Misschien domme vraag maar ik ben in het begin met mijn poppetje om de gezichten en zo te veranderen.Waar staat de optie dat je kleren kunt kiezen?Die kan ik namelijk nog niet vinden.
Ah oke heel erg bedankt.Ik zat al te zoeken.Ik ga het proberen Ik druk dan RB in maar dan gaat hij naar persoonlijke instellingen en zo en voor het haar enzo
Oh wacht wacht wacht! Je kan aan het begin geen kleren krijgen! Het spijt mij, ik was in de war met SR 1. Je kan in het begin alleen je uiterlijk en 'karakter' maken. Later, na de Spoiler kleine ontsnapping uit de gevangenis, de tutorial om het zo te zeggen, kan je kleren kopen. Eerst loop je rood in de 'zie-spoiler-outfit'.
Niet?oh dan moet ik zeker even spelen en dat je dan daarna een garderobe krijgt?oke bedankt ieder geval wel jammer in het begin hihi
Je kan eigenlijk na paar minuten spelen, 20 of zo, al kleren kopen. Je moet wel geld hebben, dat wel. Desnoods vermoord je gewoon mensen.
Geen probleem. Als je nog vragen heb, stel ze gerust. Sorry nog van de verwarring van daarnet ^^. Succes en veel plezier met spelen!*)
Maakt niet uit kan gebeuren.Als ik iets wil weten vraag ik het zeker. En bedankt zal wel lukken het spel met plezier spelenga nu verder spelen
Wil er iemand co-op de missies met me doen? Ik heb er pas één samen gedaan, als je me wil kan je me toevoegen : YoshiNL
Hey ik wil wel ik heb alleen geen headset weet niet of dat nodig is? en ik moet me nog als gold member aanmelden gebeurt in het weekend denk ik
Ik heb nog een vraag.In deel 1 kon je je aanmelden voor xbox live.Dat je met andere mensen speelde.Kan dat hier ook op?Zo ja waar moet je dan zijn? Bedankt
als je in het nederlands hebt: Hoofdmenu > meerdere spelers > Xbox live. en dan quick match kiezen ofzo. als je dit bedoelt tenminste
ja en dan doe ik meerdere spelers en dan staat er de mensen moeten dezelfde spel hebben?Of kan ik het dan gewoon aanklikken?
The Mix vind ik een goede radio zender.Die heb ik vaak. Kan je dus niet zoals met deel 1 ranked multiplayer spelen?
Ze moeten 1) Saints Row 2 hebben en 2) Dezelfde DLC hebben. Je kan, als ik het goed heb, niet spelen met mensen die de 2 DLC hebben. Tenzij jullie beide alle DLC hebben, is het niet mogelijk samen te spelen. Althans, dat was eerst zo, misschien is dat nu anders.
ik heb jou toegevoegd op xboxcom misschien kunnen we een keer samen spelen dan?alleen mag jij dan mij uitnodigen want ik weet niet hoe het moet nog.En ik heb geen headset maar die hoef je niet te gebruiken toch?