The conclave - gaming community

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door koogert, 14 jul 2009.

1. koogert

koogert Thrusted User

Leuk Bevonden:
    0

Goeie dag mede Xboxworld leden,

Bij deze wil ik jullie voorstellen aan de gaming community (inderdaad, geen clan) The Conclave.

History
    The Conclave is op 7 Juli 2002 opgericht als clan door Chief, Seryl Cann en Varden. Het begon met een website met forum en een mIrc channel. Ondertussen hebben we een grote variatie van games en mensen in the Conclave, voorzien van een teamspeak channel en werd opgedeeld in houses en guilds.

Er zijn in totaal 3 verschillende houses en op het moment 3 guilds.

De 3 Houses:
    House Eclipse - het langs bestaande house van The Conclave. Opgericht door Chief en heeft een militaire set-up.
    House Cala'Dai - Opgericht door Seryl Cann en heeft een fanstasy set-up.
    House Illusive - Opgericht door Varder en is de jongste van het stel. Illusive heeft een High-tech/space set-up.

De 3 Guilds:
    Eradication - wellicht de grootste van de 3 guilds. In deze guild draait alles om de game: World of Warcraft.
    Galaxy puppets - Opgericht als guild voor de game: Ogame. Ondertussen is Ogame mensen gaan vervelen, zijn andere spellen gaan spelen etc. dus zijn ze overgestapt op de game Gunbound.
    We are angry robots - De guild waar eigenlijk alles gespeeld kan worden. 1 game van de week, maar staan voor alles open. Game van deze week: Dawn of War 2

Extra info
    Er worden regelmatig beermeets, bbq's en diverse lan-parties georganiseerd, waar je (natuurlijk) geheel vrij in bent om heen te gaan.

--------------------------------------------------------------------------

zo.. zijn er mensen die dit allemaal hebben doorgelezen? nog iemand die het de moeite vind? denk je al, ja hardstikke leuk.. een gaming community voor pc games maarja.. ik ben een xbox 360 gamer. Dat is nu net waar ik naar op zoek ben!

Er komen op het moment een heleboel goeie multiplayer games uit voor de xbox 360 en er is in The Conclave regelmatig gesproken over een Xbox 360 team/guild. Helaas hebben we hier op het moment niet genoeg members voor die een xbox 360 en xbox live hebben.

eerst even in het kort dan de info:

community naam:
    The Conclave

Clantag:
    [CC]

Motto:
    "Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. It is not a thing to be waited for, it is a thing to be achieved." - The Founders -

Games
    Dit zal overlegd gaan worden, er zijn een heleboel opties (denk aan Halo, Battlefield 1943 etc.) echter zijn er nog te weinig members met een Xbox 360 om dit definitief vast te stellen.

Website:
    Website.

Contact MSN/E-Mail voor meer info:
    Mail.

Clans' afkomst:
    Internationaal.

Wat we verlangen:
    • Je MOET Engels kunnen praten/schrijven, dit vanwege internationale spelers. Het forum is daardoor ook in het Engels.
    • Active, zowel op het forum/teamspeak als in de games.
    • Minimaal 1 maand introductie tijd doorlopen
    • Proberen een positieve inbreng te geven aan deze nieuwe guild

Ben je geinteresseerd? Maak je intoductie topic aan bij het Recruitment forum volgens de info die hier is aangegeven.

2. Dsquared

Dsquared Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het niet helemaal? Heb ik hier een xbox360 voor nodig?

3. Uchocke

Uchocke Guest

Inderdaad of toch een nintendo ds?

4. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    -edit-

de tekst lezen is handig. :D

Laatst bewerkt: 15 jul 2009
  5. koogert

koogert Thrusted User

Leuk Bevonden:
    0
    kleine toelichting voor de mensen die het niet begrijpen :)

in principe ben ik nu op zoek naar Xbox gamers, die onze community willen joinen. Het plan is om met meerdere mensen vervolgens een guild in de community te starten voor xbox live.

overigens kunnen pc gamers natuurlijk ook gewoon joinen, aangezien er diverse games gespeeld worden en er zoiezo word gekeken naar games die binnenkort uit zullen komen (diablo 3, starcraft 2 etc :) )

6. Uchocke

Uchocke Guest

En ik maar denken dat je guilds alleen op wow heb en andere mmorpg's.

7. koogert

koogert Thrusted User

Leuk Bevonden:
    0
    de guilds in onze community zijn ook niet zo zeer een guild als in WoW.. je kunt ze zien als soort van "clan" in de community.. het heeft alleen de naam "guild"

8. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Wat is eigenlijk de functies van die 'Houses' en staan ze los van de guilds? Ik ben trouwens onder de indruk dat jullie dit al sinds 2002 draaiende hebben weten te houden, daarmee outclassen jullie zeker alle clans op dit forum, voor zover dit een clan te noemen is.

9. Dsquared

Dsquared Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is een Chief, Seryl Cann en Varden.
    Wat is een: voorzien van een teamspeak channel en werd opgedeeld in houses en guilds.

Wat is dit?:
    Er zijn in totaal 3 verschillende houses en op het moment 3 guilds.

De 3 Houses:
    House Eclipse - het langs bestaande house van The Conclave. Opgericht door Chief en heeft een militaire set-up.
    House Cala'Dai - Opgericht door Seryl Cann en heeft een fanstasy set-up.
    House Illusive - Opgericht door Varder en is de jongste van het stel. Illusive heeft een High-tech/space set-up.

Wat is dit?":
    De 3 Guilds:
    Eradication - wellicht de grootste van de 3 guilds. In deze guild draait alles om de game: World of Warcraft.
    Galaxy puppets - Opgericht als guild voor de game: Ogame. Ondertussen is Ogame mensen gaan vervelen, zijn andere spellen gaan spelen etc. dus zijn ze overgestapt op de game Gunbound.
    We are angry robots - De guild waar eigenlijk alles gespeeld kan worden. 1 game van de week, maar staan voor alles open. Game van deze week: Dawn of War 2

Extra info
    Er worden regelmatig beermeets, bbq's en diverse lan-parties georganiseerd, waar je (natuurlijk) geheel vrij in bent om heen te gaan.

Is dit voor de xbox?

The Conclave regelmatig gesproken over een Xbox 360 team/guild. Helaas hebben we hier op het moment niet genoeg members voor die een xbox 360 en xbox live hebben.

Is dat raar?

10. Uchocke

Uchocke Guest

wat hebben 360 spelers er dan aan jullie te joinen

11. koogert

koogert Thrusted User

Leuk Bevonden:
    0
    in principe hetzelfde als dat je een clan joined. alleen zul je hier niet aan 1 spel vast zitten maar zal er voor bijna ieder spel wel iemand te vinden zijn om mee te gamen.

het nut van de houses:
    Naar mijn mening in principe niet al te veel, dit is alleen naar wat je voorkeur is. zoals al gezegt de opbouw van de houses zijn: Military, fantasy of science fiction. Hierop word je rang gebaseerd, awards uitgedeeld etc.

12. Dsquared

Dsquared Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de houses? En kan je ook voor racespellen joinen?

13. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    Lex, ik snap ook niet helemaal wat de houses voor nut hebben :eek:

moet ik military zien als shooter games ofzo ?

14. koogert

koogert Thrusted User

Leuk Bevonden:
    0
    @ Dsquared:
    In principe is iedereen welkom. Zoals gezegt; ik wil mensen uit nodigen om te helpen in de conclave een sterke Xbox360 guild te krijgen, met gamers van alle genres. of dit nu race games, shooters of wat dan ook zijn, maakt in principe niet uit. Alles is welkom.

@ Chris:
    De houses zijn in principe de hoofd splitsingen, maar betekenen niet veel. Het is in principe een soort theme alleen om je ranks e.d. aan te geven. Ik stel voor dat iedereen voor de houses eens kijkt op de website.
    House overview - zelf even verder klikken voor ranks e.d.

15. iSteefie

iSteefie EnVy Our Skills

Leuk Bevonden:
    0
    Zoeken jullie nog sponsors?

16. koogert

koogert Thrusted User

Leuk Bevonden:
    0
    lol in principe zijn sponsors altijd welkom natuurlijk :) ik bedoel.. we hebben onze server kosten enzo dus ja..

17. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Is WoW niet voor nerds? En heb je wel een goede connectie op Texel?

18. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nick op de waddeneilanden is net zo'n goede connectie als elders.

19. Dsquared

Dsquared Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de startpost met je ogen dicht gelezen???

20. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Nee hij was te groot.

Deel Deze Pagina