FIFA 09 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 23 mei 2009.

  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Als er één ding op FIFA is wat ik haat is het wel sloom spel tering man, en dan nog erger als er een verdomde buttonlag/lag is.

    Net zo een wedstrijd die gozer was Nederland ik AC Milan hij maakte een geluksgoal en doet robot (wtf) ik maak daarna een goal en deed ook een robot de hele fokking wedstrijd zat hij maar rond te pasen naar achteren. Gelukkig heb ik hem wel met penalties verslagen. damn
     
  2. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom spelen nu dan :p

    Ik verveel me dood xD
     
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Wat doe je met de avatar van Oliebol? :+
    En nee heb geen zin meer na dit uber saaie potje. :eek:
     
  4. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat is wel heel leuk als je tegen een vriend op de bank speelt. Kunnen ze zo boos om worden als ze achter staan.8)

    Ik vind het online altijd zo verschrikkelijk als mensen altijd al die idiote filmpjes willen zien in het begin en ook al die herhalingen tijdens het spel zelf. En dan niet alleen hun eigen herhalingen blijven kijken maar ook die van mij. Ik weet dat ik cool ben maar om dan te zien hoe cool ik ben als ik enorm mis schiet gaat ook wel ver.:+
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Oja dat deed ie ook nog van het begin af aan al die filmpjes kijken + herhalingen :mad:
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Liggen de EA-servers er weer uit ofzo? Ik kan wel op Live, maar niet op de EA servers. :mad:
     
  7. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Heej mensen.

    Als ik online speel tegen hoffenheim lopen daar alle sterren, messi, ronaldo etc....Hoe maak je zo'n eigen team? Want als ik transfers doe, en ik ga online staan ze er niet in, alleen offline!
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Doe maar niet ;)
     
  9. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    :cool:

    1x tegen gekomen op xbox en 1x op de playstation (3 ). Niet zo heel erg dus.

    Zit nu nog op hetzelfde account als ik eerder over vertelde. We zijn eindelijk verslagen met Bayern Munchen.

    Eerder hadden we een reeks van 25-27 met Bordeaux, voordat we onze eerste verliespartij hadden. Vervolgens gingen we met Bayern Munchen en waren we ongeslagen tot gister. 43 - 3 was het tot we verloren met Bayern (2x verloren met nationaal team tussendoor, ook aantal keer gewonnen). Na de vierde verliespartij zijn we begonnen met Tottenham en we hebben inmiddels weer een reeks van 10. dus staat nu 53 - 4. 93% win percentage :+
     
  10. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Tottenham speel ik ook mee. Defoe en Bent als 2 spitsen spelen heerlijk:thumbs:
     
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Lennon en Defoe :+

    Modric erachter.
     
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Soms maakt het spel mij zo agressief :+, maar raak er toch steeds meer verslaafd aan. Speel met veel verschillende teams, ligt eraan wat de tegenstander kiest. Nu bijna 1000 skill points, nog nooit zoveel gehad :+
     
  13. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    heb het spel net vanmiddag gekocht en heb nog geen xbox live (komt later nog) dus ben aan career begonnen, echt verslavend! maar er is een ding waar ik echt een hekel aan heb, het nederlandse commentaar:mad:
     
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Dat kun je ook in Engels veranderen bij de Sound settings.
     
  15. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    is het dan beter aan te horen? want ik erger me echt aan ut slechte comentaar
     
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ja, Engels is veel beter dan Nederlands.
     
  17. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Is fifa 09 ook leuk als je geen Xbox Live heb?
    Of verkort dat de spelduur heel erg
    Aangezien er steeds meer aandacht gaat naar de multiplayer
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2009
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Online play is wel een groot deel van het spel en zeer verslavend. Maar offline kun je ook veel doen in Manager Mode en in Be a Pro.
     
  19. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Had Fifa 09 3 maanden voordat ik Xbox Live kreeg en had me daar geen seconde mee verveeld. Alhoewel, na 1,5 maand werd legendarisch wel iets te makkelijk
     
  20. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    ga denk ik nieuwe manager mode maken met een leuk team, maar welke? ik wil geen europese top en ook geen nederlandse teams...
     

Deel Deze Pagina