Sjacco's Pre-Summer Challenge

Discussie in 'Algemeen' gestart door SjaccoPopino, 13 jul 2009.

1. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86

Title: Sjacco's Pre-Summer Challenge

Winner's Reward: Bragging rights!

Duration: 14 days

Start: Zaterdag 18/07/09

[gb]Algemene Informatie[/gb]
    Aangezien zo goed als iedereen nou zomervakantie heeft en een challenge altijd leuk is, presenteer ik u: Sjacco's Pre-Summer Challenge! Deze challenge is alvast een opwarmertje voor de voorlopig laatste XboxWorld.nl Challenge, nummer 12!! Zoals jullie vast al gezien hebben, duurt deze challenge maar liefst 2 weken! Daarom staat er bij start ook uiterlijk zondag de 19de, omdat ik m liever wat eerder launch (vrijdag of zaterdag), zodat we weer mooi optijd klaar zijn voor XBW Challenge #12! Hou dit topic dus goed in de gaten voor de precieze startdatum!!

Aangezien het toch wel een Challenge voor XboxWorld.nl is, is het logisch dat je lid moet zijn van XBW om mee te mogen doen! Ook moet je minstens een week lid zijn op de datum van deze post!
    Als je mee doet, graag hier posten zodat we kunnen zien dat je (lang genoeg) lid bent!!

Verder heb je een 360Voice Full membership (registratie is gratis) en een Xbox Live Gold membership nodig! Als je dit (al) hebt, klik je simpelweg op onderstaande link! Daarna moet je gewoon zorgen dat je veel achievements haalt zodra de challenge begint :)!

[gb]Uitleg en Regels[/gb]
    Uitleg en paar regels (LEZEN AUB!):

1. Als het minimum aantal gamers voor de challenge bereikt of overschreden is, mag degene die de challenge gemaakt heeft deze starten.
    2. Degene die de challenge gemaakt heeft, moet deze handmatig “launchen” om hem te starten.
    3. De start is de eerste middernacht (12am PST = 09.00 uur) nadat de challenge is gelaunched. De eind datum wordt bepaald door de geselecteerde duur.
    4. Als de challenge gestart is verdienen de deelnemers punten door achievements te halen bij het spelen van Xbox 360 of Windows PC Live-enabled spellen.
    5. Alle scores worden elke nacht tussen 00.00am en 01.00am Pacific Time vastgelegd. (Dit is tussen 09.00 en 10.00 uur!)
    6. OM ER ZEKER VAN TE ZIJN DAT JE PUNTEN NIET GEMIST WORDEN, HAAL JE GEEN ACHIEVEMENTS IN DE PERIODE VAN 00.00AM EN 01.00AM PACIFIC TIME! (TUSSEN 09.00 EN 10.00 UUR!)

Verder nog drie opmerking:

Het spelen van games die nog niet zijn gereleased (en het halen van achievements in die games) op een omgebouwde xbox is absoluut niet toegestaan!

Het gebruiken van gamesaves is ook absoluut niet toegestaan!!

Offline gamen wordt niet op prijs gesteld! Op die manier kan namelijk niemand zien hoeveel punten je gehaald hebt/aan het halen bent en weet dus niemand of ze voor of achter staan!
    Zorg dus dat je altijd bij Live ingelogd bent als je gaat gamen en achievements gaat halen!
    Mocht je om de een of andere reden niet kunnen inloggen (internet ligt eruit, kabeltje is kapot, enz), geef dit dan aan in het topic! Vermeld er ook bij wanneer je verwacht wel weer online te kunnen en hoeveel achievements je ongeveer in de tussentijd zult gaan halen!

[gb]Joinen en Launch[/gb]
    De challenge zal VRIJDAG 17-07-2009 's avonds gelaunched worden, zodat we zaterdagochtend kunnen beginnen, dus ben er op tijd bij!! En hou dit topic dus ff in de gaten!

IEDEREEN KAN EN MAG MEEDOEN!! Er valt niks te winnen, het is enkel voor de fun! Dus iedereen, doe gewoon mee, want meer dan inschrijven en gewoon gamen hoef je er niet voor te doen *)!!

DE CHALLENGE IS GELAUNCHT!!

Kijk HIER voor alle actie en dagelijkse updates

Laatst bewerkt: 18 jul 2009
  2. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Als ergens deze week zowat iedereen zich aanmeld, word de challenge dan zoals gewoonlijk weer gelaunched op donderdag? :)

3. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik doe ook mee, ook al heb ik weinig games waar ik punten op kan scoren :+ Misschien Fight Night komende week.

4. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Liefst wel ;)! Mooie is dat de eerste vrijdag van augustus pas de 7de is, maar ik wil toch eigenlijk het liefst een week voor de launch van XBW Challenge 12 het topic en de challenge alvast aanmaken, zodat iedereen weer genoeg tijd heeft om te joinen!

5. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Sorry Sjacco ik heb een RROD :'-(

6. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    meedoen is punten, dus waarom niet :p

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je hebt hem terug als de challenge 1 dag oud is. :)

Ik doe weer "mee" misschien gaat me xbox in die weken toch aan, je weet maar nooit. :)

8. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Welke achievements wou je dan gaan halen? :+.

Daarom leek het mij ook wel handig om de challenge snel te launchen, want straks vergeten mensen de andere challenge oid ;). Ik kan nog niks zeggen over de aankomende challenge, twee weken is erg veel tijd dus je zou uit het niets ingehaald kunnen worden :9.

Laatst bewerkt: 13 jul 2009
  9. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb nog een paar nieuwe games liggen die ik ga spelen. Star Ocean staat eindelijk op de bazaar!

10. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik doe voor de verandering niet mee. Ik ga namelijk donderdag 2 weken op vakantie. Dus het heeft weinig zin om mee te doen.

De normale challenge doe ik natuurlijk wel aan mee :D.

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Nee toch? Deze is toch enkel voor de fun?

Ik denk dat ik wacht tot challenge 12. Ik zal me wel inschrijven, maar ik ben voorlopig veel vaker aan het werk dan normaal.

12. xbwdx

xbwdx FeanFan

Leuk Bevonden:
    0
    Weer aangemeld en ik ga deze keer weer weinig punten halen.

13. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Echt? Waar staat dat?? :+

Idd puur en alleen voor de fun dus ;)!!

14. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik doe wel mee, maar vanaf de 20e ben ik bij mijn pa en dan neem ik mijn laptop en xbox mee dus dan moet ik ff uitvogelen hoe ik dan online kan gamen:)
    En toch mijn idee uitgevoerd sjacco;)

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ok, nu maar toch meedoen. Heb vandaag Call of Juarez binnengekregen, heb nog Oblivion liggen (soort van gespaard) en nog wat kleine achievements hier en daar. Ik zal wel niet in de top 5 eindigen, maar toch weer een leuke motivatie om toch nog die ene achievement te halen.
    Duurt deze 1 weekje? Dat wordt nachtwerk ivm werk :p.

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Doe ik nu ook wel mee, verwacht 2 games binnen te krijgen dus dat moet wel goedkomen.

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hey nu alweer een challenge? ;) Count me in.

Waarom?

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Wacht ff...

Doet deze challenge niet mee voor de tussenstand? :eek:

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Ik ga denk ik lekker Mirror's Edge spelen. Moet de game toch echt eens 1250/1250 halen :+

20. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, helaas niet :'-(.

Deel Deze Pagina