Xbox LIVE Arcade Games [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tco, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    @bigsyke: Je hebt helemaal gelijk over die prijzen, mja mensen blijven het gewoon kopen dus blijkbaar zijn we rijk genoeg om het te betalen. Zelfde geld voor alles, 2,50 voor een flesje water in de bios is ook heel normaal tegenwoordig terwijl datzelfde flesje in de supermarkt 30 cent kost!
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar heb je het over een situatie waar er meerdere verkooppunten zijn en meerdere redenen de prijs beinvloeden.
    Hier heb je bij (sommige) games maar 1 verkooppunt en dat is XBLA. Of je de prijs dan goed vind of niet, er is maar 1 prijs en die accepteer je voor die game als je die wilt spelen.
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    dat vind ik dan weer rare vergelijking. 2,50 voor water is duur, maar het is normaal dat je in de supermarkt minder betaalt dan in de horeca. Je betaalt ook voor de service en de ambiance
     
  4. Yaron

    Yaron <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ben ik het helemaal mee eens, maar dit is natuurlijk niet bij alle DLC het geval. Je moet ook bedenken dat de meeste games 1 á 2 maanden voor de release al 'gold' gaan, dwz. dat de developer al de finished version naar de drukkerij moet sturen, terwijl ze ondertussen door blijven ontwikkelen aan content die dan redelijk kort na de release uitkomt, terwijl ze er al een tijdje aan werken. Dus het is ook niet altijd zo schimmig als het lijkt. Maar als je een file download van 128k ofzo dan is het sowieso een unlock voor iets dat al op de disc staat, deze koop ik dan ook principieel NIET. Die Street Fighter 4 pakjes bijvoorbeeld vind ik echt te triest voor woorden, had ik echt niet van Capcom verwacht... stop dat gewoon in het spel godverdomme, dat is gewoon je fans door de neus boren, en het ergste is dat veel mensen het toch gewoon kopen.
     
  5. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou gewoon aangeven dat mensen tegenwoordig bereid zijn veel te betalen voor sommige dingen. We zijn rijke impulsieve wezens geworden in het westen. Je kan ook besluiten dat je een arcade game die prijs gewoon niet waard vind en hem daarom niet kopen, of je kan denken what the hell ik wil het spelen het kan me niet schelen dat het overpriced is. Net zoals je in de bios kan denken what the hell ik heb dorst al vragen ze 5 euro ik koop het want in Nederland zijn we in verhouding allemaal rijke stinkerds. Ik zelf betrap mezelf vaak op een what the hell houding, en hoewel het op korte termijn bevredigend is heb ik vaak spijt van aankopen. De helft van mijn xbla aankopen speel ik veel te weinig voor de prijs die ik betaald heb. Mja zelfs met een laag inkomen kun je nog leven als een koning in Nederland(exotisch eten, op vakantie naar het buitenland, games kopen, boeken kopen enz.).
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Wat ik ook niet snap is dat mensen zeggen: het is het waard. Dit spel speel ik meer of vind ik leuker dan een ander spel.

    Dat is een mening.

    Je wilt toch ook niet meer betalen voor een film in de bios die achteraf heel leuk blijkt te zijn?

    Of voor een muziek cd?

    bijv. Ik luister Coldplay cd's wel 200 uur voor ik ze beu ben i.v.m. een Jan Smit cd die ik na 2 keer luisteren niet meer draai.

    Moeten dan cd's van bepaalde artiesten ook maar 50% duurder worden omdat de fans meer plezier halen uit die muziek?
     
  7. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]
    July 22: Splosion Man™ 800 Microsoft Points
    (Twisted Pixel Games/Microsoft): Fools they were, to tread where knowledge should stay forbidden. For what emerged was not a man - it was a Splosion Man. "And all who saw him were sploded, for he was the fire and they were but meat." Able to splode himself at will, the Splosion Man launches his way through levels as an uncontainable force. From Twisted Pixel Games, developer of the award winning The Maw™, Splosion Man will keep you on your toes as you play through more than 50 single-player levels and 50 multiplayer levels. Nominated by GameSpy, Gamespot, IGN, and 411mania, this meat-riddled splosion-fest took several Best of E3 awards including Best Platformer and Best Downloadable Game.

    [​IMG]
    July 29: Marvel vs. Capcom 2 1200 Microsoft Points
    (Backbone Entertainment/Capcom): One of the most popular fighting games of all time, “Marvel vs. Capcom 2,” arrives worldwide on Xbox LIVE Arcade. Choose from 56 legendary characters from Marvel Comics and Capcom history, including Ryu and Wolverine. With online multiplayer over Xbox LIVE and enhanced HD graphics, decide your own dream team in the ultimate tag-team fighting experience.

    [​IMG]
    Aug 5: Teenage Mutant Ninja Turtles™: Turtles in Time Re-shelled 1200 Microsoft Points
    (Ubisoft Singapore®/Ubisoft®): Cowabunga dude! Marking the franchise’s 25 anniversary, everyone's favorite Teenage Mutant Ninja Turtles game is back with a brand new look in “Teenage Mutant Ninja Turtles: Turtles in Time Re-Shelled.” The arcade classic has been revamped with all new 3D graphics, but the same classic beat 'em up gameplay.

    [​IMG]
    August 12: Trials HD 1200 Microsoft Points
    (RedLynx/Microsoft): Nominated for GameSpy’s Best Downloadable Game of E3 award, “Trials HD” is guaranteed to get our heart racing.” Put on your helmet, and rev your way through “Trials HD,” a full-featured, physics-based motorcycle racing platformer in stunning HD graphics. Tear up more than 50 tracks and test your metal in two unique game modes: Race and Skill. Create, share and download an unlimited number of free tracks with the level editor, and customize your rider to fit your personality.

    [​IMG]
    August 19: Shadow Complex 1200 Microsoft Points
    (Chair Entertainment and Epic Games/Microsoft): Winner of numerous Best of E3 awards including Best Downloadable Game from 1UP, IGN, GameTrailers and G4TV, “Shadow Complex” is the next evolution in downloadable games. “Shadow Complex” marries the quality and depth of a full retail title with the stunning visuals of Epic Games’ industry-leading Unreal Engine 3, and a classic side-scroller. Set in the world of Orson Scott Card’s best-selling novel, “Empire,” Shadow Complex provides more than 10 hours of in-depth gameplay and introduces a compelling universe.
     
  8. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Damn,
    Jammer dat Turtles weer zo duur is..
    Ik had hem 800 points verwacht..

    Wat een prutser zeg.=(
    en het filmpje gaat ook nergens over.:x
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2009
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    er waren in dit topic mensen die zeiden Live punten te kopen en dan heel goedkoop.

    1200 punten zou omgerekend 11 euro zijn.

    Bij welke (web) winkel is dat? Ik heb nml nieuwe points nodig.
    Het moet wel mogelijk zijn via paypal/ideal te betalen. Ik heb geen CC.
     
  10. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    1200 punten is bijna 15 euro hoor.
    Of je moet een plek weten waar je die punten heel goedkoop kunt krijgen,,.
     
  11. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Bij Gamevision.nl heb ik wel eens besteld en ze worden gemaild. Kan ook bij Gamehubs met Paypal.
     
  12. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Bij gamehubs.com koop je 4200 punten voor €39. (dat zijn 107 pnts per euro. Keer 11 is dat 1177 punten voor 11 euro)
    http://www.gamehubs.com/C/Game Accessories/XBOX 360

    De code krijg je binnen 2 werkdagen via je mail en je betaalt met paypal. :thumbs:

    Ik koop hier sowieso bijna al mn xbox games etc. Let ook op de aanbiedingen voor Live, nu kost die €38 voor 12 maanden (dat is heel wat goedkoper dan 60 euro in de winkel en je hoeft je huis niet eens uit).
    De meeste games zijn onder de 40 euro. Let er alleen op of ze op een pal systeem kunnen worden afgespeeld, maar dat staat er duidelijk bij als je bij de game specs kijkt.

    http://www.gamehubs.com/XBOX360/race-pro.html
    (hier zie je bijvoorbeeld race pro voor €35 (altijd inclusief verzending!) en onder de game zie je de Pal-aanduiding groen aangevinkt en dus geschikt voor Nederlandse xbox.
    (sorry voor de offtopic, maar dit scheelt echt bijzonder veel geld).
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2009
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Binnen 24 uur. En snel genoeg vaak.
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    net besteld. Bedankt voor de tip.
     
  15. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    TMNT: Turtles in Time Re-Shelled Comparison Trailer [HD]



    Toch blijf ik het oude stijltje mooier vinden:)
     
  16. Yaron

    Yaron <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de 3D versie echt lelijk. Totaal verkeerde kleur pallet. De warme cartoon kleuren zijn ingeruild voor saaie, koele "realistische" kleuren en de hele stijl is naar de klote. Misschien dat ik 'm koop, mits je ook gewoon het origineel kan spelen, maar ik vind 1200 gewoon te veel... Bionic Commando Rearmed was maar 800.
     
  17. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt, Hoe erg kan je een game verpesten?! Hele sfeer is eruit met die rare stijl die ze hebben gekozen... =(
    Ik haal m'n snes wel weer uit de kast ofzo, wat dit kan ik echt niet aanzien.
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2009
  18. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Dramaqueen alert \o/\o/\o/

    Ik vind de nieuwe stijl netjes hoor, lekkere current graphix. Ziet eruit alsof alles lekker vlot speelt etc en 't moderne jasje is nog verfrissend.

    Niet dat ik hem haal, maar dat komt omdat ik niet goed ben in dit soort games en omdat ik nog meer dan genoeg te spelen heb :b:
     
  19. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel arcade game doom veel, eerste arcade game die ik echt leuk vindt en powned. En ben van plan map pack 2(cod 5) en knothole island en pub games(fable 2) te kopen van ms points.
     
  20. Yaron

    Yaron <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    ...je bent je toch wel bewust dat Doom al meer dan 10 jaar oud is en een PC klassieker is toch? Niet dat je hem niet goed mag vinden ofzo, maar je doet net alsof het een Arcade exclusive is ofzo :p

    En alsjeblieft, koop Pub Games niet, doe jezelf een lol.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina