[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 9]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Brüno gisteren met m'n vriendin en een vriend gezien en vond het een geweldige film maar best wel erg gay.

Morgen Harry Potter kieke met m'n vriendin ben benieuwd.

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Harry Potter and the Halfblood Prince

Zo, dat was me wat. Begin van de film ging echt goed volgens het boek en op de juiste moment werd er op geïmproviseerd om de scenés goed op elkaar aan te laten sluiten. Veel dingen waren mooi uitgewerkt zoals de Magische shop van Fred en George. Humor die er in zat, was leuk. De extra scené vond ik ook erg goed, ook al waren de Deatheaters wel snel weg ineens. Ik had aan het einde van de film wel het gevoel alsof er iets miste. Ik weet niet wat, maar de film had wel een magisch gevoel. Veel liefde, wat ik persoonlijk niet erg vond.

Over het einde:
    Ik vond het erg mooi toen Perkamentus dood was dat ze met z'n allen de stok in de lucht staken. Al had ik wel heel erg graag een begrafenis willen zien, zoals in het boek. Met de witte tombe, dat was wel een gemis.

Al met al vond ik 'm erg goed en keek lekker weg. Ook al was de airco stuk in de bios, wat bij de premiére van At World's End ook al zo was. Vooral het stuk voor de pauze was erg magisch en vrolijk door de liefde en humor, daarna werd het was duisterder.

8,5/10

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634

Goh.. Zou dit er stiekem in zijn gestopt door de makers 8).

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Harry Potter and the Halfblood Prince :

9/10

Wat een film :) Ga maar gewoon naar de bios want hij is echt vet.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Wanneer komt Public Enemies in de bios hier?
    Ik lees over 2 weken, en dan weer september...

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    30 Juli.

7. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Mwjah ik verwachtte bijzonder weinig behalve brute actie. En dat kreeg ik! Moet zeggen ik vond juist dat secret gun wel cool :9

8. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Brute actie? Weetje zeker dat je naar dezelfde film hebt gekeken ;)?

Ik zag nergens brute actie voorkomen, of alles ging te snel of alles was fucking onnauwkeurig. Ook in het begin met die mega robot met één wiel, dat ding was ten eerste zo groot dat je maar de helft van z'n lichaam zag (aka het wiel) en daarna springt Optimus er opeens op en geeft hij twee klappen oid en dan kaboem, dag mega groot ding. Ook in de eindscene wist ik niet eens wie een Autobot was en wie een Decepticon. Het enige wat ik zag toen de robots aan het vechten waren was af en toe een knietje (die ze dan wel weer duidelijk laten zien) en een rechtse op het oog van een Decepticon en dat wist ik alleen omdat Optimus/Bumblebee degene waren die eropsloegen en die je kunt herkennen aan hun kleur. Ook in die scene in het bos waar Optimus doodgaat was het wat nauwkeuriger maar nog niet goed genoeg, op een gegeven moment krijgt Optimus pak slaag van meerdere Decepticons maar ik weet nog steeds niet wie dat waren (Megatron zoiezo en ik vermoed Starscream en nog wat nieuwe Decepticon gasten ofzo..). En ik vond Megan Fox tegen vallen.. alleen in dat jurkje in het begin was ze wel te doen maar d'r kop vond ik om de een of andere reden te dik.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan is het toch nog steeds brute actie?

10. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, het was wel 'actie' maar omdat ik er niks van begreep tel ik het niet mee ;). En ik vond het te weinig en tegenvallen.

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Gisteravond Man on Fire gekeken.
    Vond het een heerlijke film! Mooie wendingen in het verhaal.

7,5/10

12. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond Trainspotting gezien. Echt een heerlijke film. Het gaat over een groepje vrienden die een knipperlicht relatie hebben met heroïne, de ene keer zijn ze een tijd clean, de andere keer zijn ze weer flink aan het trippen in die junkflat.
    Wat je kan verwachten? Een film waarin veel gebeurt, een goede dosis humor inzit, maar ondanks dat ook veel droevige momenten heeft. De film is boodschaploos, het is geen anti-heroïne film of iets dergelijks, maar het benadrukt in mijn ogen meer wat voor losers de gebruikers zijn. Trainspotting heeft verder een heerlijke soundtrack en wordt lekker Europees grof neergezet ( ook de Schotse accenten zijn geweldig ).

8.5

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Trainspotting is zoooo gaaf :D

Gisteren JCVD gezien een film waarin het echte leven van Jean Claud van Damme en fictie door elkaar lopen. Het is een soort van tragikomische film die af en toe bijna op een klucht lijkt. Tussen de filmlijnen door kan je zeker het trieste verhaal van JC zien, wat het een interessant plaatje maakt. Echter er is genoeg ruimte voor verbetering. De dramatiek is niet heftig genoeg en daarnaast ook teveel opgehoopt op bepaalde plekken in de film.

Voor de mensen die vroeger veel JC films hebben gezien is dit zeker een het kijken waard, juist omdat het geen echte JC film is.

Noemenswaardig is overigens ook het acteerwerk van JC! Hij kan gewoon acteren! :eek:

Ik vraag me af of dit komt omdat ie zijn eigen taal spreekt in de film

7,5

14. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ga zo ff filmpje via UPC on Demand kijken, in me uppie.
    Mensen nog tips? Tropic Thunder lollig genoeg?

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ponyo On A Cliff By The Sea

[yt]NiNB4epGxK8[/yt]

Hierbij dan de wat uitgebreidere kijk op deze nieuwe Miyazaki. Over het algemeen ben ik fan van de meer actievolle films van deze man, zoals Castle Of Cagliostro, Porco Rosso Laputa, Princess Mononoke, etc. Af en toen is echter een lekker luchtig filmpje ook eens goed voor de afwisseling. Dat was hiermee dus ook zeker het geval. Wat gelijk opvalt tijdens de eerste scene zijn de geweldige beelden en sfeer, wat je natuurlijk standaard verwacht van een Ghibli film. Daarnaast is de muziek van Joe Hisaishi weer geweldig. De film zelf heeft niet zoveel substantie als bijvoorbeeld een Spirited Away, maar is leuk genoeg om je aandacht te blijven trekken. Leuk detail is dat het dorpje uit de film gebaseerd is op een werkelijk dorpje in Japan. Wat zou ik daar graag voor onbepaalde tijd willen vertoeven.

Al met al een geslaagde film, maar niet goed genoeg om zich te meten met mij drie favorieten: Castle Of Cagliostro, Porco Rosso en Laputa.

3.75/5

Edit: Let trouwens niet op de Engelse dub in de trailer, die zuigt apenballen.

16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zojuist Fast And Furious gezien. Openingsscène was te nep om waar te zijn (was al bekend door de trailers). Hier en daar kom je in de film wel meer slechte special effects tegen. Komop, na de voorgaande delen, komen ze ineens anno 2009 met zulke matige tot slechte special effects aan. Film was verder erg vermakelijk.

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    A Fistful Of Dollars: Weer genieten :b:

18. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, Tropic Thunder vond ik bagger. Enkel wanneer je van een zeer laagdrempelige 13 in een dozijn comedy houdt, is deze film leuk. Als je de trailer hebt gezien, dan zijn er bijna geen grappen meer over. Een pijnlijke lange zit..

O, en Dan in real life gezien.

Geen idee wat voor film het was, maar gewoon maar gaan kijken. Een tragicomedie blijkbaar, ik vond het wel een vermakelijke film. 7,5/10

Laatst bewerkt: 16 jul 2009
  19. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Als je Tropic Thunder niet snapt ... zal ik jou ook niet snappen. Lees meer over de film, dan begrijp je waarom er zo geacteerd en gedaan word. Heel die film neemt Hollywood flink in de zeik.

20. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gister Simpsons the Movie gezien.
    Geniale film, vind Simpsons echt fantastisch _O_

8/10

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina