, verhaal sloeg nergens op en was bovendien voorspelbaar, slechte personages, zelfs de muziek was in sommige scènes misplaatst. Maar dit alles haalt het nog niet bij de ongelofelijk slechte teksten die in de film zaten. Vond film 1 wel ok, maar dit is niks.

Knowing
    Concept sprak me enorm aan, film begint dan ook boeiend. Maar naarmate de film vordert had ik zoiets van: nee, nee, nee dit kan niet, nee dit is een grapje, ok nu moeten ze ophouden, dit kunnen ze niet menen, NEE, AARGGGGG pauperfilm.. 3/10

.. heeft iemand nog een aanrader?(nieuwere film)?

Laatst bewerkt: 11 jul 2009
  12. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wat is nieuwere? The Prestige/The Fountain (2006) niet neem ik aan? Vond ik wel goeie films. Lucky Number Slevin is ook een van me favoriete films, maar is ook 2006 (goed jaar maybe :+).

Misschien, Felon/Taken/Never Back Down/Pineapple Express. Ligt ook een beetje aan welk genre je zoekt?!!!!

13. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Star Trek. :+ Je moet openstaan voor science fiction, maar het is een ontzettend sfeervolle en uiterst spannende film. Gooit nog steeds hoge ogen op imdb.

En als dat je niet aanstaat, zou ik even wachten tot Inglourious Bastards uitkomt. :cool:

14. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal je lijstje even nagaan, kijken welke ik al ken of niet (slecht in namen:9) Thnx voor de suggesties^^. Ik houd van films uit vrijwel elk genre dus dat is geen probleem. En wat nieuw betreft; de laatste paar jaar is goed.
    Ja ik wil beide zien, trailer van Star Trek zag er goed uit:), en Inglourious Bastards gaan we lekker in de bios zien:cool:

Laatst bewerkt: 11 jul 2009
  15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was een Decepticon in vermomming ;)

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dan eindelijk Iron Man gezien...

...ach, laat ook maar. Iedereen heeft die film al gezien, en zo niet, zet ff snel op. Zelfs mijn pa vond 'm leuk, en dat zegt hééééél wat. :eek: Hij is meer van de jaren 60/70/80 Italiaanse arthouse film. Ofzoiets.

17. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    De meeste superhelden films zijn altijd wel geinig om te zien. Moet zelf Iron Man ook nog zien :9.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Knowing

Begint tof en apart. Verder in de film wordt steeds vreemder en over the top.
    Ze gaan op het einde veel te ver waar het goede begin van de film helemaal wegvalt.

Dat Adam en Eva moment op het einde was best lame eigenlijk. En verder hebben die andere gebeurtenissen helemaal niks te maken met wat erop het einde gebeurde, want die nummers hoeven toch helemaal niet opgeschreven te worden als je al weet wat er op het einde gebeurd. En die Whisper gasten scared the shit out of me, daar hou ik helemaal niet van. ;)

7/10

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Vanavond naar Brüno geweest. Niet bijzonder grappig, vooral ranzig en banaal. Het niveau daalt met de film, jammer genoeg...

20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    De film begon heel goed maar toen het einde kwam kon ik mezelf wel neer schieten. xD

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina