Het kleine computer probleempjes topic

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Stripe, 9 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Oh heb ik ook wel eens, proberen pc opnieuw op te starten, of anders is dat reader ding kapot. Had ik ook plotseling.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    PC is al te vaak opnieuw opgestart, heeft alleen nooit geholpen. :+ Nouja, dan moet het maar via mij als ze foto's wilt.

3. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er niks van..
    Heb een netbook met xp, en een main pc met w7.
    PC > draad > router
    Netbook > WLAN > router

Dingen sharen gaat perfect, alleen maar met 2mb/s..
    Dus dan maar kabeltje;
    Pc > crosscable > netbook
    Doet ie niet!
    Snap er niks van.. hoe kan dat nou?

4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Heb je wel de driver geinstalleerd?

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.091
    Ik heb een irritant probleem, de computer heeft waarschijnlijk een virus waardoor ik op een gebruikersprofiel geen internetverbinding heb, laat het nou de ene zijn waar ik altijd gebruik van maak. Gelukkig kan ik nog wel internetten op een ander profiel maar het is niet handig. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik weet niet of het wel een virus is maar het lijkt er wel op!

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dan scan je toch de hele pc vanaf een ander profiel

waarom denk je dat het een virus is, wat gebeurt er precies? zijn er foutmeldingen?

7. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.091
    Nee, geen foutmeldingen ofzo, als ik naar een site wil gaan gebeurt er niks, hij laadt niet, hij geeft geen melding aan dat er geen internet is, gewoon niks. Maar ik zal idd even gaan scannen, dom van me dat ik daar niet aan gedacht heb :+

8. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    sinds gister krijg ik no signal op me pc nadat de overclock niet rebootte met de hdmi en vga kabel geprobeerd. d8 dat me voeding was doorgebrand maar nog steeds no signal na de voeding te hebben vervangen en andere monitor geprobeerd.

nog ideeën? heb een Foxconn A7GM-S heeft zeker geen smart reset ofzo nadat de overclock niet lukte >_>

nvm gefixed cmos jumper gedaan

systeemherstel

Laatst bewerkt: 7 jul 2009
  9. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben met mijn scriptie bezig en wil de paginanummering pas laten ingaan vanaf pagina 3, dus op het voorblad en blz 1 en 2 moeten geen nummers staan.

Hoe krijg ik dit voor elkaar in Word?

10. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.091
    Thanks, dit heeft geholpen \o/

11. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan heel weinig bestanden afspelen met WMP (Windows media player).

Zodra ik een bestand probeer af te spelen, anime of trailers van games e.d. hoor ik alleen geluid maar krijg ik geen beeld.
    Onderin staat De Codec is opgehaald maar daarna hoor ik alleen audio en zie ik de visualisatie van de audio, balken en golven en dat soort gedoe.

Ik heb WMP 11 geinstalleerd. Kan ik hier nog voor iets installeren? Codecs?
    Ik speel nu alles af met VLC maar toch moet dit gewoon kunnen.

12. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Voor WMP moet je inderdaad de meeste codecs (divx,xvid enz) zelf installeren omdat die er niet bij zitten.

13. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Hai,

Ik heb een vraagje ik kom niet meer op de site: www.decerto-esports.eu, maar andere mensen kunnen daar wel op.. hoe kan ik dat oplossen. Ik heb me cookies al verwijderd maar het helpt niet..

14. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je dns servers wijzigen naar opendns. heb je ziggo?:):

15. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik weet niet precies waar ik mijn vraag moet stellen, dus ik doe het maar hier.
    Ik heb in mijn laptop (ACER Aspire 5310) 2 harde schijven zitten die bij elkaar 80GB zouden zijn toen, dat stond bij de beschrijving toen ik hem kreeg ong 1.5 jaar gelden.
    Maar dan heb ik een :C en een : D schijf, die bij elkaar opgeteld 63.7GB zijn???

Maar wat ik eigenlijk wou weten hoe ik die D schijf kan gebruiken, want ik heb nog maar 5GB over op de C schijf en ik ben bezig met video's converte en daar heb ik wel wat meer geheugen voor nodig:)
    Alvast bedankt.

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb het niet precies nagerekend, maar waarschijnlijk zit dat verschil hem in hoeveel byte een megabyte en gigabyte is. In reclames gaan ze er vaak van uit dat een Gigabyte simpelweg 1.000.000.000 byte is. Echter dat is niet, bits en bytes reken je in machten van 2.
    Kilobyte: 2^10 = 1024 byte
    Megabyte: 2^20 = 1.048.576 byte
    Gigabyte: 2^30 = 1.073.741.824 byte.
    Volgens mij! (Edit: Uitgerekend is 63,7GB in machten van 2 gelijk aan 68,4GB in machten van 10. Dan mis ik nog steeds 11,6GB van de doos. :+)

Je tweede vraag kan ik niet beantwoorden. Ik zou gewoon wat bestanden van de C naar de D verhuizen om ruimte te creëren. Of misschien kun je je video convert programma op de D schijf installeren. Werkt dat programma dan ook vanuit D?

17. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Geen idee, maar niet zoon moeilijke wiskunde gebruiken bitte, ik ben daar zo slecht in:p
    Maar ik ben een beetje bang als ik dinge over zet naar D dat er straks allerlei vreemde crashers komen ofzo.

18. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Van de Windows, Documents and Settings en Program Files mappen moet je sowieso afblijven. De rest kan in mijn ogen zo verplaatst worden.

19. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Maar het is toch ook mogelijk om daar op de D schijf windows 7 of windows XP te draaien?
    Misschien is dat handig.

20. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Welke besturingssysteem heb je?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina