Vist ie weer achter het net. The. King. of. Fighters! [GT]52698[/GT] Preview: [GT]52686[/GT] In KoFXII is het dus wel mogelijk 1 Vs 1 te vechten.
Ik speel liever team dan single, het is veel intressanter als je tegen 3 verschillende personages moet vechten dan 2 a 3 rondes tegen dezelfde personage.
Kun je dan ook wisselen in een gevecht? Of als je dood gaat komt de volgende in de ring? En kunnen mensen hetzelfde poppetje 3 keer kiezen? (Hoop het niet)
Nee het wisselen hebben ze er weer eruit gehaald, dit was wel mogelijk in KoF 2003 en KoF XI. Als je personage is uitgeschakeld eindigt de ronde, en in de volgende ronde speel je met je 2de personage ( je kunt de volgorde van je personages voor het gevecht bepalen ) en uiteindelijk je 3de personage. En het is niet mogelijk om dezelfde personages te kiezen in je team.
Klopt ik speel atm al m'n fighters op de ps3 , ga daarvoor ook nog een arcade stick kopen. Wat is eigenlijk het grote verschil tussen KoF en street fighter? (heb KoF nog nooit gespeeld)
KoF is altijd een stuk sneller en ingewikkelder geweest dan Street Fighter. Zelfs al gaan ze nu een beetje terug naar het origineel door veel ingewikkelde dingen van de vorige games weg te laten, het Critical Counter systeem is nog altijd een stuk ingewikkelder dan het Ultra Combo systeem van SF4 om een comeback te maken omdat je deze zelf moet invullen met moves. Ik ben een beetje een SNK fanboy, maar dit heeft totaal geen invloed gehad op deze post *)
Zoals ik het begrepen hebt draait Streetfighter om zoning: Het beheersen van de ruimte in het beeld. Poppetjes hebben blauwe en rode hitboxen. Blauwe is het gedeelte waarmee ze de tegenstander kunnen raken. Rood waar ze geraakt kunnen worden. Daardoor kunnen sommige poppetjes beter verticaal of horizontaal het speelveld beheersen. KOF draait meer om lage aanvallen, en hoge aanvallen afwisselen waarbij je kort en lang kunt inspringen naar de tegenstander. Alle aanvallen kunnen via een schaar steen papier principe worden gecounterd.
Aah ic, misschien als het uitkomt maar eens een kans geven. Zal eerst Blazblue gaan spelen die lijkt me een stuk boeiender dan street fighter + KoF. Overigens zal Blazblue volgens mij niet eens in EU uitkomen best wel zonde.
Ik hoop het nog wel, zelfs Battle Fantasia van Arc System Works kwam hier. Hopelijk pakt 1 of andere uitgever het spel op, en brengt het hier.
Blazeblue lijkt me ook wel een toffe fighter maar denk niet dat die hier gaat uitkomen.. The King of Fighters XII Sousai Trailer [GT]52886[/GT]
Ja het is eens een ander liedje dan dat KoF XII deuntje wat je constant hoort in al die trailers en op de site Die Deadlocks zijn wel intressant iedergeval.
Ik was er al bang voor. Hoorde dat er al meer slechte reviews waren:{ Trouwens ook kut dat er maar 5 backgrounds zijn. Daar erger ik me ook aan in SF 4.Die heeft er dan 6 maar is irritant als je steeds in de zelfde level vecht.. The King of Fighters XII Tournament Featurette [GT]52980[/GT]
Official Xbox Magazine geeft het een 65/100 en Official Playstation magazine geeft het 3/5 Dit ziet er niet zo best uit...... Ik denk dat ik mijn reservering maar even ga afzeggen.