[Xbox 360] 10 Toppers; twee met guide

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door Yellow 13, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    1. Call of Duty 2

2. Call of Duty 4 - Modern Warfare I (Verkocht!!!)

3. Forza Motorsport 2

4. Halo Wars CE (Code voor content gebruikt)

5. Mass Effect (Verkocht!!!)

6. Battlefield Bad Company (Onder Voorbehoud!!!)

7. Fable II CE (Code voor content gebruikt) (Verkocht!!!)

8. Fallout 3 (Verkocht!!!)

9. Gears of War 2

10. The Godfather II (Verkocht!!!)

Dit zijn de 10 games die ik verkoop. Bij The Godfather II en Mass Effect kan ik een guide bijleveren, maar voor je eigen kostenbesparing handig om op te halen. Dit uiteraard als je in de buurt van Sneek woont.

Ik doe gewoon aan verzenden middels een bubbeltjesenvelop.

Koop je twee games of meer, dan bereken ik 7 euro extra; omdat ik het dan speciaal voor de koper aangetekend laat verzenden.

1 Game gaat gewoon middels bubbeltjesenvelop plus 4 postzegels; met andere deal nog nooit problemen mee gehad.

Wanneer je geld overmaakt, hou hier eventueel rekening met het weekend en de verschillende banken. In sommige gevallen heb ik 6 dagen moeten wachten, maar dat is heel extreem, voor ik pas kon verzenden.

Jullie kunnen me in zoverre vertrouwen dat ik alles zo spoedig mogelijk na betaling verzend. Heb zelf ooit tweemaal 30 euro verloren via internet, dus ben niet gebaat bij haat. :+

Mocht je ergens interesse in hebben, gelieve een bod te plaatsen.

Ik zal quoten als het spel verkocht is en dan handelen we alles via PM af.

Om jullie en mijn eigen veiligheid vraag ik altijd het volgende:

Volledige naam
    Adres
    Postcode

Ik ken zelf twee goede dealers, de laatste met naam in mijn profiel; bij twijfel mogen jullie hem of Vegeta van dit forum vragen.

Veel plezier met bieden, morgen na 10 uur bekijk ik de eersten.

Hoop dat ik zo duidelijk ben geweest, niet overdreven ben en aan alle richtlijnen heb gedacht. :+
    /Mod Door de nieuwe opzet van de X-bazar is het niet meer nodig om [TK]//[TK/TR]/[GEZ] in de topictitel te vermelden. Ik heb het even aangepast voor je. Zou je hier voortaan om willen denken? Lees voor het gemak [xbazar]de X-bazar regels[/xbazar] even door. Alvast bedankt! ~FFWD

/Mod Namaak modtags verwijderd, bij deze een waarschuwing hiervoor, bij herhaling zal dit zwaarder bestraft worden - Cookie

Laatst bewerkt: 22 jul 2009
  2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Behalve je topic titel. ;)

Hoeveel wil je voor GF 2?

3. Countdown

Countdown Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil CoD4 wel van je overnemen voor 15,00 incl.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Incl guide of zonder?

Met guide 30 incl verzending, maar hij is vrij nutteloos en jij kan wel zonder denk ik.

Zonder 22,50 incl verzending

@ Countdown: 17,50 incl verzending??? Als je akkoord gaat PM me dan even, dan leg ik hem apart. Vergeet je gegevens niet te sturen. Ik doe dat ook als je akkoord gaat.

Ben nog wel vrij grieperig en moet morgen en ovemorgen nog weg tot 15:00 uur. Hou dus een klein beetje rekening met wat vetraging, maar ik zal alles wel zo snel als kan regelen. :b:

5. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    20 incl voor halo wars

6. psgownzzz

psgownzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel voor COD4? en is hij krasvrij?

7. BloodCrawler

BloodCrawler Forum Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel voor Fable 2?

8. Simjin

Simjin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel voor fable 2 en fallout 3 samen?

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    37 incl. Ik laat hem aangetekend versturen, zonder ben je namelijk nog wel 8 postzegeld kwijt en qua kosten maakt het weinig uit. Je hebt beide games dan voor ongeveer 15,00 euro per stuk.

Even geduld nog over COD 4 voor de liefhebbers.

Mijn games zijn allemaal nog prima speelbaar. Een enkele game heeft misschien een klein krasje, maar ben zelf super zuinig. Dit zeker na Forza Motorsport 2, die ik maanden geleden heb laten lakken.

Wat betreft Halo Wars: 20 incl gaat echt niet door, het is een Collector's Edition en bovendien net zo dik als twee normale gamedoosje bij elkaar. Zat eerder aan 35 incl te denken. ;) Als je het zo bekijkt heb je de game dan nog voor minder dan 30 euro.

@ Simjin: Dit hele bericht is niet alleen voor jou bedoeld hoor. Heb geen zin om telkens terug te bladeren voor de namen. :9

10. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    hoeveel voor Forza 2?

11. x IElementZ

x IElementZ Trusted User

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb interesse in je Fallout 3 en Fable 2. Zie PM

12. BloodCrawler

BloodCrawler Forum Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was ik eerder met Fable 2... Ik neem em over voor 20 incl

Laatst bewerkt: 14 jul 2009
  13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Sorry om je te moeten teleurstellen, maar Bloodcrawler was inderdaad eerder.

@ Bloodcrawler: Prima, stuur je gegevens maar, dan krijg je de mijne ook en kunnen we het verder afhandelen. 20 incl verzending prima.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    20 euro incl verzending. Dit komt ongeveer overeen met het goedkoopste van Budgetgaming.

Anderen mogen best naar die site gaan voor een prijs ofzo, maar reken dan wel dat ik die alleen tel als de games echt al een jaar of langer uit zijn. Een game die nog steeds iets van 55 of meer kost ga ik niet voor 20 of minder incl verzending de deur uit doen. Ik ben zoals gezegd zuinig, komt vooral omdat ik games bijna altijd nieuw koop. :9

Edit: Excuus dubbelpost, zag dit even niet. Wil een mod dit aub even netjes samenvoegen???

15. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    12,50 voor battlefield bad company (kom ik hem ophalen)

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik bied 14. PM terug incase deal.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Battlefield en ophalen??? Als dat zo is kan je tot vanavond 9 uur nog zeker terecht. Mocht dit niet zo zijn, reageer dan spoedig, dan PM ik de laatste persooon op de eerste pagina even zodat hij snel kan ophalen.

Dit vind ik strak, want scheelt mij een ritje en jullie verzendkosten. :+

@ Iedereen: Voor degene die op kunnen halen, ik trek 2,50 af per game die jullie ophalen. Bied en post daarin dus of je ophaalt en noteer de korting ook even.

Voor degene die nog niets bevestigd hebben via PM: Aantal games kunnen al verkocht worden, maar als dat niet gebeurd krijgt de eerst volgende bieder hem. Topic staat al 2 dagen online, het is vakantie, dus ik ga niet lang wachten. Zelfs niet als het bod beter is. Vind dit wel zo netjes tegenover mensen die in eerste instantie iets misliepen. :9

18. x IElementZ

x IElementZ Trusted User

Leuk Bevonden:
    0
    17.50 incl. voor fallout 3.

Stuur pm bij interesse :)

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Sorry, hou het toch bij 20 inclusief minimaal. Als jij een winkel in Nederland aanwijst die de game tweedehands voor die prijst verkoopt, prima. Ik doe hem pas voor minimaal 20 incl de deur uit. Zonde van zo'n topper. ;)

20. x IElementZ

x IElementZ Trusted User

Leuk Bevonden:
    0
    ik zei het alleen omdat je in een post zei dat je fable 2 en Fallout 3 voor 30 verkocht + die 7 euro van de verzekerd versturen is toch. 15 per game.
    Dus ik dacht dan bied ik dat maar :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina