1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 jul 2009.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    Ik vind het er meer actie achtig uitzien dan horror. :p

    [​IMG]
    Nu is ze gewoon zoals het bij een echte archeologe hoort een grot aan het exploreren. Met een fakkel. Niks horror.

    Die andere conceptart is gewoon concepten van de enemies, dus dat zegt nog niks.

    Iets wat ze imo wel moeten doen is dag/nacht cyclus. Lekker spannend om 's nachts over dat enge eiland rond te lopen met enkel een machete en een fakkel.
    Al is dat dan wel weer een beetje horror. :+

    Ach, ik zie wel. Kan horror ook wel waarderen denk ik.

    edit: Is dit nou eigenlijk TR 9 of 10?
    Volgens wiki zijn er al 9 verschenen, wat dit dus de 10e zou maken, maar... Anniversary was eigenlijk gewoon een remake van deel 1. Telt die dan wel mee als 'nieuwe' game? :p
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2009
  2. Darkness-evil

    Darkness-evil Benaan

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    nee volgens mij is dit deel 9
     
  3. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Dit is deel 9 Dulle en niet deel 10.
    Anniversary was gewoon deel 1.

    En horror en Tomb Raider vind ik niet samen gaan.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het moet niet een echte horror game worden, maar hier en daar misschien wat schrik elementen / spanning kan toch geen kwaad? ;)
    Zoals ik noemde bv. door een donker oerwoud lopen met alleen een machete en een fakkel... :9

    Maar tot nu toe is nog nergens horror genoemd. (ja, door mij :p) In dat stukje in de startpost gaat het over Survival Action, dus ik denk niet dat ze echt de horror kant opgaan.
     
  5. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Dat hoop ik maar dan:9
    Want hoor al genoeg vernieuwingen die me niet echt aanstaan.:b:

    Zou jij dat leuk vinden dan?
    In het donker in een open wereld alleen met je fakkel en mes???
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Niet de hele tijd. Maar als er een natuurlijke dag/nacht cyclus komt kan dat voor wat extra spanning zorgen in de anders saaiere nachten.

    Overdag is er dan natuurlijk geen probleem. :cool:
     
  7. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0


    die monsters lijken me meer iets voor Oblivion ofzo.

    Tomb Raider was altijd redelijk realistisch met een beetje bovennatuurlijk tintje (zoals bij Indiana Jones enzo).

    Met dat soort monsters lijkt het meer een fantasy titel te worden.
    De concept art laat nog niets zien van de gangbare moderne setting van Lara Croft. Als ze nu opeens medieval/fantasy gaan, zie ik helemaal geen verband meer met de originele Lara Croft.
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2009
  8. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Helemaal mee eens.
    zo dacht ik er ook over..
     
  9. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    vet ben benieuwd maar dan moete ze er wel wat langer aanwerken met veel mogelijkheden en veel side quests
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ach ja, ze proberen in ieder geval wat nieuws. Wel leuk dat ze terug gaan naar de jonge jaren van Lara. Voor de rest is het gewoon afwachten. Ikzelf kon me goed vinden in het wat lineaire karakter van Legend en Underworld. Dus bij een open wereld sta ik niet bij voorbaat te springen. Maar je weet toch niet hoe het uitpakt, de wereld zal heus geen GTA proporties hebben.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Uhm, niet voor iedereen! :eek:

    Legacy of Kain: Soul Reaver
    Legacy of Kain: Soul Reaver 2

    Deze spellen zijn goud. ;) Kijk maar eens op Gamerankings! En vind dit wel interessant, ben benieuwd.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    Looks Like That Tomb Raider Reboot Is Real
    [​IMG]
    An attorney with Nielsen has contacted Kotaku asking we remove the image of a new Lara Croft from our site, saying that the picture was leaked without their permission.

    The site that originally posted the images, Four Player Co-Op, says that Crystal Dynamics also contacted them asking to take down the pictures.

    Sounds like the concept art that seems to show another reboot for the long-lived franchise are real. Of course, that doesn't mean that those images, or the description included with them, will ever actually see the light of day.

     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik zou ook liever zien dat ze Kain en Raziel weer eens een kans gaven, ik vond die serie altijd veel interessanter dan Tomb Raider.

    Snap ook echt niet waarom ze daar zomaar mee gestopt zijn, alle games in die serie zijn goed ontvangen..
     
  14. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    klopt Sooul Reaver was vet.
    Ik had ze ook allebei.
    Zal wel vet zijn als er nieuw deel van uitkwam:)
     
  15. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Tomb Raider realistisch? :{ TR is altijd al vrij onrealistisch geweest met monsters en zo. Er zaten een paar redelijk realistische delen tussen, maar deel 1 en de laatste twee waren dat zeker niet.

    Ik ben wel heel erg benieuwd naar het nieuwe concept. Tomb Raider is altijd één van mijn favoriete game series geweest, dus het zal waarschijnlijk wel ff wennen zijn. Maar ik heb nou niet meteen het gevoel dat het negatieve veranderingen zijn. Het klimmen en de combat lijken me er juist heel erg op vooruit gaan als ik dat zo lees en de tombes zullen er ook gewoon weer zijn. Een open wereld kan ook best werken denk ik, als ze maar niet tè veel vrijheid geven en het verhaal een beetje goed verzorgen.
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Deel 2 dan, met een draak en vliegende soldaten met grote zwaarden? Een super vaag beest in de sneeuw en nog meer onzin? Of die mutanten in de laatste sneeuwlevels in 3, die vieze gifspuiters? En wat dacht je van de eindbaas? En in 4 had je toch al die Egyptische shit, lol, geen enkel spel is ontsnapt aan monsters. :+
     
  17. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Die waren blijkbaar al uit mijn geheugen verdwenen. Ik heb niet elk deel even veel gespeeld. :+
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    Is Tomb Raider going multiplayer?
    [​IMG]
    There's no doubt about it, multiplayer is the gaming industry's favoritist thing ever. If a game doesn't have multiplayer in it these days, it almost seems incomplete. For the non-multiplayer gamer such as myself this is a terrible and scary trend that threatens my very gaming existence, but for most the offer a multiplayer in a game is an added benefit.

    Thus, the news that Crystal Dynamics is looking for employees well versed in multiplayer game design for the possible newly revamped Tomb Raider game shouldn't be such a surprise. The company behind the previous (and sadly unfinished) revamp of the franchise is looking for a new lead designer who “demonstrates advanced knowledge of current multiplayer design (systems, ability and technical interface),” and has the “ability to design multiplayer maps from written map designs” while also be able “to work closely and communicate effectively with artists to implement overall vision of those maps.”

    The company had been previously looking to hire multiplayer experienced designers back in March of 2009 F**k Yea, Lara Croft says, so this is probably in line with what the rumored revamp has always been intending. With little to no confirmed information on how the new Tomb Raider is going to play, it's hard to say how multiplayer will work, but if it is anything like the previous games the words tacked and on come to mind.


    *zucht* =(
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2009
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Maak nou maar gewoon een leuk singleplayer spel. :'-(
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Shit, straks krijgt Hitman ook nog een multiplayer. Weg wezen met multiplayer in pure singleplayer games!
     

Deel Deze Pagina