[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare [Remastered]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 15 dec 2008.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik speel dit spel sinds vandaag online met een ander account (testaccount) en ik vind het erg vet, maar even een paar vragen:
    - Vrij vaak krijg ik te zien dat ik op rechts van de D-Pad moet drukken voor UAV(?), wat ik dan ook doe en dan is het na een tijdje verlopen. Wat is dit?
    - Er komen regelmatig straaljagers/helicopters voorbij en als je daardoor kapot gaat krijgt iemand daar een kill voor. Hoe werkt dit en heeft dit met m'n eerste vraag te maken (ik heb zo het gevoel van wel)?
    - Bijna iedereen laat een granaat achter nadat ik ze kill. Is dit gewoon een kwestie van snel op de knop drukken of is dit iets wat moet vrijspelen?

    P.S. Eerste potje was ik 3e en net was ik 2e met Free-for-all tegen allemaal hoge ranks en een Duitser begon helemaal te flippen tegen me. Gezellige game hoor! 8)
     
  2. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat is de radar die krijg je als je 3 kills gemaakt hebt zonder dat je dood bent gegaan , dan zie je waar je tegenstanders zijn en dit verloopt na 30 sec.

    Dat krijg je nadat je 5kills zonder dood te gaan hebt gemaakt, dan kan je de plek aanwijzen waar die "air strike"moet komen. Als je een helicopter wil moet je 7 kills maken zonder dood te gaan.

    Dat is een Perk, martydrom die unlock je nadat je een bepaald level hebt gehaald ;)
     
  3. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    - Als je een drie kills achter elkaar maakt krijg je UAV, dus een radar. Dan kun je links boven in de radar, de tegenstanders zien lopen als rode puntjes. Sommigen hebben een UAV jammer die kun je dan niet zien, maar meestal kun je dan zien waar iedereen loopt.
    - Dat heeft inderdaad met je eerste vraag te maken, want als je een streak van vijf kills maakt krijg je een 'air strike'. Dan kun je ergens op de map een serie bommen laten vallen.
    Als je een streak van zeven kills maakt, krijg je een helicopter die dan elke tegenstander die die kan zien onder schot neemt. Soms een hele snelle manier van kills maken. Helicopter kun je ook slopen door te bekogelen met rakketen of veel kogels.
    - Die granaat die ze laten vallen komt door een perk. Die perk heet Martydom en laat dus een granaat vallen zodra je dood gaat. Kun je ook makkelijk kills mee maken, maar sommigen vinden dat een 'noob' perk.
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ok dan, bedankt voor jullie reacties! :) Er is aardig wat vrij te spelen zag ik en had net weer wat vrijgespeeld na een kill waarvoor ik +505 kreeg. Geen idee wat dat was, maar goed... :cool:
     
  5. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Als je 25,75 of 150 kills met een bepaald wapen maakt krijg je ook weer extra XP en nieuwe dingen voor je wapen. Moet je maar is bij Barracks-->Challenges kijken :)
     
  6. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    heb laatst ook maar even cod4 gekocht om even warm te worden voor deel 2 in november :)
    bevalt me erg goed zit nu op rank 35 geloof ik..
    mocht iemand af en toe ff willen knallen in party en lekker xp willen verdienen add me :) kunnen we lachen!
     
  7. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Woehoe, in een week tijd m'n K/D van 1.6 naar 1.72 weten te halen. Weet niet waarom het zo goed ging. K/D steeg nooit zo snel, aangezien ik 12.000+ kills heb. Ook een MP5 Red Tiger gehaald en nog 4 hs voor een M40 Red Tiger én 15 hs voor AK-47 Red Tiger
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Waar vind je je Game Stats eigenlijk; alleen in de Game of ook Online?
     
  9. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    edit@ nvm niet goed gelezen ;)
     
  10. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Barracks>> Leaderboards.
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja weet ik, maar ik vroeg me af of je stats ook online zijn terug te vinden zoals met Halo en Gears. Trouwens wat is dat voor gekloot als een Match opeens vastloopt en dan weer plots verdergaat of dat je ineens terug in de Lobby bent; kapt de Host er dan gewoon mee zoals in Gears 2?
     
  12. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Connection incorrupt?? Dat is dan gewoon Lag, en als het te erg is ga je terug naar lobby... Toch?
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Kan wel, ik weet het niet precies. Het gebeurde gisteren twee keer. Ik was gewoon lekker aan het knallen zonder Lag of iets en opeens liep de boel vast (de controller bleef ook trillen) waardoor ik dus schrok dat m'n console vast was gelopen, maar dat was het dus niet. Vandaag had ik er geen last van en ik heb lekker lopen knallen. :)

    Free-for-all vind ik echt heerlijk en vandaag eindigde ik elke keer in top 3, en een paar keer eerste. Niet slecht voor een Rookie! 8) Ik moet nog wat wapens uitproberen, maar op dit moment gebruik ik de M16A4 met Red Dot Sight welke ik snel en lekker vind knallen. Al met al een vette game en ik ben nu Master Sergeant. Het enige nadeel vind ik het rennen met de linker analoge stick waar ik soms kramp van krijg. Kwestie van wennen denk ik. :+
     
  14. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, gewoon even wennen. En de M16 + RDS is echt een geweldig wapen, blijf er zo lang mogelijk mee schieten zou ik zeggen;)
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, ik denk dat ik ook maar ga doen. Want ik heb nu wat wapens uitgetest en de M16A4 blijft toch m'n favoriet. Ik had 'm ook even geprobeerd met die Scope en die maakt 'm misschien wat preciezer, maar ook trager. Uiteraard heb ik ook de AK47 uit de kast getrokken en het is en blijft een geweldig wapen, maar de M16A4 vind ik toch nauwkeuriger en doet naar mijn mening beter z'n werk! :p
     
  16. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn vetste wapen: ak47+red dot+ steady aim + deeper bullet peneatration. Echt de max, kga nog wachten tot dat ik bandolier kan want nu zijn m'n kogels altijd veel te snel op :)
     
  17. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    de m16(geloof ik: die met burst schoten) met scope vindt ik het vetste, maar is vooral goed in de grotere levels.
    wat zijn nou een beetje de verschillen tussen smg's en machenegun's. en wat heeft de voorkeur bij jullie
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2009
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hoe werkt die normale radar nou eigenlijk, want ik zie steeds rode stippen komen en gaan. Maar soms ben ik op een bepaalde plek en dan komt er opeens iemand uit het niets voorbij die ik helemaal niet op de radar heb gezien. :confused:
     
  19. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Als iemand geen UAV heeft ingezet zie je alleen maar de mensen die op dat moment schieten ;)
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ok, dus die radar registreert geen beweging? En als ik bijv. ergens lig te wachten in een hoekje ben ik niet zichtbaar op de radar, maar zodra ik dus het vuur open ben ik wel zichtbaar op de radar. Wordt door iemand de UAV ingeschakelt, dan ben ik sowieso zichtbaar tenzij ik die UAV Jammer gebruik. Begrijp ik het zo goed?
     

Deel Deze Pagina