Ik zou Gears of War doen. Net punten besteld, ff wachten op mailtje. Wtf? Error code? Kan niet downloaden..
WTF @ MS man. Het is een bug zeggen ze en het is gewoon 1600 punten volgens mij over 12 dagen, lekker is dit. Daar gaat mijn geld.
Heb zelf geen contact gehad. Gearsofwar forums. It is just a bug. You will have official word from us when it will be released. Going to close this as there is another thread about it. Edit: Maar het vage is , dat mensen het echt hebben gespeeld... Die hebben al achievements.
Die mensen waren er dus wel op tijd bij. Maar hoe zit het eigenlijk met die versie die in de winkels zou komen? Die met poster + gratis Premium Theme? Komt die nog of hebben ze dat 'geannuleerd' ? Ik wil die theme best wel hebben.
Is al een tijdje bekend dat die niet komt, weet de rede niet meer. Je kan het nu net zo goed op Marketplace kopen.
Ik dacht dat dus ook, maar ik zag het gisteren nog als pre-order in een webshop staan. Begon dus even te twijfelen.
Het wordt alleen "Download Only" en degene die al Achievements hebben zijn waarschijnlijk cheaters die weer 's met een HEX-editor aan de slag zijn geweest.
Hoezo zouden dat cheaters zijn? Er is een korte periode geweest dat je wel All Fronts kon downloaden, dus dan lijken de achievements me legit behaald. Vooral aangezien deze ze bv nog niet allemaal heeft Als je gaat cheaten lijkt me dat je ze ook gelijk allemaal behaalt
Ok, tja dan hebben ze geluk. Maar ik dacht dat iedereen uiteindelijk een foutmelding kreeg. Beter verlagen ze prijs dan, want het is een flinke korting! Niet met een HEX-editor, want daarmee kun je ze één-voor-één Unlocken! Allemaal tegelijk is een zogenaamde "Load & Pop", maar gelukkig heeft MS sinds NXE daar een beveiliging voor ingebouwd.
Wat, kun je met een HEX-editor achievements cheaten? Dat moet echt de meest trieste manier zijn van allemaal. Maar hoe zit het nou met die deleted scenes? In de All Fronts Collection zit de missie Road to Ruin. Die multiplayer maps kunnen me gestolen worden, maar ik ben wel benieuwd naar die missie. Echter, komen er nog meer deleted scenes? Want misschien kan ik dan beter wachten op een soort deleted scenes pack, mocht dat komen.
Die Deleted Scene schijnt niet zo heel veel voor te stellen en is vrij kort, kijk maar op YouTube. Of er meer komen is niet bekend, maar ik zou er eerlijk gezegt niet op rekenen.
Als eerste hallo allemaal Ik heb dus vandaag GoW2 Limited Edition binnengekregen. Artwork zat er bij etc etc Dus ook de codes for de Flashback mappack en voor de golden lancer. Ik wil dus die codes in voeren en ze doen het gewoon maar dan krijg ik ''Item is not available from your current location'' betekent dit dus dat in heel Nederland niemand dit kan activeren of heb ik gewoon wat fout gedaan ?
Dan kan het eigenlijk alleen nog je account zijn, maar ik neem aan dat je gewoon een Nederlands account hebt.
O... k*t dan is dat het. denk ik. Je moest toen je postcode in vullen en mijn nederlandse deed het niet. Toen vulde ik 90210 in van california haha. Kan dat het zijn ? En volgens mij had ik ingevuld dat in de US leefde .. Moet ik dan een nieuwe account aanmaken ?