[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 31 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Daarnaast gewoon GTA. Dat is tegenwoordig ook al een budgettitel.
     
  2. surui321

    surui321 Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    @hybrid

    SSX is een snowboard game dus shaun white hoef ik al niet meer. En ik zag dat er een skate 3 uitkwam dus waarom zou ik dan nu skate 2 kopen... En GTA 4 kan ik wel van iemand lenen :)
    Is sacred 2 misschien iets voor mij?
     
  3. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Die heb je niet voor zo weinig geld volgens mij ;) Maar Skate 2 duurt toch nog tijdje?
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Je zocht toch een snowboard game? ;)
    Skate 3 duurt nog wel even. Sacred ken ik niet goed genoeg, maar kijk eens naar Overlord 2 of je dat leuk vind. :)
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nee, vind ik niet. Ik heb zowel Knothole Island als See the future gekocht maar het zijn bij elkaar maar een paar uurtjes extra en er gebeurt niet zo veel bijzonders in.

    Zeker niet te vergelijken met bijv de DLC van Fallout 3, dat is alles bij elkaar zoveel extra speelduur dat je er bijna een game bij hebt. (Mag natuurlijk ook wel want t kost ook 3200 microsoft points bij elkaar :+ )
     
  6. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe hebben jullie The Godfather II ervaren? Van die filmpjes op Youtube werd ik niet wijzer. Ze hebben geen gameplay filmpjes, dus vraag ik het hier naar.

    Kan iemand een samenvatting geven over de game? En graag ook over Midnight Club: L.A. als dat kan :+
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Review
    [GT]47870[/GT]
    Maar The Godfather II werd over het algemeen niet zo goed bevonden, kijk anders ff in het topic van het spel voor ervaringen..
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Midnight Club is een toffe arcade racer die soms best pittig is, maar zeker leuk om te doen. Heel veel tune opties en je kan gewoon heerlijk door de stad heen crossen, zeker een aanrader.

    The Godfather niet gespeeld. :)
     
  9. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    the godfather 2 is een leuk spel, coole executies maar je moet steeds hetzelfde doen en dat gaat snel vervelen. had er review over gemaakt als opdracht van nederlands, zet hem morgen wel in review/preview topic.
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2009
  10. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, doe de moeite niet want het word em toch maar niet. Teveel negatieve comments. :+

    Midnight Club misschien wel. Kun je een moeilijkheidsgraad instellen? Zo ja, is het dan erg moeilijk op makkelijk? 8)

    Meer uitleg graag? Wat er zo moeilijk aan is bijvoorbeeld. Dat bespaart me namelijk weer een controller misschien.. :D
     
  11. surui321

    surui321 Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor alle hulp maar ik wacht nog wel even op Skate 3, Fifa 10 en Diablo 3. O-) Overlord 1 heb ik al gespeeld en vond het niet de moeite waard om het zelf te kopen, het was wel leuk maar het was meer een puzzel game. Dat vind ik ook wel leuk alleen op een of andere manier deze niet... :{
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Spellen die je op de 360 gespeeld moet hebben en kan fixen voor 35:

    Bioshock, GTAIV, Halo 3, Mass Effect, Gears 1 en 2, Orange Box, Grid, Lost Odyssey (als je van JRPG's houdt), Streetfighter IV , Fallout 3, Oblivion, Battlefield 1943. To name a few ;)
     
  13. psgownzzz

    psgownzzz Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga binnenkort een xbox360 kopen en ik weet niet welk spel ik zal:
    -COD4
    -Fifa '09
    -Halo3


    deze games krijg je bij de xbox360:

    Burnout Paradise the Ultimate Box (Burnout Paradise met donwloadable content)
    Trivial Pursuit
    Hasbro Family Game night token voor Connect 4
     
  14. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    COD 4 heb je het langste plezier aan denk ik ;)
     
  15. psgownzzz

    psgownzzz Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    oja: ik ben in november jarig, krijg dan wss guitar hero world tour en weer flink wat geld, dan koop ik de andere 2 spellen en miss GTA IV
     
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ligt eraan of je lang van een voetbal game kunt genieten of meer van de shooters bent. Als je een voetbal game wil, moet je Fifa nemen. Die kun je eindeloos online spelen. Voor online shooters zijn Halo en Call of Duty beiden geschikt. Alleen wat wil je liever: moderne gevechten met moderne wapens, CoD, of sci-fi gevechten met fantasy wapens, Halo.
     
  17. psgownzzz

    psgownzzz Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    dan koop ik denk ik COD4 ik kan wel ff 4 maanden fifa 2000 nog spelen op de ps2 voordat ik '09 koop voor de xbox, en ik vind cod4 er beter uitzien dan halo3
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    CoD4 ziet er ook beter uit dan Halo3 ;)
     
  19. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Je kunt ook wachten op CODMW2.
     
  20. Franz12

    Franz12 Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Is Call of Juarez een beetje leuk spel?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina