Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JetfighterNL

    JetfighterNL Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Als consument heb je nog steeds rechten nadat de fabrieksgarantie vervallen is
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Europese Richtlijn Koop en Garantie
    In de Europese Richtlijn Koop en Garantie is weliswaar een wettelijke termijn van twee jaar opgenomen, maar dit is een vervaltermijn voor de aansprakelijkheid van de verkoper en geen garantietermijn.

    De vervaltermijn houdt in dat de verkoper niet aansprakelijk is voor gebreken die zich pas na twee jaar openbaren. Dit betekent dat de consument met gebreken aan een duurzaam product na twee jaar niet meer bij de verkoper terecht kan.

    Nederlandse regelgeving
    Echter, volgens de Nederlandse regelgeving heeft de consument altijd recht op een deugdelijk product, ook na het verloop van twee jaar. Nederland biedt de consument dan ook een ruimere bescherming dan de Europese Richtlijn. Dit is toegestaan.
     
  3. JetfighterNL

    JetfighterNL Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar doelde ik op Melbuuln.

    Dat is ook de reden dat ik het er niet bij laat zitten. De xbox 360 is geen deugdelijk product.
     
  4. stijnos

    stijnos Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb al bijna een jaar een xbox360 (60gb)

    En heb nu voor het eerst een probleem, namelijk, heb nu een nieuw spel: ufc undisputed, en als ik die erin doe vraagt hij 2x voor een update, als ik dat doe (updaten) sluit de console af, en doet het spel het als nog niet, en als ik nee zeg tegen de update, sluit hij weer af en doet hij het nog niet.

    Toen deed ik mijn harde schijf eraf, en toen deed het spel het op de een of andere manier wel:confused:, het probleem zit dus is mijn harde schijf, maar hoe kan ik dit verhelpen?

    plz help_O_
     
  5. JetfighterNL

    JetfighterNL Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
  6. stijnos

    stijnos Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    helaas

    Heb weer wat geleerd, bedankt daarvoor:)
    alleen hij blijft vragen of ik wil updaten, en als ik dat doe, of niet doe, start de console tog weer opnieuw op =(
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2009
  7. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Misschien niet helemaal gepast voor jouw situatie, maar probeer eens op te starten met de Sync en Eject knop ingedrukt.
     
  8. stijnos

    stijnos Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt, maar er veranderd niks, nog steeds hetzelfde probleem=(

    PS: als ik op yes bij update doe: dan zeggen ze gelijk update failed, go to xbox/support voor meer informatie, en ze geven als oorzaak dat de cd vies is of niet leesbaar is, maar dat kan het niet zijn want cd is keurig en net nieuw.. het gekke is ook dat de xbox wel weet wat vóórn spel het is, maar het gewoon niet kan lezen...

    erg vewarrend=(
     
  9. Geogamer

    Geogamer Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook mijn 360 heeft het vandaag begeven =( Zat lekker Sega Rally te spelen toen opeens het beeld vast liep en de leds (:cool: op rood sprongen. Paar keer uitgezet en geprobeerd terug op te starten, maar heeft allemaal geen nut. Zonder game wil ie wel nog het dashboard laden (soms) Toch drie en een half jaar aan een stuk goed gedraaid. Ik hoop alleen dat het echt puur aan de 360ligt en er geen HD schade is. Morgen even naar de plaatselijke Gamemania met men 360 om het probleem uit te leggen en indien er niks meer aan te doen is maar een Elite meebrengen.

    Weet er iemand een mogelijkheid om data van HD1 naar HD2 over te zetten?

    En ik had nog zo gehoopt het rode led probleem niet tegen te komen, jammer...
     
  10. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik had mijn xbox dus maandag aan UPS gegeven en ik heb sinds net een gloednieuwe binnen gekregen \o/:thumbs:
     
  12. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb al heel lang een probleem met mijn xbox360 drive/halo 3 spel.
    Ook bij pgr4 is dit, maar bij mij andere games niet?!

    Ik speel namelijk veel halo 3, je hoort hem dan op een gegeven moment krassen.
    Dan haal ik de schijf er meteen uit maar de krassen vind je toch terug.
    Dit is al langer, maar ik vind het toch wel hinderlijk.

    Zou ik MS bellen dat ze er miss een nieuwe drive inzetten?
    Of zal ik het zo laten?
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Bel ze maar ;)
     
  14. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar zouden ze het vervangen om z'on probleempje/probleem?
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    als jij aangeeft dat je 360 krassen maakt doen ze er echt wel wat mee. Tenminste....als ie niet ouder is dan 2 jaar :)
     
  16. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66


    Installeer de game 's op de harde schijf van de xbox. Misschien dat die het dan wèl doet. Wellicht dat hij een stukje niet lekker leest van de dvd?
     
  17. Geogamer

    Geogamer Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
  18. JanKost

    JanKost Console Freak!

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    1
    Sorry als ik een rare vraag stel, die al ergens is beantwoord, maar ik heb nu een probleem dat mijn xbox raar doet.
    Ik gebruik mijn xbox eerlijk gezegd het meest voor dvd kijken.
    Als ik nu kijk, dan kan ik 5 minuten dvd kijken, en daarna kraag ik vage kleuren. Ik kan wel kijken, het loopt allemaal door, maar het ziet er heel raar uit.

    Heeft iemand dit probleem wel eens gehad?
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vind het geen rare vraag. ;)

    Is dit bij elke dvd zo?
    Als dit zo is kan het goed dat je grafische kaart het aan het begeven is. En dat je hem waarschijnlijk op moet gaan sturen. :)
     
  20. stijnos

    stijnos Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt ferry34,

    maar helaas, niet het gehoopte resultaat. Na het instaleren op de harde schijf is het nog steeds hetzelfde probleem als eerst=(

    wel bedankt
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina