Brute actie? Weetje zeker dat je naar dezelfde film hebt gekeken ?
Ik zag nergens brute actie voorkomen, of alles ging te snel of alles was fucking onnauwkeurig. Ook in het begin met die mega robot met één wiel, dat ding was ten eerste zo groot dat je maar de helft van z'n lichaam zag (aka het wiel) en daarna springt Optimus er opeens op en geeft hij twee klappen oid en dan kaboem, dag mega groot ding. Ook in de eindscene wist ik niet eens wie een Autobot was en wie een Decepticon. Het enige wat ik zag toen de robots aan het vechten waren was af en toe een knietje (die ze dan wel weer duidelijk laten zien) en een rechtse op het oog van een Decepticon en dat wist ik alleen omdat Optimus/Bumblebee degene waren die eropsloegen en die je kunt herkennen aan hun kleur. Ook in die scene in het bos waar Optimus doodgaat was het wat nauwkeuriger maar nog niet goed genoeg, op een gegeven moment krijgt Optimus pak slaag van meerdere Decepticons maar ik weet nog steeds niet wie dat waren (Megatron zoiezo en ik vermoed Starscream en nog wat nieuwe Decepticon gasten ofzo..). En ik vond Megan Fox tegen vallen.. alleen in dat jurkje in het begin was ze wel te doen maar d'r kop vond ik om de een of andere reden te dik.