Team Celsus

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alpha Gsus, 31 mei 2009.

1. Dsquared

Dsquared Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer is dat artikel op CNN zo snel verwijderd, dan was het vast niet goed genoeg, of stonden er fouten dingen in.

2. iSteefie

iSteefie EnVy Our Skills

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij bestond Dsquared eerder dan Tsquared.

3. Uchocke

Uchocke Guest

will never know

4. Towel

Towel Guest

De noobs uit het halo team zijn eindelijk gestopt en Baxter is met reaction in Infused gaan spelen. Celcus heeft nu volgens mij nog slechtere spelers ( frans top8 team) gereqruit.... Correct me if im wrong....

5. iSteefie

iSteefie EnVy Our Skills

Leuk Bevonden:
    0
    facts never lie.

6. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat was een foutje eigenlijk. Maar we wilden een teampje hebben dat de Milk LAN kan spelen. Wie weet eindigen ze geen laatste, weer een mooie achievement! Baxter z'n infused team is alweer uit elkaar hoor ;). Hij joint misschien cc, maar ik denk dat ze eerder Sacred kiezen.
    Wat doe jij vandaag de dag nog op Halo3 Niels? Nog steeds hetzelfde team?

Laatst bewerkt: 12 jul 2009
  7. Towel

Towel Guest

Engelse teams gaan idd snel uit elkaar. Ik speel heel weinig halo 3, maa rproberen wel nog 3 dagen in de week te oefenen voor Meegaalan in augustus. K ga daar heen met pino ridder en kamachi. Uiteraard voor de 1ste plek:)

8. Uchocke

Uchocke Guest

mega lan toch weinig competitie

9. Towel

Towel Guest

gelukkig heb jij er zoveel verstand van....

10. 1nfinity

1nfinity Show your Skill

Leuk Bevonden:
    0
    op welke LAN doel je ??

11. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Dé LANs der LANs! Word in Duitsland gehouden, BYOC is het wel. Je mag niet slapen, want dan moet je gamen. Mocht je toch interesse hebben, kijk op www.meegaa-lan.de, be there!

12. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Kon ik maar heen met me team maar jah ik zit in Duitslaand xd

13. Uchocke

Uchocke Guest

Ik neem aan dat top teams niet komen. Want het is meer voor de lol. En prijzengeld zal ook wel niet teveel zijn.

14. Towel

Towel Guest

Je zegt het zelf al, je neemt het aan. De top duitse teams zullen daar aanwezig zijn, en die zijn echt wel goed. Verder komt misschien CC uit england. En dit is de eerste megalan waar prijzengeld aanwezig is, dus zelfs ook met deze aanname zit je nog is fout.

Prutser....

/Mod Hou het een beetje netjes aub. Nergens voor nodig om 'm voor prutser uit te maken. ~Arjan

15. Uchocke

Uchocke Guest

okey. leek me raar dat cc kwam voor zo een lan. Want megalan heeft nogal een reputatie van faal lan dus.
    Sorry dat ik niet alles weet van halo almachtige toweltrick.

16. Towel

Towel Guest

Maakt niet uit,beginnersfoutjes worden gemaakt, maar praat er dan nie over alsof jij verstand van hebt:) Wie ben jij overigens?

17. Uchocke

Uchocke Guest

Je kent me vast wel al speel ik geen halo3(of wel is van me gehoord. Maar ik kan mijn gt niet bekend maken want, dan word ik mischien wel gebanned.Niet dat dit een 2e account is ofzo.

18. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Je 7e toch?

19. Uchocke

Uchocke Guest

Zou best wel is kunnen :x

20. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Waarom zou je dan gebanned worden?
    Als je denkt dat je dat wordt blijf dan weg want die posts van je zijn vaak off-topic of gewoon vervelend

Deel Deze Pagina