Battlefield 1943 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Haha dikke fail, ik zat in zo'n Air Raid en toen kwam er een vliegtuig van de tegenpartij op mij af om mij te killen, maar het lukte niet. Toen vloog hij tegen mij op voor kamikaze, en hij was dood maar ik niet en ik kreeg de kill:lol:

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Tegenstanders opwachten uit de ass rape is wel fun. Komen ze er net uit pomp je ze helemaal vol.

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Geestige filmpjes please!

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    [GT]52798[/GT]

5. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    ah vandaar. Soms kan ik mn naam wel vinden, maar hoe weet ik wanneer mn volgende rank komt?

Ik ben nu sergeant 1ste klasse (brons geloof ik). Gaat dat op aantal kills en waar kan ik een lijst vinden waar ik kan zien hoeveel kills ik voor welke rank ik moet?

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik ben Private Gold geloof ik! :+
    Vanavond maar weer 's wat meer spelen. Maar heb ook de Map Packs van COD5 gespeeld waardoor ik die ook af en toe wil doen. En ben ook aan Fable II en Call of Juarez: Bound in Blood begonnen! :eek:

7. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    Woei! eindelijk alles gelukt, dat achterlijk aanmelden bij EA online gaat echt helemaal nergens over.

Daarnaast wat een heeeeerlijk spel dit :) Als jullie nog iemand nodig hebben / willen toevoegen voor de 16 spelers private, FinalBob is your guy :) Dus voel je vrij om me toe te voegen.

Welke class gebruiken jullie het meest? Ik rifleman en sniper.

8. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Het zou handiger zijn als het winnende team ook punten zou krijgen. Nu blijven mensen meer voor de kills spelen ipv het team.

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb me nergens aangemeld voor dat EA gebeuren. 8)
    Zal ik wel eerder bij een andere game gedaan hebben dan maar welke.... :+

Eergisteren ook kreeg ik een +5 assist bij een zelfmoord van de tegenstander. :cool:

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Waarom kan ik niet op de pagina My Soldier op www.battlefield1943.com? Krijg dan de volgende melding: You are not authorized to access this page.

11. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    @Ferry34

Ik weet niet goed hoe je het gooien van bommen uit kan leggen, ik kan alleen maar zeggen dat je het gewoon in moet schatten. Ik raak ongeveer 80% van de dingen waar ik op wil gooien, het maakt niet uit hoe ik erop af vlieg (duik/recht), natuurlijk niet 100% hits, maar het is genoeg om te spotten.

Wel kan ik je zeggen dat je absoluut niet sloom of te laag moet gaan vliegen zoals sommige mensen doen, vooral niet als je op tanks gericht bent, dan wordt je meestal gewoon uit de lucht geschoten door de tank.

12. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    EA is bezig dat gedeelte van de site te vernieuwen, staat over een tijdje weer online.

13. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Voeg mijn gamertag toe, ik ben nu aan het spelen. :)

14. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    kills = ticket verlies voor detegen stander = win situatie voor je team ;) ik ga nooit voor het team ik ga altijd voor de kills en de vlag, wat dus weer wel voor je team goed is ;)

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Verliest de tegenstander meer tickets als je meer dan 3 (dus 4 of 5) flags in bezit hebt?

En ze zeiden in de GT review dat kills meer 'schade' deden als je ook meer flags had?

16. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik heb hem ook gekocht :). Iemand nog een idee wat ik met de 300 MS points kan doen die ik overheb? :+

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon nieuwe punten kopen zodra Shadow Complex, Perfect Dark of Trine uitkomt. :)

18. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    bij 3 vlagen gebeurd dat al dat kan je zien aan die balk die begint te knipperen dan

19. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    en nee je deelt niet meer schade uit als je in het voordeel bent met vlaggen (ook niet in het nadeel, helemaal niet dus)

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    En de vraag is dus heeft 4 of 5 vlaggen meer effect dan 3... |:-

@strike; Vond het al erg raar dat GT zoiets zei.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina