Heel leuk he, om leugens te vertellen. Je past wel een beetje bij je avatar. Ik ga hier niet verder op in, wellicht zien we elkaar wel in de toekomst, online.
alle twee kappen met gezeik! je verliest paar je wint paar neem het als een man! of jongetje! en ga verder!
Ik! Dat slaat nergens op, de mensen die 'zeiken' zijn hier al mee gestopt, dus hoef je ook niet er over door te gaan. En anders geef je toch op?
Ja, is goed. Moet invite even accepteren. @Daz Jij bent veelste goed met ibra. Echt mooie doelpunten. Kon ik niets aan doen.
Lijkt me leuk! Eerst maar even douchen. Nja Ibra.. het meeste gebeurde op het middenveld. In de eerste wedstrijd was Ibrahimovich bijna nergens te bekennen en scoorde ik gelukkig de 1-0 met Quaresma uit een corner en een héérlijk doelpunt vanaf de 16 met Viera. Op zij gekapt.. en boem! Had zelf niet verwacht dat die zou zitten. 2-0 geworden dus. Tweede potje begon ik al sterker, en ja daar was Zlatan de held. Drie doelpunten uiteindelijk, twee daarvan kappen en met buitenkant voet in de kruising, heerlijk. Uiteindelijk 4-0 geworden. Ik speelde met een ietwat nieuwe opstelling plus formatie, het werkte erg goed. Ik denk dat ik daar maar aan vast hou. Mijn verdediging was erg goed bezig.
Klopt, super doelpunt van Viera. Ik was gewoon kansloos. Toch had ik wel grote kansen. Ik deed er alleen niets mee.
Één keer was je erg gevaarlijk met Ribery, eigenlijk had je al moeten schieten maar ik dwong je naar buiten en liep je de bal over de achterlijn.
Oh damn wat speelde ik slecht net. Echt zo'n megakans mis ik, verdediging staat beetje te klungelen. Maar het waren wel mooie doelpunten hoor, goede passes. Uitslagen wel een beetje geflatteerd (4-1 en 1-6), maargoed das mn eigen schuld. Daz, wanneer wilde jij?