Zoek ff iemand voor de laatste achievement van Golden Axe. Maar niemand is meer online ermee Online Co-op 10 Complete an online co-op game. Het is paar minuten werk.hoeft de game niet uit te spelen. Gewoon meteen dood laten gaan:b:
CoD WaW: Nazi Zombies achievements nodig (150 headshots, 15 rondes overleven). Bij interesse stuur Friend Request. Reageer ik nmlk. snel op.
Ik zoek iemand die met mij Generaal Raam op insane kan afmaken met co-up bij gears of war 1, moet ook nog de co-up archievements.
UNO > 40 potjes winnen / 10 matches online (Kan allebei in MP gehaald worden dus..) En ook nog iemand die mij met de laatste 3 levels van CoD WaW op Veteran kan helpen.. Bij voorbaat dank,
Boosten..ok, maar account recovery: probeer het eerst eens zelf, je speelt zoveel cod 5 en je kunt dan niet eens de SP uitspelen?
Ik kan die 3 missies onmogelijk halen. Ga mij niet wijs maken dat jij nooit eens een vriend om hulp hebt gevraagd. Indirect is boosten ook hetzelfde. Of iemand het werk laten doen in de Co-op.
ik vind het wel nogal extreem, iemand je account laten recoveren voor wat achievements bovendien is cod5 niet bijzonder moeilijk. kun je het echt niet zelf of wil je het niet?
Ik kan het echt zelf niet. Ik ben bij Heart of The Reich & Blowtorch tot de laatste checkpoint gekomen maar het is echt ongelofelijk hoeveel granaten er worden gegooid :{ Dusja, dan maar laten doen.
Iemand die nog Fatal Fury Special heeft? Ik wil even de online achievements halen maar niemand speelt het meer. Laat ff weten
Die levels zijn dus echt verre van onmogelijk. Ik heb de Call of duty multiplayer bijna met geen vinger aangeraakt ( één competive co-op for the Bue ribbon achievement) en ik had die Achievements binnen een week te pakken. Een Cod amateur als ik kon het. Boosten is een ding maar als je die achievements gewoon niet zelf kan halen dan moet je, je afvragen of je ze uberhaupt wel verdiend.
Ik wil het ook wel voor je doen maar dan tegen betaling uiteraard . Heb die levels vanmiddag nog gehaald voor een vriend, kan alleen de motivatie niet vinden om ze ook nog eens te doen op m'n eigen gamertag.
Sorry ik doe niks tegen betaling(weet niet of je het tegen mij had?)maar dan haal ik liever alles zelf met iemand