Eind deze maand begin augustus krijgen wij een gruwelijk speedupdate voor internet. We gaan dan van 20mbit naar 50mbit. We krijgen een nieuw modem hiervoor zodat we lekker met 5.0mb/sec kunnen downloaden! Maar ik heb thuis een Linksys WRT54g wifi router, ondersteund een router deze snelheden wel? Want eind dit jaar wil Ziggo naar 80mbits
Waar denk je dat die 54 voor staat? 54 Mbit.....draadloos dat dan wel. Knal een kabeltje in je router naar je pc en je kan tot 100 mbit aan. Maar dit kan je ook vragen in een ander topic nietwaar?
Ik hoor ook commercials op de radio van Ziggo over snelheidsverhogingen, weet iemand of dit ook geldt voor de Low-end abo's??? (Z1) Wat ik tot nu toe gezien heb waren het alleen de High-end abo's die een stijging kregen.
waarom ander topic, de catagorie is prima dacht ik... maareh als ik dus wifi wil en dus straks meer dan 54mbit dan wordt het dus een nieuwe router.. ?
Bijvoorbeeld. Je zou ook kunnen kijken naar routers die tegelijkertijd de verschillende netwerken kan uitzenden. Bij veel routers is het óf B/G óf N. Er zijn ook routers (zoals de AirPort Extreme ) die tegelijkertijd B/G én N kunnen uitzenden. Zo maak je automatisch gebruik van het N netwerk als je een N geschikt apparaat hebt, maar komt er iemand langs die een B/G apparaat heeft kan die ook direct op het netwerk.
Fout. Dat is alleen de snelheid van de internet switch. Het ligt er een beetje aan welke versie van de WRT54G je hebt, maar in het beste geval is je throughput iets van 60mbit max. In het slechtste geval rond de 20 ~ 30. Check voor meer info http://www.smallnetbuilder.com/component/option,com_chart/Itemid,189/ voor doorvoersnelheden.
Kijk eens hier http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3370910&postcount=217 Apple Ik ben helemaal klaar met de voorbereiding van de snelheidsverhogingen bij Ziggo. Tussen Extreme en Mac ligt nu een utp-kabel , omdat ik hiermee toch het meest werk. Wacht alleen nog op de nieuwe kabelmodem en dan kan ik ook eindelijk genieten van 50/5 Het lukt mijn niet om met mijn Asus H1000 aan te melden op het N-netwerk van de Extreme De snelheid blijft hangen op 65Mb/sec , bij de Netgear N+ kreeg ik wel 300Mb/sec. Heb de N+ terug gebracht om dat deze geen DUAL functie had.
Thnx Melbuuln! Edit: Helaas , van 2/0.5 naar 3/0.5 , maak me gek....... Ga denk ik toch maar overstappen naar het Z2 abbo.