Volgens mij heeft www.smsusenet.nl wel abonnementen van 5mbit. Ook hele goede retentie. Maar het maakt niet uit of je via de telefoon betaalt. Hij gaat nog steeds over je internetlijn.
Normaal met HetNet Snel Surfen steeds rond de 800kb/s gezeten met downloaden via Nieuwsgroepen, maar sinds vandaag ineens maar maximaal 450kb/s. Ook bij een speedtest van speedtest.net gaat ie maar tot 3.7 MBit/s bij het 8Mbit/s abonnement dat we hebben. Iemand enig idee of er wat mis is bij HetNet? Kan me niet voorstellen dat ik wat verandert heb wat dit kan beïnvloeden..
Wel droog dat die shiznitt tussen FTD en Brein bij de rechtbank Haarlem is. Eens kijken of ik op de comparitie ben ingedeeld. Dat zou helemaal droog zijn.
bump Wat is nou precies retentie? EDIT: Al gevonden Wat is nou een goede nieuwsgroep voor mij voor ongeveer 10 euro.
Met de nieuwe FTD kan je geen nzb meer downloaden. Hoe moet je nu dus het nzb krijgen? EDIT: laat ook maar zoek wel gewoon via internet nzb
Even een kickje. Ik ben vanaf vandaag ook nieuwsgroepen aan het gebruiken. Heb nu ook een ewaka account en alles werkt tot nu toe perfect. Veel sneller dan torrents. Nu is mijn vraag, waar vinden jullie nou makkelijk en overzichtelijk nzb's?
ff googlen naar FTD. Is een soort programma waarin alle Nederlandse nieuwsgroepers rondhangen en de recenste dingen worden geupload. Download je zoals hierboven ook FTD Watchdog dan zit er een NZB Knop bij elke thread. Zo hoef je niet bij bijv. www.binsearch.info het bestandsnaam in te voeren.
Heb ze allebei gedownload nu en even snel alles ingesteld. Ik kan alleen die NZB knop waar je het over hebt niet vinden. Ben er nog niet helemaal in thuis. Wat doe ik fout?
Die FTD knop zit er niet meer in. Wegens de strenge regels van Brein zijn ze genoodzaakt om die directe link eruit te halen. Als het goed is staat er wel een alt.binaries.x.x. link die je even in binsearch.info moet plakken.
Even een tip. Op FTD post iemand volledige blu ray's Zo staat ook de Director's Cut van Watchmen in 1080p erop. Deze is 38GB groot.
http://twilightnzb.com/forums/forumdisplay.php?f=3 Hier staan ook complete Bluray's. Verder is TwilightNZB een heel fijn forum waar de directe NZB wordt aangeboden.
Voor gericht zoeken is dat (en binsearch.info) een goede site. Wil je gewoon even globaal kijken wat er te vinden is, is een forum zoals TwilightNZB erg geschikt.