Ik heb altijd het geluk dat ik moet pissen tijdens een film in de bios, meestal weet ik het nog wel vol te houden maar met Transformers was het echt crap. Dacht echt van wtf, dit duurt veels te lang. Ik moest echt supernodig maar het was de eindscene waar je alle actie in verwachtte dus ik moest blijven zitten anders zou ik 2,5 uur voor lucht daar hebben gezeten .
Dit gaat over Transformers 2 btw .
Imo, duurde die eindscene echt te lang en was het best wel een anti-climax. Hij doet er serieus een jaar over om naar de andere kant van het veldje te rennen, en dan is die daar eindelijk mag die weer de andere kant oprennen. En dan komt Optimus terug, kickt beetje ass, trekt een sprintje naar de pyramide. Schiet hem met één schot kapot, worstelt een beetje met z'n 'oom' (The Fallen) en steekt dat speergeval door z'n hart. Dag Fallen, goodbye. Zo lang opbouwen en dan is alles in tien seconden voorbij. Ook vond ik dat stuk met Devastator erg LAME. Hij staat op als één bigass robot en je verwacht echt een mega actiescene waarbij er zeker wel iemand doodgaat maar nee. Hij zuigt wat zand naar binnen en dan krijgt die opeens een pak rammel van een kleine tweeling die hij met één welgemikte trap kan verpulveren als een stel kakkerlakken. Ik verwachtte daar echt een toffe scene van meerdere autobots die samen tegen hem vechten. En dat 'top secret, classified' wapen vond ik ook echt BULLSHIT. Van die gozer in het begin die die R8 doormidden zaagte (die transformeert in dat sportwagentje) zag je imo ook echt veels te weinig. Nee, ik kon hem veel beter 3 jaar later op tv kijken zonder enige verwachtingen waarbij ik me zou ergeren aan de reclames ipv de krotte film.
E: Nachtelijke premiere van HP6 is volgens mij vanavond ja.