hier zit ook gewoon xbox live op? gewoon wedstrijden spelen en evt. toernooitje kunnen spelen met wat mensen. heb dat niet kunnen vinden op het internet. maar voor 30€ ga ik dit wel kopen. 1 minpuntje is dat het zo wel lelijk is hoe ze ballen vastpakken/gooien/vangen. alsof het een softbal is...
The Bigs 2 moet je niet al te serieus nemen, het is vooral een arcade sportsgame. Ik ga hem niet kopen, maar ondanks dat ziet de game er wel leuk uit in onderstaande GT review. [GT]52695[/GT]
ik heb 'm wel gekocht, voor 30€ bij bol.com is vond ik wel een goede prijs. wat soms wel irritant is die Legendary catches, heb je een mooie line drive geslagen komt er een short stop aan met een duik van 50 m
leuk spel, net de demo gespeelt. simpele gameplay en het speelt lekker snel. maar ik vind het geen 30 euri waard.
Ja das waar, net zoals je een home run slaat, en die gast springt 30 meter de lucht in en pakt em gewoon Dat gebeurt tenminste als je em op hard zet.. Maar ik vind et zelf wel lachuh om die Legendary Catches zelf te maken
heb nu net 4 uurtjes gespeeld, erg leuk spel. alleen soms wel moeilijk en dan moetje een wedstrijd overdoen om een bepaalde abillity te halen, dat is wel irritant soms.
weet iemand hoe ik bij Become a legend mode, mijn eigen speler kan laten pitchen of catchen bijvoorbeeld?
Ik speel het nog, maar ik kan niet eens fatsoenlijk winnen van die Mexicanen helemaal aan het begin van Become A Legend. Dus ik heb de game al een tijd niet meer aangeraakt. Heb je de online-achievements al?