PES 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 8 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij zitten ze veel te diep met het verbeteren van PES, al die tactieken enzo. Ik wil gewoon vloeiend kunnen spelen met meer dan 8 looprichtingen.
    Ook leuk dat je de haren kan zien van de spelers, maar als ik PES speel staat de camera zo ver van de spelers af dat je dat toch niet ziet. Al die kleine verbeteringen van ze die ze dan weer bestempelen met grote verbeteringen, echt onzin, de verbeterstijl van Seabass spreekt mij niet aan.

Laatst bewerkt: 14 jul 2009
  2. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het juist goed, ze willen weer terug naar PES als simulatie en daar horen nou eenmaal uitgebreide tactieken bij! Slider en Card systeem zijn beiden erg interessant!

Als het nu ook nog eens heerlijk speelt, ben ik weer gelukkig \o/

3. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar als al die tactieken die jij getweaked hebt na maanden de game te leren, en dan wordt het weer helemaal verpest omdat de AI cheat.

Tactieken werken alleen als de AI doet hoe jij hem in stelt. Als ik 2 verdedigers aggresief op adriano laat spelen, dan kan hij nooit na de aftrap meteen vrij voor de goal staan.

4. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    WENB heeft ingezoomd op de gameplay op de achtergrond:

5. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
  6. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat allemaal weer supersnel als ik dat gameplay filmpje zie.

7. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Heel erg snel jaa, maar dan zullen er weer mensen zijn die zeggen, jaa maar de "werkelijke" snelheid zal vele malen lager liggen.. Ik vind het ook net lijken alsof de bal "glijdt" over het veld.. Bal lijkt raar te bewegen..

8. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    De volgende tekst van de WENB redactie stond bij het filmpje.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Wow, sommige screens lijken gewoon geshopte PES2009 screens.. :mad:

10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    De modellen van de spelers lijken hetzelfde ... ziet er naar uit dat ze de textures flink vergroot / verbeterd hebben :) Wel netjes hoor! Xavi lijkt op Xavi :D

11. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    WENB Preview:

Dit leest gewoon geweldig, het ziet er naar uit dat PES echt terug keert! :D

12. AgentSmith

AgentSmith Guest

Al nieuws over een demo?

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    God wat word ik blij van dat stukje zeg. Kan niet wachten om eindelijk weer een toffe PES game te spelen! :D

14. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Inderdaad. Als zelfs WENB's Suffwan, FIFA-adept pur sang, enthousiast is over de game in deze vroege fase dan kan het niet misgaan. :b:

15. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Staan genoeg positieve dingen in waaronder de individuele balaanname en de snelheid die veel lager is.

Wat ik wel jammer vind is dat de 2 mannen op het filmpje (van WENB) praten over significant en briljant dugouts etc.. etc.. Als je de screen ziet valt het best mee. Laat ik ff duidelijk zijn, ik vind het voor 50 % builth er goed uitzien maar deze 2 mannen overdrijven soms echt.

Bij PES2009 hoorde ik hen ook vaak genoeg over significant/briljant praten maar nu kaarten ze allemaal positieve punten aan die verbeterd zijn van het robotachtige PES2009. PES2009 was toch al briljant?

Maargoed opzicht wel allemaal positief maar ik neem hun woorden niet al te serieus.

Laatst bewerkt: 15 jul 2009
  16. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Ow dus een van die mannen is een diehard FIFA-fan. Dat wist ik dan niet.:)

17. Mystic2010

Mystic2010 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Agreed. Eerlijk gezegd vind ik ze niet bepaald objectief (logisch, ze runnen een PES site). Bij PES 2009 kon ik me ook herinneren dat van alles en nog wat zo geweldig was, en toen de game later uitkwam werd dit enigszins genuanceerd. En nu met 2010 zijn ze dus ook weer lyrisch. Wellicht terecht, maar ik ga het dit keer echt willen zien voor ik het geloof.

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Preview van Eurogamer.

http://www.eurogamer.net/articles/pes-2010-pro-evolution-soccer-hands-on?page=2

Duidelijk verhaal. Grote verbetering tov PES 2009 waarschijnlijk. Maar ook waarschijnlijk niet goed genoeg om Fifa 2010 voorbij te komen. Voor fans van PES is dat ook niet echt nodig.

Ik kan en zal het nooit kunnen vinden met Fifa. Ik heb Fifa 2009 ook en ik heb hem veel gespeeld. Om vervolgens toch weer dat gare PES 2009 te pakken om tegen en met vrienden te spelen.

De kans dat ik weer voor PES ga is heel groot, en de kans dat ik er weer niet helemaal tevreden over ben is waarschijnlijk nog groter. En toch zal ik het spel weer veelvuldig spelen met vrienden op de bank. En mocht ik Fifa 2010 kopen dan zal ik die laten liggen als er vrienden zijn. Ik denk dat ik het zo goed beschrijf voor veel PES fans. Het spel trekt dan toch weer aan, en Fifa zal ik nooit zo omarmen zoals ik dat ooit deed met PES. Al is Fifa waarschijnlijk de betere simulatie.

Het klinkt wel hoopvol allemaal, wat de WENB gasten zeggen boeit me eigenlijk niet. Die zijn bevooroordeeld en roepen ieder jaar de PES kont gaat schoppen. En uiteindelijk komt PES de laatste tijd niet verder dan de enkel if you know what I mean. Misschien komen ze nu wel tot mijn dijbeen. Good enough for me, maar ik denk niet dat het genoeg is om Fifa spelers over te halen om PES te kopen.

Daarbij weet ik uit ervaring dat het niet zoveel zegt om een vroege build te spelen. Dat doe ik ieder jaar in Leipzig en dan denk ik altijd dat het wel lekker speelt. Het is druk, je kunt niet rustig je opstellingen uitproberen of andere dingen uitproberen. Dit jaar ga ik weer (naar Keulen, no worries, ik sta heus niet in Leipzig waar niemand zal zijn :b:) en dan ga ik weer zeggen dat het lekker speelt. Maar neem het maar met een korreltje zout, want PES behoor je in alle rust thuis op je bank te spelen.

Tot slot denk ik dat veel zal afhangen van het online gedeelte en daar is nooit iets over bekend tot na de release.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611

Iets met spijker en een kop. :thumbs:

20. Geogamer

Geogamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was vroeger een echte PES van, maar vanaf de 2008 versie voelde ik nattigheid. Ik heb de 2008 ook een stuk minder gespeeld dan voorgaande delen en de 2009 heb ik na een dagje spelen bij een bevriende speler zelfs niet eens gekocht. Alle positieve verhalen die nu voor 2010 van toepassing zijn werden in de tijd voor de lancering van de 2009 ook min of meer op dezelfde manier aangekondigd, dus ik verwacht er heel eerlijk gezegd alweer niet teveel van.

Als iemand me vroeger had gezegd dat ik ooit zou overstappen op Fifa had ik ze gek verklaard. Echter, ik kies steevast voor de beste footie die er in dat jaar uitkomt en dat was vorig jaar zonder twijfel Fifa 09 en ik vrees (!) dat het dit jaar opnieuw Fifa wordt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina