ik verwacht alleen maar jrpg's te gaan spelen dus veel punten zal ik niet scoren, maar ik doe tog mee
Ik zou wel voor de #1 plek willen gaan maar aangezien het niet meetelt in het klassement vind ik het een beetje zonde. Want dan speel ik in die twee weken tijd m'n games uit en dan heb ik voor de challenge #12 weer géén games liggen .
Voorlopig is niet voor altijd he ! Komen heus wel weer challenges! En voor de duidelijkheid: Deze challenge telt NIET mee voor het leaderboard en hij duurt TWEE weken!!!
In plaats van te zeggen dat ik mezelf binnenkort wel inschrijf en om het vervolgens keihard te vergeten gelijk maar even gedaan.
O hij duurt 2 weken? De tweede week ben ik er geeneens.. Geen zin om mijn maandje gold daarvoor te gebruiken .
Geef me je wachtwoord van 360voice en dan doe ik t wel ff voor je! Want waarom zou je niet mee doen?!
Aangemeld Kan alleen geen achievements halen, ik ga namelijk aankomende zondag 3 weken met vakantie. Helaas. Hopelijk kan ik me nog even inschrijven voor challenge #12.
Ik twijfel of ik zal gaan voor de #1 plek, challenge duurt twee weken dus het is moeilijker om te winnen. Ik sta in het algemene klassement toch in de top 5 . E: @ Hierboven, hoezo meld je je dan aan? Telt niet mee voor het klassement dus je krijgt geen punten oid als je joint.
Waarom zie ik hem nu pas. Anyway, doe ook mee. Hoop weer wat competitiever te zijn dan de afgelopen challenge(s).