89 euro voor de reparatie betalen is voor mij geen optie. Ik gebruik mijn xbox 1 keer in de maand.
Grave ik weet niet hoe het bij jou zit maar de man die ik aan de lijn had gaf mij een email adres waar ik mijn klachten heen kon sturen. Maar ik wacht nog steeds op een antwoord.
Het is wel soort van prettig dat we in de zelfde situatie zitten. Dan kunnen we elkaar steunen in dit moeilijke proces (lol).
Ik raad jullie allebei aan om hier eens een kijkje te nemen:
http://www.consuwijzer.nl/Uitgelicht/Garantie
Op deze website staan je rechten als consument erg goed beschreven. Dit is wat ik concludeer als ik mijn rechten lees:
1. Als mijn xbox 360 kapot gaat binnen 4 jaar heeft het
niet voldaan aan de levensverwachting die ik er van had. Een xbox 360 is een product van Microsoft en kostte 300,- euro en een consument verwacht daar van dat het minimaal 4 jaar meegaat zonder problemen. Omdat ik het product wel 3 jaar probleemloos heb gebruikt zou het eerlijk zijn om met Microsoft de kosten van de reparatie te delen.
2. De xbox 360 is een
ondeugdelijk product. Een veel te hoog percentage valt uit door een RROD. Dit is
een ontwerpfout van Microsoft. Sinds wanneer moet de consument betalen voor reparatie als het product kapot is door een ontwerpfout?
Klik om te vergroten...