[gb]Kane & Lynch 2: Dog Days[/gb] Ontwikkelaar: Eidos Uitgever: IO Interactive Genre: Shooter Platform(s): Xbox 360 Spelers: - Opties: Multiplayer/Coop Releasedatum: 2010 [gb]Informatie/gb] [gb]Screenshots/gb] - [gb]Filmpjes/gb] - [gb]Reviews/Previews/Artikelen/gb] - [gb]Verder/gb] Goed nieuws ook was het idd al bekend. Deel 1 was leuk maar had gewoon een paar vervelende dingen zoals de besturing was niet perfect en een paar bugs. Maar de potentie is er zeker en die wordt denk ik wel waar gemaakt met deel 2.
Hey, een nieuwtje wat ik had gemist. Ik zal em iig in de gaten houden. Van de demo van het eerste deel was ik niet bepaald onder de indruk, maar het heeft zeker de potentie om heel vet te worden. Toen had ik voor die andere co-op game gekozen; Army of Two.
De game was niet geweldig in gameplay maar kon er mee door. Gelukkig waren de sterke characters en humor een goede reden om deze game te kopen.
Gameplay was idd mager, maar het verhaal en de characters waren wel grappig! Moet 1 nog altijd een keer in co-op uitspelen trouwens!
Volgens mij was het wel een commercieel succes. De game zelf liet wel erg veel te wensen over, maar de verkopen waren goed.
Neeeeeeeeeeeh, wat een schijtspel was deel 1... Waarom steken die lui niet gewoon al hun energie in een nieuwe Hitman?
Eens in de gaten houden. Vond de demo van deel 1 wel vermakelijk, maar haalde me niet over het spel te kopen.
Ik heb van het vorige deel alleen de demo gespeeld, vond het op zich wel oké. De game zelf was geen commercieel succes, maar misschien dat het tweede deel wat beter wordt. Ik ben benieuwd.
Hopelijk zit er nu dus eindelijk wel een Online Co-Op in, deel1 was echt kansloos zonder, voor mij iig. Er werd in een Commentaar van het missende online coop van deel 1 dik naar gehint maar niet confirmed;
Eerste deel nooit gespeeld, mede omdat deze niet zo heel goed werd bevonden. Misschien toch nog eens proberen. Ben benieuwd wie de pineut is bij Gamespot om dit tweede deel te mogen reviewen tegen de tijd dat het spel uitkomt
Online co-op zou echt rlx zijn, Kane and Lynch 1 was alleen speelbaar met menselijke teamgenoten want de AI was irritant.
Ik ga 'm reviewen voor deze site en een onvoldoende geven en dan word ik 'ontslagen' door Mirik! Er komt een nieuwe Hitman aan.
[yt]9rVQ3g2qUKM[/yt] Hm...tsja...Als die titel er niet was had ik er nooit uitgehaald dat dit voor de nieuwe K&L is
Vage Teaser ? ? Ik hoop dat deel 2 wel een stuk meer kwaliteit gaat worden als het eerste deel , want die bestuurde echt bagger
Ik weet het niet zeker, maar het wordt op vele nieuwssites gepost als de Kane & Lynch 2 teaser. Ik ga er van uit dat ze wel weten waar ze het over hebben