[XOne] Guitar Hero 5

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 15 mei 2009.

  1. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Bijna alles is crap in World Tour, en ik heb niet echt het idee dat het bij Guitar Hero V beter is geworden. Ze moeten meer hardere nummers doen. Guitar Hero: Metallica was daar een goed voorbeeld van met nummers zoals Beautiful Mourning en Blood and Thunder etc.
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dan moet je niet in zulke verdomd kleine letters typen. :mad: Ik had er oprecht overheen gelezen, maar consider it done.
     
  3. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Had helemaal over het nummer van de dire straits heen gelezen, dat zou wel kicken zijn.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [yt]0rYiqGJ0MCs[/yt]
     
  5. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Echt jonge, ik vind Guitar hero trailers echt stom:+
    Ze zijn altijd zo gevoelloos en je krijgt helemaal geen zin in het spel ervan.

    Maar wel nice trouwens dat je met bijv 4 drumstellen kunt.
     
  6. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Al zouden ze de live versie van Sultans of Swing gebruiken is de eindsolo echt een killer 8)



    Mark Knopfler _O_
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Op de nieuwe site van Muse (sorry, maar ik kwam het echt alleen daar tegen), stond een foto van de gitaar:

    [​IMG]

    En het volgende bericht:

    "..Muse are pleased to confirm that Plug In Baby will feature on Guitar Hero 5. The game will be released in the US on September 1st 2009 and in the rest of the world on September 3rd."

    Guitar Hero 5 komt hier dus twee dagen later uit.
     
  8. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Importen dus. ;)
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    Guitar Hero 5's New Axe
    We've got all of the details on the next guitar controller.

    July 13, 2009 - There have been several constants in the gaming world over the past few years. Every fall, we get a new Guitar Hero game. And with that game, RedOctane and Activision put out a new and improved guitar controller. This year's update won't turn the heads of most casual Guitar Hero players, but anybody that looks a little closer will see a fine tuning of the guitar that came packaged with Guitar Hero World Tour.

    There are few purely aesthetic changes that will catch your eye right away. First is the red faceplate and white pick guard, which together will make this controller stand out from those of the past. Look a little closer and you'll see some fake chrome finish on the tuning pegs. It's all in the details.


    [​IMG]
    A new guitar is on the way.

    The main change to the functionality of the guitar comes in the touch pad which has been reworked internally for what we're told will be a more accurate and responsive feel. Brian Bright, Project Director at Neversoft, explained all of the changes to us:

    The Guitar Hero World Tour guitar slider was sending analog values. The Guitar Hero 5 guitar controller's slider is digital, reducing the chance for error and latency. On the surface of the slider we added slight reliefs (like the one on the yellow fret button) to the middle slider fret and the top and bottom slider frets. This way you can feel exactly where your fingers are. There are also colored dots on the neck of the guitar controller near the slider that correspond to the colors of the frets. This allows you to quickly look down and see where your fingers should be (if the reliefs aren't enough for you). All of these changes to the slider allow you to hit the tapping sections with better precision – we also removed the purple rope in the tapping/slide sections of game play by the way :). For those who are musically inclined, GHStudio's all new expressive guitar controller capabilities is where the slider will really shine.​

    Changes have also been made in the name of reliability. The strum bar has been updated to improve durability and response. This is all internal, but there are a few changes on the outside, as well. Said Bright, "The contoured shape and size of the strum bar is identical to Guitar Hero World Tour's, but the material is a bit more textured so it won't get so slippery during those marathon sessions when you have sweat pouring down your wrists (we do have a 13 min. long song in the game by the way!).

    According to Bright, Activision isn't sure if or when this guitar will be sold as a stand alone package just yet, but those looking to get it will find it in Guitar Hero 5 bundles this September.
     
  10. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203


    Toch iets beter ;) En Mark Knopfler ownt inderdaad _O_
     
  11. Timo12

    Timo12 Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het echt helemaal gehad met die WT gitaar. Eerst piept m'n strumbar, daarna reageerde de groene knop niet goed meer, en nu kan ik nog maar 1 kant op strummen wil ik fatsoenlijk spelen. En klantenservice in Nederland ho maar.

    Hopelijk is deze beter
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Gitaar ziet er wel leuk uit, maar heb er al 2.
    Btw, als er 3 personen aan het zingen zijn, en eentje doet bas/gitaar/drums, dan lijkt me dat niet bepaald prettig voor die laatste.
     
  13. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb zelf ook met die gitaar problemen. Ook bij mij kan ik maar 1 kant op strummen.
    Heb hem toen maar opengeschroeft en gekeken of de switch kapot was, maar dat was niet zo. De target van je strumbar drukt hem niet goed in waardoor hij dus geen contact maakt en dus die kant op niet werkt.

    Verder staan de achievements online.
    Achievements Guitar Hero 5
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2009
  14. Timo12

    Timo12 Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het echt vervelend want ik ben links en moet ik dus de hele tijd omhoog strummen.8) Toen heb ik maar een X-Plorer aangeschaft en ben er zeer tevreden over
     
  15. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    brand new facking geniaal
     
  16. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Drumline 10
    Play a song with 4 Drummers

    Wtf! Hoe kom je in godsnaam aan 4 drumstellen, en waar moet je die duwen8) ik weet al niet waar ik 1 drumstel kwijt moet, laat staan 4:+
     
  17. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Wat een stelletje kutachievements zeg. Ze worden alleen maar minder leuk. :mad: Ze moeten gewoon heel veel leuke achievements doen zoals: FC dit, 5* dat, whammy alle noten bij die, raak alle SP phrases bij die. Maar dit..is gewoon saai. =\
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Meh achievements...

    Play with 4 drummers, vocalists, guitarists etc Ik hoop toch niet dat die offline moeten. :emo:
    En online achievements zijn eigenlijk ook lame. Er is maar zelden iemand te vinden.

    [​IMG]


    1001 notestreak... Ben benieuwd hoe moeilijk die wordt.

    edit: Complete a song with your Xbox 360 Avatar.
    Hey, die is wel leuk. :+ Wist niet dat dit kon.
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    In GH3 heb je er een van 1000, die lukt mij niet. Op easy kun je Dragonforce doen, maar maak dan altijd wel ergens een foutje. Als je beetje op hoog niveau kan spelen, zul je die wel redelijk snel hebben.
    Wel vervelende achievements zeg. Hoop moet je nu online met wat andere doen, 1x, puur voor een achievement. En als je niet volledige band hebt, of alleen speel, zijn er sowieso al veel achievements die je niet kan halen, net als in WT.
    Maar goed, GH is voor mij ook geen game voor de achievements.
     
  20. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit wordt denk ik een 1000'tje voor mij, aangezien ik 3 engels friends heb die skilled zijn en ook nog alle instrumenten hebben net als ik. Jippie.
     

Deel Deze Pagina