The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Misschien ff een officieel Bethesda forum of hun site bekijken. Wie weet komt er binnenkort wel nieuws. ;)

Zou een wereldschok zijn als ze in eens zeggen dat die al 4 jaar in ontwikkeling is ofzo en in december uitkomt. Ik flip echt als het voor februari is. ;)

Uiteraard als er nieuws is.

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik ga dan huilen van blijdschap!

No-Homo.

Edit:

Trouwens, TES2: Daggerfall is nu gratis te downloaden!

Laatst bewerkt: 15 jul 2009
  3. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    *kuch* graphics *kuch*

4. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    *Hopelijk* heb ik deze zo in huis, als iemand nog tips hebt om te beginnen hoor ik het graag! (IE, dingen die je beter niet kunt doen omdat je er later spijt van krijgt etc)

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Dat is het leuke aan Oblivion, er zijn geen foute keuzes (per definitie).
    Mijn tip is, koop nog geen guide, ga nog niet het internet op, maar loop de gevangenis uit en verken de boel!
    Gewoon genieten. :D

6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Dat was het plan ;) anders had ik wel als een hersen dode de eerste beste guide gevolgt.

Denk dat ik ook gewoon het race uitkies wat er het minst lame uit ziet, die racials enzo zullen wel niet zo belangrijk zijn.

Laatst bewerkt: 15 jul 2009
  7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ok, wat wel leuk is om te doen, eerst even de reuine's recht tegenover je te bezoeken, en dan een beetje noordwaarts totdat je leuke loot hebt (zoals Shadowbanish wine!) en misschien wat sidequests. Dan heb je de feeling een beetje gevonden, ga je naar de Imperial City om alles te verkopen. Dan kan je bv een Guild joinen.

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Kun je nog naar de kappert later? Mijn haar is iets "te" blond :eek:)

9. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee volgens mij niet. ik ben ook weer bezig en kan expert beasten summonen die zijn vet :D. Zit alleen nog maar bij de mages guild

10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ben al overnieuw begonnen, wat een vet spel zeg je kunt echt alles \o/

11. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Whoehoe net de 1e oblivion gate gesloten\o/
    Easy maar je moet echt veel ruimte maken in je bag, want er zijn zoveel wapens daar die duur zijn en dus kunt verpatsen, maar die zijn ook wel zwaar.:mad:

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Je moet goed afwegen of je echt het geld wilt.
    Ik kijk altijd even snel wat de gemiddelde waarde is... Een zwaard dat 80 goud waard is, maar 50 punten zwaar is, is minder aantrekkelijk dat een ingredient dat 15 goudstukken is en maar 0.5 punt zwaar is...

13. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Deze keer neem ik het niet zo nauw met eerlijk goud verdienen. player.additem 000000f 10000 is snel gedaan. Verder doe ik alles wel de eerlijke weg.

14. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Geld eigenlijk nooit nodig gehad wapens moet je vinden en eigenlijk alles alleen om huizen te kopen en af en toe een keer een paard omdat het gewoon leuk is. Maar daar verdien je meer dan genoeg geld voor wanneer je hoger lvl bent.

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Is er geen winkel waar je alles tegen een goede prijs kunt verkopen? Moet nu voor elk itemsoort een andere winkel instappen, die winkelier ophitsen en dan pas kun je je troep tegen een goede prijs verkopen/kopen.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ja in Waterfront heb je zo'n handelaarswinkeltje die alles koopt.
    Nog handiger is de DLC 'The Thieves Den'. Hier zit een piraat die alles koopt, ook gejat spul tegen een zeer goede prijs.

17. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ok bedankt, en ik steel alles leeg dus die piraat gaan we ff halen dan :thumbs:

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    I Love him echt.

Ik voeg er aan toe dat als je Mercantile op 100 staat en je investeert 500 in hem, net als bij andere winkels mogelijk is, dan is zijn max verkoop niet 2000, maar 3000. Het verschilt per handelaar. Ik heb zonder Mercantile 100 als eens 600.000 bij elkaar gehaald, maar met deze skill op 100 en die investering zit je na een extra 20/25 uur gamen zo op een miljoen. Mehrunes Razor helpt ook een handje, alleen is die erg glitchy na uitspelen en imo waardeloos met dat wapen. Loot is echter wel goed. :thumbs:

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Zijn er btw ook handelaren met 5000 gold? Ik heb nu 2 kettingen met beide Reflect Spell 15%, dus erg zinloos. Alleen aan wie kan ik dit verkopen?

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Helaas niet, dat maakt die van die uitbreiding die jij noemde zo uniek. Je hebt dit bijvoorbeeld wel in Auction House systemen, maar dat is imo spelbederf in SP RPG's. Hoop echter wel dat ze de max in een volgende TES opvoeren.

Imo is geld helemaal niet zo belangrijk in de TES serie en ik hoop dan ook dat dat in een volgend deel veel belangrijker word. :b:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina